S Liz jsme si musely odložit bundičky a vlasy stáhnout do culíků, jelikož nám bylo opravdu šílené vedro. Aby ne, když jsme po celou dobu hraní a zpívání 5 Seconds Of Summer skákali -jak by to řekla moje mamka - jak potrefené husy.
"To bylo naprosto fantastický!" vydechnu nadšeně, jen co se kluci celý zpocený vrátí za doprovodu bouřlivého potlesku zpátky k nám.
Mike jako obvykle vlepí pusu Liz, ta se avšak zašklebí.
"Slaný," vysvětlí jednoduše. Mike si odfrkne a zamumlá něco v tom smyslu, že už jí teda žádný pusy dávat nebude a jako správná herečka se odebere ublíženě do šatny. Liz ho s potlačovaným smíchem doprovázela.
"Díky," usměje se Luke, když si sundá popruh od kytary. Následně si vezme ručník od nějakého asistenta a s pitím v druhé ruce usedne na jakousi bednu. Calum a Ash si k němu přisednou a chvíli to ještě rozdýchávají.
"Vždycky mě zajímalo, kolik asi tak za jeden večer spálíte kalorií," zamumlám, skoro spíš sama pro sebe. Kluci se po mě zvědavě podívají a Ash se ušklíbne.
"Hodně, tomu věř," řekne.
"Tak to se asi dám na zpívání," nakrčím nosánek a otočím se na podpatku, abych zkontrolovala pódium, kde nyní probíhali blesku-rychlé přípravy pro One Direction.
"Prosím tě, jako bys to potřebovala," uchechtne se Luke a napije se vody. Nic na to neřeknu, jen po něm loupnu očima, vyjadřujíc tak jasně svůj názor. Luke mě ale už nevnímal, zato s mobilem v ruce a blaženým poloúsměvem se zvedal a odcházel kamsi pryč.
"Proč se usmívá jak měsíček na hnoji?" pozvednu jedno obočí.
"Nějaká holka," odpoví jednoduše Ash. Chvíli nechápu, jak je u mě zvykem, ale pak mi to dojde. Vykulím oči a začnu se plácat do stehna.
"On s někým randí?!" vyhrknu s úsměvem. Luke a rande? To bylo stejně divné jako zamilovaný Calum, ale na druhou stranu, Luke by si to vážně zasloužil, vzhledem k tomu, že ho zatím všechny holky akorát tak ochcávali.
"Luke? Heh, to sotva. Jen si domlouvá nějakou holku na jednu noc," ušklíbne se Calum a projede si ručníkem vlasy. Svěsím ramena a trochu zklamaně ohrnu ret. Opravdu jsem doufala, že si konečně najde pořádnou slečnu. No nic, to je celý Lucas.
Chvíli jsme tam ještě postáli, než se kolem nás prohnali kluci z One Direction s ječícím a polonahým Zaynem, že jdou pozdě. S kluky jsem si vyměnila zmatený pohled, než jsme se všichni tři rozesmáli. Bylo to hezký, zase po dlouhé době jsme se něčemu smáli a neřešili ty pitomosti okolo, co normálně zrovna řešíme. Cítila jsem se zase jako dřív, když jsme byli opravdu jen parta nejlepších kamarádů, která si sem tam utahovala ze zamilované Liz a Mikea.
"Jdu zavolat mamce," řeknu po nějaké chvíli a vytáhnu mobil.
"Ty se nebudeš dívat na Nialla?" zeptá se Calum a ukáže bradou k pódiu, avšak nespustí ze mě oči. Trochu sebou trhnu, zašilhám pohledem k Ashovi, který dělal jak je zaujatý etiketou na jeho pet-lahvi a nakonec jen obrátím oči v sloup. Celá tahle situace mě prostě a jednoduše štvala.
"Ne," řekla jsem jednoduše a prostě a obrátila jsem se k odchodu. Došla jsem až do technické místnosti, kde zrovna nikdo nebyl a začala jsem hledat svojí mámu v kontaktech. V tom mi někdo trhl za loket.
"Uvědomuješ si vůbec, co děláš?" zeptá se mě naštvaně s pohledem, který by skoro mohl zabíjet. Jeho tmavohnědé, vlastně skoro černé oči se do mě upíjeli a já se v nich dočista ztrácela. Nedokázala jsem rozluštit, na co zrovna myslí, jestli je na pochybách, jestli ke mě opravdu něco cítí, ale možná, opravdu jen možná, jsem za tu jeho tajnůstkářskou povahu byla ráda. Dělala ho takového, jaký byl.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fanfiction- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...