Bölüm 18

58 9 3
                                    

(Mihri'nin ağzından)

Geçmiş;

Hazar kollarımın arasında titreye titreye uykuya dalmıştı. Ben daha 12 yaşındaydım. Ateş düşürmeyi beceremiyordum. Islak bezlerin artık işe yaramadığını görünce bir hıçkırık koyverdim. Hazarın basını göğsüme dayayıp dudaklarımı alnına bastırdım.

"Sana pasta yapacağım hazar. Çilekli olacak"

...

"Muzda koyarım istersen..."

...

"Lütfen hazar." Sonra ani bir kararla onu sürükleye sürükleye Beren'le kullandığımız banyoya götürdüm. Soğuk suyu açıp hazarın kafasını yıkadım.

"Mihri sikerim seni bırak lan"

"Ayıp hazar ayıp ben sana ... Ne demiştin ?"

"Sikerim"

"Hah ondan. Öyle diyor muyum?"

"Anlamını bilmediğin şeyleri diline alma" diye uyardı beni.

"İyi o zaman bay mızmız. Bana dün ıslak ıslak futbol oynamanın sebebini anlat"

"Canım istedi"

"Benim canımda seni dövmek istiyor ne yapacağız"

"Beni dövmezsin. Ben seni döverim"

"Ergen hazar ergen hazar" diyerek dik çıkarttım ve içeri kaçtım. Yatıp dinlenmesi gerektiğini biliyordum ama bu ona iyi geliyordu. Beni yakalayıp kollarını omuzlarıma sarılıp yanağıma ıslak ıslak tiksinç br öpücük kondurdu.

.....

Hazar evden çıktıktan sonra gerilmiş sinirlerimle onu bekledim. Gelecekti büyük ihtimalle. Merve bir kez işe yara hayatım.

Mert... Hazar ne kadar bu konuya kızsada elimde değil. Ona çekiliyorum. Benimle ilgilenmesi hoşuma gidiyor. Etrafımda ki cogu erkeği hazar uzaklaştırdığı için Virgin Marry (Bakire Meryem) gibi saf saf yaşıyorum. Hayır durun durun durub şu manyak Rahibe Teressa varya onun gibi olursam falan... Konu çok dağıldı.

...

"Mihri geldi" diyerek odama girdi. "Leş gibi kokuyor. Ne içtiyse"

"Mal ya" diyerek arkasından indim.

"Yine neden içtin Hazar?" Diye söyledim karşısına geçip ellerimi belime koyarak

"Merti dövüp seni üzmek yerine , kendime kötü bişey olmasını tercih ettim"  oy kuzum sen beni mi düşünüyorsun. İyi yapıyorsun falan ama içme hazar'ım ya. Zil zurna gezmeni sevmiyorum. Ben uğraşıyorum sonra. Bir de sabahına unutuyorsun. Hadi tamam ben tanıdığım. Biliyorum. Yarın bir gün el kızına -ben unıcornum dersen ne yaparız biz. Yanına oturup ona baktım. Yavaşça doğrulup bana yaklaştı.

"Ne üzülmesi Hazar, Mert için mi üzüleceğim ben" eveeet!!! Tabi ki üzüleceğim

"Mihri Mert'e ilgi gösterdiğini biliyorum! Benden saklamasan iyi olucaktı aslında" Yoğ öğle bisiy! Yoğ!

Kafamı yere eğdiğimde sinirle iç çekti. Daha sonra kaldırıp yeşil gözlerinin içine baktım. Hazar'ın gözleri her zaman hoşuma gitmiştir. Güzel bir tonu var. Gerçi hazar o. Yani şimdi uğruna kızların yola döküldüğü hazar...

Geri çekilip kendine tokat atınca şaşırdım.

"Hazar iyi misin? Niye kendine tokat attım?" Hazar'ın ne yaptığını anlamadan bana yaklaştı. Dudakları dudaklarımla buluştuğunda kafamda ki sikik düşüne şuydu.

-aynı gün içinde 2. Erkek.  Düşünmem gereken hazar'ın beni öpmüş olmasıydı belkide. Ama Sarhoştu. Bunu yaptığı için ona kızıyordum. Genelde bu hamlenin geleceğini anlardım. Ama belki de istemiştim. Geri zekalı Mihri!

"Hazar ne yaptığını sanıyorsun sen!" Beren Hazar'a sağlam bir tokat atarken bende göz yaşlarımı tutamadım tabi. Bunun üstüne hazar'da ağlamaya başladı.

"Hazar inanmiyorum sana"Beren hala söyleniyordu

Elimden gelen tek şeyi yaptım sızmış olan hazar'i beren'in yardımıyla odama taşıdım. Yatağıma yatırıp koltuğa oturdum. Sabah unutacaktı. Tamam daha önce beni öpmemişti ama türlü türlü salaklıklar yapıp hatta unutmayacağına iddaya girip kaybetmişti. Kayda bile inanmamıştı.

Zoruma giden kısmı hoşuma gitmişti işte. Hazar bu güne kadar sevgilim dışımda herşeyim olmuştu. Şimdi Mert sorunu ortadayken hazar'ın beni öpmesi...

Yanına yatıp ona sokuldum. Kızmayın. Onunla beraberken ondan uzak kalamam.

....

Sabah alnıma düşen saçları oksayan parmaklarla uyandım.

"Mihri ben ... Unutmadım. Lanet olsun en unutmam gereken şey aklımda. En azından uykundayken duy bunu. Uyanınca söz bir şey yokmuş gibi yapacagım..."  Dedikten sonra alnımı öptü.

Millet selam ben Ceren :D bolum yayınlamaya karar verdikte biz seyyy.... :D neyse oy vermeyi unutmayın pleaseeeeee

Güneşin Öteki TarafıWhere stories live. Discover now