"Kam teď?" zeptám se zmateně, hledajíc nějakou šipku, nebo cokoliv co by nám napovědělo kam máme jít.
"Uhm, myslím, že tam," ukáže na konec chodby, kde blikala bílá světla. Asi probíhala zrovna zkouška. Vydali jsme se tím směrem a došli jsme do velké prosklené místnosti, která byla přesně naproti jevišti, kde kluci budou vystupovat. Místnost byla trochu vyvýšená a hlavně, byla to VIP místnost, tudíž jednoduše řečeno, nejlepší místa. A to ani nemluvím o tom jídle a pití co tu bylo.
"Lizzzz," šeptnu na svojí nejlepší kamarádku, která si to tady prohlížela stejně uchváceně jako já.
"Lizzie!" syknu o něco hlasitěji a žďuchnu do ní. Překvapeně na mě stočí pohled a několikrát zamrká.
"Je tu chlast," vysvětlím jí potěšeně a zhoupnu se na špičkách jako malé dítě. Liz nade mnou obrátí oči v sloup a rozejde se k prosklené zdi, aby se rozhlédla po hale. Pche, obracení očí je moje gesto!
"Ahoj lidi," přiřítí se jakási slečna, která houkne na skupinku lidí blízko nás. Nějak jsem jim ani nevěnovala pozornost, jak jsem si to tady celé prohlížela a měla jsem takový pocit, že oni ani nezaznamenali nás. Tentokrát jsem se po nich nenápadně podívala. Co vím z bulváru, tak to byli kamarádi One Direction. Určitě jo, z jedné jsem poznávala Gemmu, sestru Harryho Stylese. Hned vedle byla ta jejich kadeřnice, vizážistka, či jaký to post vlastně zastávala. Můžu ale s určitostí říct, že byla slavnější než spousta herců a zpěváků. Byla tam i Sophie, přítelkyně Liama a Eleanor, která patřila k Louisovi. Pak dalších pár lidí, které neznám. A slečna, která k nim zrovna dorazila byla nějaká příbuzná Louise. Nevím teď jak se jmenovala, ale určitě to byla jeho sestra.
Otočila jsem pohled zpátky na Liz. K mému pobavení se opírala o sklo, ruce položené na skle vedle hlavy a všechno to sledovala s neskrývaným zájmem. Byla opravdu vtipná. Potichu jsem vyndala mobil a vyfotila si jí, protože mi to nedalo. Hned jsem fotku hodila jak na instagram, tak na twitter, kde jsem připsala: @lizzieissexy yeah, she kinda love this scenery... who's better Liz? 5sos x 1d????
Musela jsem se ušklíbnout, věděla jsem, že mě za ten tweet zabije. Už jen proto, že One Direction nenávidí.
Byli tu sice sedačky, ale nikdo neseděl, ba naopak. Všichni stáli po skupinkách, v rukách drželi šampaňské a chovali se jako největší frajeři. Fuj, z těchto lidí je mi fakt blbě. Těží na slávě svých kamarádů, příbuzných a nevím co všechno ještě. Společně s Liz jsem stáli opodál a čekali, až na scénu nastoupí naši kluci. Měli ještě něco kolem pěti minut do zahájení.
Otočila jsem se tedy pro láhev s čistou vodou, abych alespoň něco popíjela, jelikož chlastu se tu nehodlám dotknout. To bych klukům udělala pěknou ostudu.
"Hele, můžu se na něco zeptat?" ozve se náhle blízko mě. Zmateně se rozhlédnu kolem a nakonec spatřím až nebezpečně blízko sebe Eda Sheerana. Nečekala jsem tu blízkost, tudíž jsem vyjekla a nadskočila leknutím.
"Ježkovy zraky, uf, tohle mi už nedělej," třela jsem si místo, kde se nachází mé srdce a snažila se ho zklidnit. Ed se ušklíbl. Musela jsem se pochválit, že jsem takhle na veřejnosti nezačala chrlit jedno sprosté slovo za druhým.
"Promiň. Asi máš špatný svědomí," pokrčí omluvně rameny. Jo, to sakra mám. Rok a půl, přesně od té doby, co jsem opustila Nialla.
"Jen jsem se chtěl zeptat, vy jste ty dvě kamarádky těch předskokanů?" zeptá se se zájmem Ed a podívá se nejdřív na mě, následně na Liz, která už stála vedle mě.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fanfiction- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...