16. Pořádně punk-rock

93 5 0
                                    

Calum's POV:

Byly to už dva týdny, co jsem s kluky zažíval splněný sen. Zatím jsme odehráli osm koncertů a spoustu nás jich ještě čekalo a já měl pocit, že se snad rozteču blahem. Zaprvé, pořád se na nás lepila spousta šílených (a mnohdy i fakt sexy) holek, pařili jsme o sto šest a v našem vlastním (!!) tour busu jsme dělali samý kraviny. Nesmírně jsme si to užívali.

"Kluci, dneska máme volno, takžeee... kdo se mnou dá FIFU?" vletí k nám do malého obýváku rozcuchaný Mike. Na sobě měl ještě pořád pyžamo a to už bylo dávno po poledni. Protočím oči a podívám se na kluky, abych se ujistil, že měli stejně otrávené pohledy. Jo, měli.

"No ták," zaskuhrá Mikey a opře se o rám posuvných dveří.

"Hraju na kytaru," odbude ho Luke a s pootevřenou pusou a výrazem alá jsem-idiot začne brnkat na svého miláčka.

"Já, uhm, já," zakoktá se Ash, když na něj už dávno nakvašený Mike pohlédl. Ten dotčeně pozvedne obočí a pak jen zakoulí očima. Já ani nic říkat nemusím, jen pozvednu mobil a zamávám mu s ním před obličejem. Měl jsem zrovna strašně důležitou práci. Prohlížel jsem si fotky naší party, hlavně tedy Agnes. Dva týdny a už mi tak chyběla.

"Lizzie by se mnou šla hned." A s tím zmizí v útrobách našeho tour busu. Pohlédnu na Ashe a ten na mě. Jemu zacukají koutky, zatímco já si jen nahlas povzdechnu. Celej Mikey.

"Čím víc mu chybí sex, tím protivnější je. Jsem zvědavej za ten měsíc, jakej bude..." promluví soustředěně Luke. Já i Ash se rozesmějeme a to pak ještě víc, když uslyšíme z druhé strany busu; "Já to slyšel, ty šmejde!"

"Co dneska?" zeptám se lenivě po chvíli. Naše poslední zastávka na menším ostrově Spojeného království, tedy Belfast. Velké město plné klubů a kultury. Nás samozřejmě zajímali jen kluby. Zítra nás už čeká přesun na větší ostrov, kde začneme ve Skotsku, pak bude... ehm, Wales, myslím? Nevím, vlastně mi to je docela jedno.

"Zase to rozjedem. Pořádně punk-rock," zazubí se Ash a protáhne se na gauči až mu zapraskají všechny kosti. Ušklíbnu se.

"Hele, Cale, nechceš se třeba ozvat Agnes? Docela by mě zajímalo, jak zvládaj maturitu," ozve se zase po nějaké chvíli Luke. Zamyšleně se zamračím. Je pravda, že jsme si zatím volali jen jednou, a to bylo někdy na konci minulého týdne. Od té doby nic, ani smsky.

Nenápadně šlehnu po Ashovi, který se na mě zvědavě díval.

"V pohodě, kámo. Došlo mi, že já nemám šanci, tak to prostě hlavně ty nepodělej," pokrčí rameny smířlivě. V tu chvíli jsem měl normálně chuť se tomu blonďatému bláznovi vrhnout kolem krku. Rozhodl se ustoupit do postraní kvůli mě. Sakra, tohle je fakt kámoš.

"Ty vole, Ashi. Jsi si jistej?" zamrkám překvapeně. Ashton přikývne. Pak si mě společně s Lukem přeměří pohledem.

"Hele, jsi v pohodě? Zdáš se mi ňákej naměkko," zazubí se Ash. Zatřesu hlavou abych to všechno zahnal a vstanu. S děkovným úsměvem vyjdu ven a zavřu za sebou dveře. Měl jsem v plánu vyjít ven, ale zastavil mě tlumený hlas Luka.

"Proč se jí vzdáváš? Vždyť jí miluješ," řekne rozhořčeně svá slova, pravděpodobně mířící Ashovi. Překvapeně pootevřu pusu.

"Jenže jak sis mohl sám všimnout, Agnes to víc táhne ke Calumovi," odpoví mu jedovatě Ash. Jeho dobrá nálada, kterou přede mnou předstíral je tatam.

"Vole, přece se takhle nevzdáš, copak jsi srab?" Skoro jako bych viděl, jak do něj Luke kopl. Ashovo zaskučení mi to jen potvrdilo.

"Ty to nechápeš," zašeptá Ash, až jsem musel napínat uši. Vím, že se tohle nedělá. Ale tak trochu tu jde o mě, a tak si prostě nemůžu pomoct.

HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat