14. Začínáš dospívat

121 5 0
                                    

S Liz jsme stáli uprostřed sektoru dokud neohlásili odlet letadla z Manchesteru do Dublinu, kde jejich dvouměsíční turné po Anglii a Irsku započne. Pohlédnu na Liz a ona zase na mě. Měla skleněné oči a jsem si jistá, že já na tom nebyla jinak.

"Tak pojď, je tu Starbucks. Dáme si mňamku," šeptnu k ní a nabídnu jí ruku. S ochotou ji přijme a tak se vydáme k letištní kavárně. Vevnitř zavelím a pošlu Liz si sednout, zatímco já objednám.

"Jeden borůvkový cheesecake, karamelové latté s čokoládovou polevou a, uhm, nízkotučné latté s nízkotučnou šlehačkou," vychrlím na prodavače. Přikývne, naťuká něco do monitoru a pak si mě zkoumavě změří.

"Děje se něco?" zeptám se, zatímco druhý prodavač začne připravovat se zručností mojí objednávku a já podávala peníze tomuto prodavači.

"Doufám, že to nízkotučné latté není pro vás, jste jako kost a kůže," zazubí se mile. Povytáhnu obočí. Měla jsem chuť mu na to něco opravdu nemilého odpovědět, ale asi sám poznal, že to trochu přehnal.

"Ehm, promiňte," omluví se náhle plaše a podá mi talířek s cheesecakem. Chvíli na to na pultu přistanou i kelímky s kávou. Nějak to poberu a bez poděkování zamířím za skleslou Liz. Teprve teď si uvědomuji, že za celý rok a něco, co spolu tyhle dva jsou, tak to je poprvé co budou tak dlouho od sebe. Většinou bez sebe byli dva, tři dny, jelikož i na dovolené jezdili spolu. S Lizzie to bude k nevydržení.

"Ty si nedáš zákusek?" podiví se Liz, když před ní přistane talířek s dobrůtkou. Napiju se ze svého kelímku a zamyšleně ohrnu spodní ret.

"Ne, není mi moc dobře," zalžu a následně se pousměju. Liz pokrčí rameny a pustí se do dortíku. Kecala jsem, bylo mi po zdravotní stránce skvěle a dokonce jsem měla na sladké šílenou chuť. Ale myšlenka na mojí postavu mi zákusek znechutila. Až se uvidím s kluky, musím vypadat perfektně.

"Musím ti něco říct," vyhrknu, když v sobě měla moje nejlepší kamarádka už přes půlku dortu. Se lžičkou v puse ke mě zvědavě vzhlédne zpod svých hustých řas, díky čemuž vypadala nevinně a roztomile.

"Včera po mě vyjel Niall a já ho odehnala. Pak jsem utekla ke Calumovi a spala jsem u něj," řeknu co nejrychleji. Očekávala jsem jakoukoliv reakci, ale když se Liz začala smát jako blázen, překvapeně jsem zamrkala a zeptala se jí, zda jí nepřeskočilo.

"Počkej, počkej. Chceš mi říct, že jsi nedala Niallovi a pak sis to rozdala s Calumem?"

"Eh, né. S Calumem jsme jen spali. Jakože spali," vysvětlím s rudnoucími tvářemi. Liz se rozesměje ještě víc. Bože můj, tohle je horor, co jí je?!

"Tak to je ještě absurdnější než fakt, že jsi se nevychrápala s tím sexy blonďáčkem!" zahihňá se. Cítila jsem se krapet uraženě, ale když mi došlo, že jsem jí tímhle vlastně zvedla náladu, bylo mi hned lépe.

"Je to divný, co? Potřebuju poradit."

"A proč jsi od Nialla vlastně utekla?" zeptá se už trochu klidněji a následně se napije ze svého kelímku.

"Já nevím, strašně mě to vystrašilo. Chápej, on byl pro mě vždy nejlepší kamarád a i když jsem do něj dřív byla zamilovaná, tak jsem nějak nepřemýšlela o tom, že bychom se dali dohromady. A pak... pak jsem prostě jen nechtěla bejt sama, tak jsem šla ke Calovi," odpovím, přičemž poslední větu spíš zamumlám. Liz smutně ohrne spodní ret a poklepe mi povzbudivě na ruce.

"Měla jsi jít spíš za Ashem, ten by byl v sedmém nebi."

"Jenže já ne. Já... beru všechno zpět, ok? S Ashem nikdy nic mít nebudu, nic k němu necítím," vyhrnu a zadívám se na tu blondýnku. Ta se na mě s pobavením podívá.

HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat