Po klucích nastoupili One Direction a mě na chvíli ohluchli uši, jak se celou koncertní halou rozlehlo hlasité pištění. Protočila jsem nad všema těma fanynkama oči a raději se otočila k Liz.
"Kluci přijdou sem?" zeptám se jí. Když zavrtí hlavou, že ne, zamračím se.
"Mikey říkal, že budou po celou dobu v zákulisí, setkáme se až cestou na after party," vysvětlí následně. Přikývnu a zase zaměřím svojí pozornost na jeviště, kde to už žilo. Musím teda uznat, že tihle kluci z x-faktoru vlastně zpívali dobře i na živo. Sakra dobře. Teda, u Nialla jsem to už dávno věděla, samozřejmě, ale takový Zayn uměl krásné výšky, Louis měl zajímavě zženštilý hlas a Harry ho měl takový sexy, ostatně, jako všechno co Harry měl. Harry Styles byl prostě celý sexy. Skrz na skrz.
Všechno začalo písní What makes you beautiful, překvapivě. Následovalo spoustu dalších, jak z nového alba, tak staré. Dokonce kluci zazpívali i pár coverů, ještě z x-factoru, což mě překvapilo. Ukončili to smutnou, ale dojemnou (a musím přiznat, mojí oblíbenou) They don't know about us.
Chvíli jsme tam s Liz ještě stáli a snažili se vstřebat smíšené emoce, zatímco aréna se pomalu ale jistě vyprazdňovala.
"Hele, jdete?" ozve se z povzdálí hlas. S Liz se okamžitě za hlasem otočíme. Usmíval se tam Ed a společně s Gemmou a Sophie na nás čekal.
"Bude after party," zastříhá nadšeně obočím Harryho sestra. Uchechtnu se, zakroutím hlavou a s Liz za zadkem se k nim vydáme.
"Mimochodem, jsem Harryho sestra, Gemma," představí se nám usměvavá blondýnka. Já i Liz se představíme a hned na to se nám představí i Sophie s širokým úsměvem na tváři. Jak je možný, že jsou tak přátelský? Čekala jsem spíš, že to budou namachrovaný pipky, ale moje vlastní dedukce mě zklamala.
Cestou do zákulisí Liz zapředla rozhovor s přátelským Edem, zatímco já se dala do řeči se Sophie a Gemmou. Všichni postupně odešli a já s Liz jsme šli směrem do velké místnosti, kde na nás čekali kluci. Já zůstala stát na chodbě. Začala se ve mě hromadit a vracet všechna ta radost a štěstí a pýcha na moje kluky, že jsem nakonec s jekotem a obrovským úsměvem na tváři vtrhla dovnitř a to jen co jsem spatřila Luka. Aniž by to chudáček čekal, skočila jsem na něj.
Luke chvíli vrávoral, ale pak mě s úsměvem od ucha k uchu chytnul kolem pasu a objal mě. Jen co mě pustil na zem, začala jsem kolem něj skákat jak zběsilá.
"Vy jste slavnííí! Jste slavnííí a holky vás žerouu! Bože já jsem na vás tak hrdá! TAK HRDÁ!!!" ječela jsem šťastně a přátelsky přitom bouchala do hrudi Lucasovi, který měl co dělat aby se nerozesmál.
"Klid!" snaží se mě uklidnit Luke, ale já stále skáču kolem něj a poplašeně mu pleskám přes ramena, jak jsem se snažila všechno to štěstí a radost dostat ze sebe ven.
"HROMADNÝ OBJETÍ!" ozve se náhle u mého ucha hlas Liz a než se stihnu rozkoukat, jsem společně s Lukem utlačena hromadou dalších nadšených těl. Musela jsem se začít smát, i když popravdě jsem vůbec nemohla dýchat. Ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Bylo mi všechno jedno, takhle šťastná jsem už dlouho nebyla.
Když jsme se konečně po opravdu dlouhé době odtáhli, všichni jsme měli rudý tváře a úsměv na rtech. No, jenže co si budeme povídat, já jsem docela citlivka. A tak jsem se tam nedobrovolně rozbrečela.
"Panebože! Agnes! Proč brečíš?" zděsí se jako první Ash, když si mě všimne. Zakroutila jsem hlavou a s potlačovanými vzlyky jsem si schovala tvář do dlaní. Cítila jsem objetí a podle vůně jsem poznala, že to byl právě Ash.
"Já jen... já jsem fakt strašně šťastná a tak moc jsem na vás hrdá a prostě... tohle je tak krásná chvíle a mě hrozně děsí, že už to odteď nebude jako dřív a-a... a já vás mám tak moc ráda," rozvzlykám se znovu a ucítím další nával hromadného objetí. Nikdo nic neříkal, všichni jsme se tam potichu objímali v doprovodu mých vzlyků a ostatní čekali, dokud se neuklidním. Měla jsem co dělat, abych se opravdu uklidnila, ale přece klukům nebudu kazit tak skvělý den kvůli mému pláči, no ne? Normálně nejsem žádná herečka, ale tahle chvíle... bylo to pro mě opravdu moc emotivní.
"V pohodě?" zašeptá po chvíli Calum, když se všichni odtáhneme a kluci si dojdou pro věci. Stála jsem tam s Calumem sama, ale nijak extra jsem to nevnímala.
"Jo," špitnu s pohledem upřeným na své boty. Nemusím snad dvakrát říkat, že jsem se v tu chvíli cítila docela trapně. Ucítím Calovo teplé ruce na mých tvářích a on mě donutí zvednou pohled.
"Ty jsi moje pako, viď?" zašeptá s upřeným pohledem na mě.
"Mám tě tak moc ráda, Cale," oplatím mu šeptání. Měla jsem vážnou tvář, jelikož jsem to myslela opravdu vážně. Měla jsem ho ráda. Sakra hodně ráda.
Calum mi na to nic neřekne, jen mě uvězní ve svém objetí.
"Uhm, tak jdete?" ozve se blízko nás. Oba dva se od sebe odtrhneme a zadíváme se na Ashe, který se na nás zvláštně díval. Přikývnu a vyjdu ven, následujíc Liz a Miche, jak se pošťuchují. Vedle mě se náhle objeví Luke, který mi obmotá bratrsky ruku kolem ramen. A takhle vyjdeme ven, kde nasedneme do aut a rozjedeme se do klubu, kde se konala after party. Já si sedla dozadu, jelikož vepředu seděla Liz s Mikem a měla jsem tak spoustu prostoru, abych se upravila. Rukou jsem si pořádně prohrábla vlasy a poupravila make-up.
"Připadám si jako nějaká hysterka," zabručím po chvíli tiché cesty. Liz na to nic neřekne, ale Mike se zachichotá.
"Náhodou, bylo to opravdu hezký. Málem jsem se rozbrečel i já," poví vážně Mich. Chvíli jsem se na něj zvědavě dívala, ale když Liz vyprskla smíchy, akorát jsem protočila oči.
"Haha," pronesu ironicky, což rozesměje i Michaela.
"Ale musím uznat, že jsi mě fakt dojala," řekne nakonec Liz a Mike jí dá za pravdu. Zhluboka jsem se nadechla a už nic neřekla. Trochu mě z toho pláče a všeho ostatního bolela hlava a musím uznat, že jsem byla i docela unavená. Dneska to bude krátký, promiň Liz.
Když jsme dorazili ke klubu, zkontrolovala jsem hodinky a po zjištění, že je teprve deset, jsem vykulila oči. Tak to mě tady kluci zdrží minimálně do půlnoci. No, nějak to přetrpím.
Mich šel jako první a místo aby se vydal normálně k vchodu, vyrazil zase k zadním dveřím. Nojo, už jsou z nich VIPčka, musí všude chodit zadními vchody.
Tam mávnul na sekuriťáka, který si ho ani nezkontroloval a všechny tři nás pustil dovnitř, kde to už dávno žilo. Jako první mě uhodil do nosu štiplavý kouř, který je ve všech klubech, smíchaný s kouřem z cigaret. Zapáchalo to tady trávou, potem, parfémy a něčím dalším, co jsem se raději nesnažila identifikovat. Kam jsem se jen podívala, tam se o sebe třela zpocená těla, pravděpodobně i omámená nějakou látkou, všichni se smáli, spousta z nich i líbala a sem tam se kolem parketu na vyvýšených stupíncích v boxech rozvalovali VIP lidi. V tom největším a nejluxusnějším boxu jsem zahlédla známé tváře a blonďatou kštici. Nevědomky se mi rozbušilo srdce. Asi jen nervozitou.
"Jsme tu poslední," křikne na nás Mike, chytne Liz za ruku a začne se proplétat směrem k boxům. Hudba tu sice hrála, ale zatím to ještě nebylo nic extra hlasitého, takže jste měli možnost slyšet vlastní hlas, což je v takových klubech docela vzácnost.
Jen co jsme tam dorazili, já se rozhlédla po lidech, kteří nám zatím nevěnovali žádnou pozornost. Hlava mě zase začínala silně bolet, ale ignorovala jsem to. Musela jsem tu chvíli vydržet, přeci nejsem žádná slabota.
Ash se záživně bavil s Gemmou a se Sophie, Eleanor byla v kroužku s Louisem, Liamem a někým dalším, Harry Styles seděl s Edem, Lukem a, uhm, Niallem. Zbytek seděl mezi a všichni se tak nějak bavili, smáli se a pili. Jako jediný si nás zatím všiml Calum. Povzbudivě se na mě usmál a pak lehce kývl hlavou k Niallovi. Přikývla se a vděčně se na něj usmála.
Chvíli jsem přemýšlela co mám dělat, ale Zayn, který dloubl do Nialla a ukázal na mě to vyřešil.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fanfiction- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...