Bölüm 12

100 9 0
                                    

Bölüm 12 (Mihri'nin ağzından)

Kafeye girip hazar'i 2. Kere aradım. Gelmeyeceğini ve uyuyakalacagini bildigim icin onu ilk aradığımda daha yataktaydim ama bunu bilmesine gerek yoktu. Biraz vicdan azabı çeksin geç kaldım falan diye ama o hazar böyle istersen 8 saat bekle 1 saat daha der. Öyle yani.

Neyse bu mal geldi biz konuştuk falan. Karşımda gıcık gıcık oturan Merve'yi görmemesi icin dua ettim resmen. Alllam! Bu huzurlu günümüzde hazar huzur bozmasın.

Bu şimdi bu kıza çirkin falan diyor da köpek gibi aşıktı. Merveeeeeöğ diye az ağlamadı( abart mihri). Tamam hazar ağlamadı ama çok üzüldü. Zavallı çikolata gibi hazar erimiş çikolata oldu. Yazık. Neyse ki dondurucu diye bir gerçek var.

"Bak kim var orada" dedim dilimi tutamadan. Oy oy nerelere gideyim ben şimdi. Hazar bir kac dakika kusma numarası falan yaptı. Yalan hoşuna gidiyor kız bal gibi. Kendini falan kandırır bu salak ama bende o göz var mı ! Yoooook yemezler ablasının gülü.

Tabi çok geçmeden kaldırdı bizi masadan. Niye görmeye katlanamıyor kızı. Uyuşturucu bağımlısı, manyak, Sadist, sex bağımlısı bir tip bu. Valla bakmayın çekemediğimden degil. Hem benim elime degil su dökmek bakamaz bile.

"Sen ne düşüyorsun lan" dedi hazar beni yönlendirerek

"Balo var haftaya..." Diye iç çektim "benimle gelsene"

Kural 1: hazar'a teklif etmeden gelen teklifleri değerlendirme. Hem ondan iyisini bulamazsın. Hem hazar ne yapar ne eder bir kulp takıp çocuğu siker

"Hiç havamda değilim"

"Suda mısın?" dedikten sonra kafama vurdu.

"Seni nerden buldum ben ya!"

"Bak bak atara bak! Bende sınıfta ki yakışıklı oğlanlarla giderim"

"Kaç tanesiyle gideceksin mihri" dedi alayla

"7 kisi teklif etti. Mert onunla gideceğimi-" kolumu tutarak lafımı kesti.

"Mert mi?"

"Oğlum sadist misin morardı resmen! Haftaya elbise giyeceğim ben ya!"

"Mihri bu neşe ne amk" ellerinle ağzımı kapatıp kıkırdadım. Hazar kendinden geçiyor beyler hanımlar küfür etti

"Lafımı kesmesene. Sence mor mu kırmızı mı?"

"Mor" dedi yanıma yaklaşarak

"Gerçekten mi?" Dedim elbiseme yorum yapmasının verdiği şaşkınlıkla genelde bu mevzuyu hazar yanımdayken kendi kendime (ciddiyim) tartışır karara bağlar sonra değil mi Hazar deyip ondan evet alırdım.

"Gözlerinin etrafına cok güzel gidecek" dediğinde moralinin çoktan bozulduğunu fark ettim ve sevimli olmak için ona kollarımı sardım.

"Burada bir hazar varmış."

"Eee"

"Acıkmış" dedim parmaklarımdan birini kapatarak yüzünü görmesem de sırıttığını biliyordum.

"Eee"

"Susamış"

"Eee"

"Taşmış" dediğimde kahkaha attı

"Hayır hazar tipin degil sinirlerin taşmış ablacım" diyerek yanaklarını sıkıştırdım ve yoldan geçen teyzeye dil çıkarttım. Ne kadar köfte o kadar ekmek. Yani diyor ki 10 tüm ekmek ye 10 köfte vereyim. O kadar ekmegi yiyebilirsen... Ne diyorum ben ya

"Hazar Beren'le çıksana"

"O ablan" bana uzun uğraşlar sonucu öğrettiği yumruk tekniğini kullanarak karnına vurdum

"Yatarken zaten ablam falan değildi. Ablamla yattın ama ablam olduğu yeni aklıma geldi aferin hazar'a"

"Mihri azıcık sus güzelim ya"

"Kahveme ilaç atmışlar" dediğimde kaşlarını çattı.

"Ne!"

"Çok konuşma ilacı" diyerek dil çıkarttım. Evin kapısını açtı ve sabır isteyerek içeri girdi. Berke'nin diline mağruz kalmamak icin Hazar'ın odasına fırladım

"Cok yorgunum" diyerek yatağına attım kendimi

"Ayarın yok ki" dedi hazar'da ciddiyetle

"Niye kuzum böyle diyorsunuz lakin ben hiç-"

"İnsan gibi konuş mihri"

"Ben varya eski zamanda doğmalıymışım yakışıklı bir dük veya ..."

"Oldu mihri sus mihri"

"Hazaaaaar" dedim dudaklarımı büzerek. Önce garip garip baktı sonra saçlarını geri iterek ne var dedi

"Merve... Niye döndü"

"Nerden bileyim"

"Bence seni özledi" dediğimde elini salladı.

"Sus kızım ya girme aklıma" dediğinde haklı olduğumu anladım. Hazar denen mal Merve denen zilliye zaafiyet gösteriyor. Neden mi? Hazar beynini yolda düşürmüştü. Bence ondan.

"Aklına girmek mi? Kabul ettin yani?"

"Neyi?"

"Merve'yi sevdiğini..." Derken kapı pat diye açılıp Hakan içeri daldı.

"Ohaaaa mihri gelmiş!" Diye bağırdı. Sonrası mı bütün grup beni ortalarına alıp şımarttı.

Hem bunların en küçüğü hemde hiç biri ile çıkmamış (çıkamamış- hazaaaaara isyeaaaaaan- çünkü bu salak o kardeşiniz lan diye atar yaptı bunlarda kardeşim diye takıldı. Lan biriniz yan gözle bakın.)    biri olarak bunların göz bebeğiydim. Kapı çalınca hazar kalkıp açmaya gitti ve bir kaç dakika sonra odaya sarı bir kızla çıktığını gördüm. Dua et hazar o sarı sürtük Merve olmasın. Dilime düşersin.

Bolum biraz gec geldi :D çünkü biraz usendim isin dogrusu vote'lerinizi bekliyoruz :)))) Ceren

Aciklamalari niye Ceren yapiyor bilmiyorum arkdslr ama ben bu konuda daha usengecim ehe.Vote vermeyi unutmayiiin :) Eren

Güneşin Öteki TarafıWhere stories live. Discover now