Witam Was w nowej książce!
W prologu postanowiłam, że umieszczę taki mini słowniczek słów, które będą występować w tej książce i przedstawienie postaci.
Sama książka będzie o całym BTS jednak skupiać będziemy się głównie na Yoongim i Jiminie. Chłopcy będą wampirami XDSłowniczek
Alfa - urodzony wampirzy przywódca. Alfy przeważnie są chłodne i nie okazują uczuć. Lecz zdarzają się również miłe i urocze osobniki.
Beta - wolny wampir. Bety nie mają przydzielonej roli. Robią co chcą. Ich specjalnością jest bardzo dobry węch.
Omega - najbardziej pożądany gatunek przez zarówno Alfy jak i Bety głównie przez zapach jaki wydzielają. Kilka wieków temu Omegi rodziły się sporadycznie. Jak każdy inny gatunek wampira. Lecz od kilkunastu wieków trudno o jakiegokolwiek osobnika. Od dokładnie pięciuset lat na świecie nie pojawiła się żadna Omega.
Postacie
Min Yoongi - urodzony przywódca. Chłodny Alfa nie okazujący uczuć.
Park Jimin - jedyny na świecie Omega. Kochający bliskość i czułość.
Kim Taehyung - łagodny beta kochający jednorożce. Nie żywi się ludzką krwią, bo sądzi, że krew zaszkodzi jego cerze. Chłopak Hoseoka. Przyjaciel i pomocnik Yoongiego.
Jung Hoseok - agresywny alfa, żywiący się ludzką krwią. Nieczuły i wredny dla innych. Tylko wobec swojego chłopaka TaeTae i przyjaciół stara się być mily. Przyjaciel i pomocnik Yoongiego.
Kim SeokJin - łagodny beta kochający róż. Czasami żywi się ludzką krwią. Chłopak Namjoona. Przyjaciel i pomocnik Yoongiego.
Kim Namjoon - beta żywiący się ludzką krwią. Przyjaciel i pomocnik Yoongiego.
Jeon JungKook - wyjątek alfy. Jest miły i czuły, lecz żywi się ludzką krwią. Nie ma partnera, ponieważ go nie potrzebuje. Przyjaciel i pomocnik Yoongiego.Książka mocno inspirowana One Shotem "Come to me, my alfa" autorstwa ShoriSan
Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :DNaprawdę bardzoo serdecznie zapraszam do niej, bo jest bardzo pomysłowa i super pisze.
Okładkę wykonała VminowaXD
Więc to chyba tyle słowami wstępu ^^
CZYTASZ
Złamiemy Te Zasady || Yoonmin ✅
Fanfictiongdzie od tysięcy lat na świecie nie pojawił się żaden wampir Omega, a szczęściarz Yoongi ją spotyka yoonmin;angst>>wampiry!au, rules>> top!yg "Nienawidzę Cię. Tak bardzo Cię nienawidzę za to, że Cię kocham"