13. Hromadný objetí

115 7 0
                                    

Ráno jsem se probudila díky slunečním paprskům, které mě krásně pošimrali na obličeji. Chvíli mi trvalo, než jsem se rozpomněla co se vlastně stalo minulou noc. Musela jsem se pochválit, že jsem výjimečně neudělala žádnou hloupost, jak už to mám ve zvyku. Otočila jsem hlavou k postavě podřimující vedle mě. Byl tak roztomilý. Měl pootevřené rty, tvář napůl zabořenou v polštáři jak spal na boku a jednu svojí ruku omotanou kolem mě. Chvíli jsem si ještě užívala tenhle krásný pohled, načež jsem usoudila, že bude nejlepší vypadnout. Pomalu a jemně jsem jí nadzvedla a vyklouzla z jeho objetí. Calum se jen zavrtěl, ale neprobudil se. Usmála jsem se, políbila ho na čelo a hned na to vylezla z okna na strom a dolů. Když jsem seskočila ze stromu, v těle mi nepříjemně zapraskalo. Nebyl to dobrý nápad spát v džínsech.

Vyhrabala jsem ze zadní kapsy klíče a nastoupila do svého auta.

Při jízdě domu jsem si zkontrolovala mobil. Kupodivu se po mě nikdo nesháněl, dokonce ani matka. Ale na druhou stranu se není čemu divit, bylo teprve půl sedmý ráno. Co vím, kluci odjížděli až v devět a ještě včera večer jsme se všichni shodli na tom, že se sejdeme tam a já s Liz se s nimi rozloučíme.

Doma jsem si dala pořádnou sprchu, umyla vlasy, spláchla všechny starosti a vzpomínky na včerejšek a s lepší náladou si vyrazila ulovit něco k snědku. Cestou jsem se ještě prohlédla v zrcadle. Přišlo mi, jako bych měla tlustý obličej. Dokonce i ramena byla jaksi nakynutá. Ještě že zrcadlo bylo jen do pasu, tudíž jsem nemohla vidět svoje nohy a i břicho bylo zakryté. Povzdechla jsem si a v kuchyni si celá znechucená sama sebou dala jen bílý jogurt s nějakým ovocem. Víc nic, potřebuji zhubnout.

Kolem osmé se už probudil zbytek mojí rodiny. Teda vlastně jen mamka a táta.

"Ahoj," houknu na ně z obýváku.

"Dobré ráno, zlato. Jak bylo?" přisedne si ke mě mamka, zatímco táta už kuchtil jejich společnou snídani. Hodně často si takhle dělali společné snídaně a mě to přišlo roztomilé.

"Hm, šlo to. Jen si nejsem jistá, jestli jsem to takhle plánovala," pokrčím rameny. Mamka. Další člověk, kterému jsem se mohla se vším svěřit.

Po shlédnutí jejího vyzývavého obličeje jsem jí sdělila vše, co se včera přihodilo. I to, jak po mě vyjel Niall a já před ním utekla a dokonce i to, že jsem nakonec odešla ke Calumovi.

"A s Calumem jsi nic neměla, jo?" podiví se překvapeně mamka. Šlehnu po ní otráveným pohledem, což jí rozesměje.

"Dělám si srandu, zlato. Ale víš, jak to s ním vždycky máš," pokrčí omluvně rameny.

"Jo, vím. Ale spíš než to, že jsem nic neměla s Calumem mě udivuje, že Niallovi jsem odolala," vyslovila jsem nahlas svojí myšlenku. Opravdu mi vrtalo hlavou jak je možné, že Calumovi jsem podlehla úplně vždy, když jsem byla opilá, zatímco Nialla jsem dokázala odmítnout.

"Hm... nebude v tom něco víc?" zeptá se po nějaké době přemýšlení mamka. Zvědavě na ní pohlédnu.

"Jako... myslíš jako já a Calum?" zeptám se naopak já. Mamka kývne.

"Uhm, no nevím. To asi-asi ne," vykoktám zmateně. Upřímně, vůbec jsem si tím nebyla jistá. Já už si nebyla jistá snad ničím.

"Měla by sis to všechno pořádně urovnat v hlavě," poradí mi mamka, věnuje mi pusu do mokrých vlasů a odejde do jídelny, kde společně s taťkou začne snídat. Hlasitě si povzdechnu a natáhnu se pro mobil. Všimla jsem si tam smsky od Liz.

HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat