"Jste připraveni vyrazit do víru velkoměsta?!" zvolá nadšeně kdosi od domovních dveří. Všichni se od televize otočíme za tím hlasem, kde se na nás zubil Liam Payne. Jen co si Liam všimne mě a Liz, plaše se usměje.
"Eh, ahoj. Nečekal jsem, že tu už budete," zazubí se.
"No jo, už je to tak," pokrčím rameny s úsměvem, zatímco Liz mu jen mávne na pozdrav. Všichni jsme seděli v obývacím pokoji, dívali se na Jak jsem poznal vaši matku, probírali Barneyho a k tomu sem tam pokecali o věcech z našeho života. Všechno vypadalo normálně, jako bychom byli jen kamarádi, co se nějaký čas neviděli. Kromě Liz a Mika, samozřejmě. Ty se k sobě tulili na jednom křesle. Ale takový Calum, nebo i Ashton se chovali naprosto normálně, a já jim za to byla víc než vděčná. Momentálně jsem si chtěla užít čas se svými kamarády, nechtěla jsem nějaké scény, i když mi je jasné, že dřív nebo později to budeme muset nějak vyřešit.
"Takže, uhm-?" máchne neurčitě rukama Liam a poškrábá se na zátylku.
"Jasně, za deset minut dole?" Ashton pozvedne jedno obočí a koukne na zbytek osazenstva, jestli s tím souhlasíme. Kluci přikývnou, jen já a Liz zamračeně ohrneme ret.
"Co se vám zase nezdá?" povzdechne si naoko naštvaně Ash.
"Jsme holky," odpovím jednoduše. Ashovi a ani klukům to nic neřekne, ale Liam se rozesměje.
"Jasně, tak za dvacet minut?" zeptá se on.
"To by mělo stačit," přikývnu s úsměvem. Liam se uchechtne a zmizí zpátky na chodbu, ale ještě předtím na nás mávne. Já vyskočím na nohy, protáhnu se a otočím na Liz.
"Jdeme se připravit?" zamrkám na ní pobaveně. Liz přikývne, takže jí pomůžu na nohy a společně se vydáme do pokojů.
"Dvacet minut? Já to furt nechápu..." uslyšíme ještě šeptat Lucase na kluky. S Lizzie se rozesmějeme a vrazíme ke mě do pokoje, kam si už Liz přinesla svoje věci. Vezmu si do rukou barevné, jednodušší šaty a otočím se ke koupelně.
"Hele, myslela jsem, že si vezmeš ty sexy červený?" zeptá se mě Liz a zastaví mě tak uprostřed cesty.
"Ty si vezmu poslední den. Víš co, třešnička na dortu," zastříhám pobaveně obočím, díky čemuž se obě dvě rozesmějeme. Vlezu si do koupelny, kde se převléknu a rovnou si učešu vlasy a vyčistím zuby.
"Nikdy ses přede mnou nestyděla převlékat," zamračí se Liz. Achjo, proč je tak všímavá.
"Já..." nadechnu se k odpovědi, ale místo toho si jen povzdechnu a posadím se na postel. Liz se zamračí, sedne si vedle mě a popadne mě za ruku.
"Stydím se," špitnu a skloním pohled na zem. Nemohla jsem se jí podívat do očí.
"Za co, prosím tě?" vydechne překvapeně.
"Za svojí postavu, za to jak vypadám. Prostě... jsem odporná," zamumlám potichu.
"Cože?! Kdes k tomuhle přišla? Jéžiš, ty jsi trubka," uchechtne se Liz a přitáhne si mě do objetí, "jsi moje nejkrásnější kamarádka."
Jemně se usměju a zavrtím hlavou. To ani náhodou, Liz.
"Myslím to vážně," zavrčí mi do vlasů, skoro jako by četla moje myšlenky. Společně se zasmějeme, odtáhneme se a pak se zase začneme připravovat.
"Kdybys byla hnusná, tak by tě nechtěli dva nejoblíbenější kluci od nás ze školy a ty bys teď nešla do klubu s One Direction," dodá moudře, když si začne nanášet lehký make-up. Ušklíbnu se, ale nic na to neřeknu. Místo toho se taky začnu věnovat svému líčení. Šlo se do klubu, proto jsem zvolila něco trochu odvážnějšího, ale zase ne tak, abych vypadala jako omalovánky. Kouřové líčení, přes to černé linky a rtěnku v nude odstínu. Nějakou tvářenku a pudr, a bylo hotovo. Vlasy jsem si nechala vlnité, jen jsem si ofinu přichytila sponkami, aby mi nepadali stále do obličeje. Vzala jsem si nějaké zajímavé náušnice, zlatý řetízek s malým srdíčkem, který je mým majetkem už od mých osmi let a nakonec jsem se otočila na Liz. Ta si na sebe vzala černé přiléhavé šaty s dlouhým rukávem a vykrojenými zády a vlasy si spletla do copu.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fanfiction- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...