(Hazar'ın ağzından)
Mihri bana pansuman yaparken yeni ayılıyor gibiydim.
"Ne yaptın yine Hazar ya yeter ya"
"Göbek attık Mihri" dedim gülerek.
"Mal" koluma vurdu.
...
Beren'i aradim
"Mihri evdeyse geliyorum."
"Mihri evde değil Hazar" tripli bir cümleydi, her neyse ya koy götüne.
"Nerede!?" Bir yere gittiğinde hep haberim olurdu ama şimdi yoktu merak ettim ister istemez.
"Okul balosunda." içtiğim kolayı püskürttüm.
"Kimle?"
"Bilmiyorum Hazar, evde annemler yok gel bekle Mihri'ni"
"Tamam geliyorum"
Saatlerce oturduk, televizyon izledik Mihriyi bekledikte bekledik.
Saat 1 oldu 2 oldu derken 2.30 civarlarında damladı eve.
"Oo Mihri hanım tesrif etmişler" sinirliydim. Böyle diyince ve beni karşısında görünce o da bakakaldı zaten, doğal olarak.
"Hazar senin ne işin var burda?"
"Belki görüşürüz diye gelmiştim ama Mihri hanım okul balosuna gitmiş , haber vermeden."
Herşeyimizden haberimiz olurdu bizim, olmalıydı.Çarparım ağzının ortasına.
"Hazar unuttum özür dilerim"
"Unutmuycaksın Mihri, ee nasıldı?"
"Hiiiç öyle balo istee"
"Kiminle gittin baloya" tatlı bi ifade takınmaya çalışarak sordum soruyu ki doğruyu söylesin.
"Şey, Sinem'le gittik."
Oha sinem mi ? Sinem Mihri'yi takmıyordu bile oğlum, iyi sallasaydı keşke.Yalan söylediği belliydi zaten gözlerini kaçırıyordu. Mihri'yi iyi tanıyordum.
"Emin misin Mihri?"
"Tabikide Hazar, sana yalan söyleyecek değilim ya"
Beren konudan alakasız bir şekilde telefonuyla ilgileniyordu.
Mihri'ye sesimi çıkarmadım nasılsa doğruyu söyleyecekti er geç.Mihri bana yalan söyleyemezdi. Aslında söylerdi ama sonradan söylerdi yalan söylediğini de, kıyamazdı bana :D
O gün Mihri'yle beraber uyuduk.Babası ve annesi evde değildi, benim de annem ve babam yoktu nasılsa eve gitme gibi bir zorunluluğum da yoktu.Yaşasın!!Sadece alışmıştım aslında sevindiğimd bakmayın.
...
"Günaydiin" neşeli bir biçimde uyandırdı beni Beren."Haydi uykucu kahvaltı yapalım."
"Günaydın Beren" cok uykum vardı ve ben gerinmekle mesguldum o anda.
Kahvaltımı uyuz uyuz yaptıktan sonra koltuklara attik kendimizi.Mihri'nin ailesi yurtdışına gitmişti ve şuan için bizi rahatsız edebilecek kimse yoktu.Party hard!
"Mihri"
"Efendim Hazarcım"
"Baloya bir kızla gideni ilk defa gördüm, yoksa sen? Oha Mihri" dalga geciyordum tabiki de. Sadece yalanını ortaya çıkarmakti amacım.
"Of Hazar" gülüyordu.
"Mihri gülmeye ara verip soruma cevap verir misin artık, kimle gittin baloya.Dün yalan söylediğin her halinden belliydi"
"Hazar her erkegi deli gibi kıskanıyorsun, o anda söylesem kudurmaz mıydın? Şimdi söylesemde bişey değişmeyecek gerçi"
"Niye kızayım salak, balo bu.Tamam kıskanırız felan ama o kadar da değil"
"Okuldan birini buldum işte Hazar"
"Kim işte Mihri"
"Hazar bosver" böyle dediğine göre benim bilmemem gerekiyordu yoksa kötü şeyler olacaktı. Mihri beni tanıyordu.
"Mihri söyle cidden kızmayacağım"
"Hazar söz ver"
"Söz Mihri"(YALAN)
"Mert" dedi kafasını yere eğerek.Gelecek atarı beklemeye başladı.
"Oha!"
"Hazar söz verdin"
"Tamam Mihri ama bu söz bu an içindi, görüşeceğiz seninle."
"Benim bir işim çıktı" diyerek hızlıca
evden uzaklaştım.
Geliyorum Mert, belan geliyor bekle beni.
Ben Eren arkdslr , oy vermeyi sakın unutmayin oysuz birakmayin :(
YOU ARE READING
Güneşin Öteki Tarafı
Novela JuvenilBirbirinize mecbursunuz siz. Asla kopamazsınız.Ölümüne bağlı arkadaslarsınız.