Jest metoda w moim szaleństwie. Nie ma logiki w twojej rozpaczy. Nie zdobędziesz żadnej rzeczy z nieszczęścia. Zrozum to wreszcie.
Jesteś samotny, jesteś zdany na siebie, co z tego? Czy oślepłeś? Zapomniałeś o tym, co posiadasz i co jest twoje? Wyjmij swoją broń, bitwa się rozpoczęła.
Jesteś świętym czy grzesznikiem? Nie mnie to oceniać, a jestem aniołem.
Walczę, dopóki nie wygram wojny.
Nie dbam o to, czy niebo weźmie mnie z powrotem.
Mawiają, że zanim rozpoczniesz bitwę, lepiej wiedz, o co walczysz. Zamykam oczy i zaczyna się wspomnienie...
Jesteśmy cicho, bo bylibyśmy martwi, gdyby się dowiedzieli, więc zamknij oczy i opuść to miasto na chwilę.
Zmęczyło mnie czekanie, zastanawianie się, czy kiedykolwiek wrócisz.
Moja wiara w Ciebie zaczynała słabnąć. Czekam, ale nie przychodzisz.
Czy to się dzieje tylko w mojej głowie? Nie wiem co mam myśleć. Nie masz pojęcia, jak nawiedzają mnie wspomnienia.
Nie masz pojęcia, że próbuję się pozbierać kawałek po kawałku.
Nie masz pojęcia, a ja potrzebuję trochę więcej czasu. Od kiedy nie mogę uniknąć przeznaczenia, już nikt nie został... Bo odrzucenie kłamstw byłoby nudne.
Samotna w mym świecie, mimo to wyśpiewam swoją duszę.
Zupełnie sama, zagubiona w tej otchłani czołgam się w mroku.
Nic nie zwilży moich spierzchniętych ust. Boję się i zastanawiam:
Gdzie jesteś? Przybędziesz mi na ratunek? Jestem pozostawiona na śmierć? To wszystko, co mogę zrobić.
I teraz zastanawiam się, kim jestem? I kim chcę być?
Czuję wściekłość i nie mogę jej powstrzymać. Płonę żywym ogniem.
Dlaczego nikt nie przyjdzie i nie uratuje mnie przed tym? Sprawcie, by to się skończyło. To coś chce mojej duszy, chce mojego serca.
Czy wiesz, jak to jest, gdy chciałbyś być kimś innym? Czy wiesz, jak to jest chcieć się poddać?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cytaty z moich ulubionych piosenek przetłumaczone, trochę pozmieniane i ułożone w odpowiedniej kolejności dały całkiem fajny efekt ;)
CZYTASZ
Krótkie opowiadania dla zabicia nudy |ᴍᴜʟᴛɪғᴀɴᴅᴏᴍ ᴏɴᴇ sʜᴏᴛs| ✓
Fiksi PenggemarOne-shoty o najróżniejszej tematyce. Od romansów po paranormalne. Smutne, śmieszne, lekkie i skłaniające do przemyśleń. Inaczej wszystko, co mi wpadnie do głowy. 🅿︎🅸︎🆂︎🅰︎🅽︎🅴︎: 2016 🄺🄾🅁🄴🄺🅃🄰: 26.12.2018 Shoty nieco rakowe, schematyczne i...