Bölüm 13

78 8 0
                                    

Bölüm 13 (Hazar'ın ağzından)

Kapı çaldı ve açmak için yöneldim.

Kapıda ki  Merve'ydi.Oha! Çüş! Daha 10 dakika önce gördüğüm Merve!

Bakakalmıştım öyle.

"Hazaaar?" Sorusuyla kendime geldim

"İçeri gir Merve kapıda kaldın"of çok maldım :D

"Teşekkür ederim" evi nasılsa biliyordu ve odama dogru gidiyordu bende yanından onu takip ettim. Bizimkilerin olduğu odanın önünden geçtik tabii bende görmemiş olmaları için dua etmiştim. İçeri girdik ve Merve kapıyı kapattı.

"Seni Mihri'yle kafede gördükten sonra aklımdan çıkmadın,bende biraz konusuruz diye düşünmüştüm"

"İyi yaptın Merve"çapkın bakışı attım.

"Ee nasılsın görüşmeyeli uzun zaman oldu.."

"İyilik işte Merve,sen nasılsın" falan filan derken sohbet baya uzadı laf laf açtı cart curt :D

Tam konu eski sevgili olduğumuz günlere gelmişti ki kapı bi anda açıldı ve Mihri yere yuvarlandı. Kendimi gülmemek için zor tutuyordum o anda.

"Mihri napıyorsun sen burda?!" diye bir soru yöneltti Merve fakat Mihri hiç oralı olmadı ve yerde gülmekten kırılmaya başladı.Tabi bende tutar mıyım kendimi başladım gülmeye.

"Mihri sen nasıl birisin ya bu kaçıncı oldu bi öğrenemedin kapıyı dinlerken içeri dalmamayı" bunu derken hönkürüyordum adeta.

"

Öğrenemedim işte Hazar ama çok eğlenceliydi" hala gülmeye devam ediyordu ama bu sirada Merve'yi unutmuştuk tabi ki de.Merve sinirle ayağa kalktı "Bıktım artık" diyerek hızlıca odadan ve evden çıktı.

Mihri'yi düştüğü yerden kucaklayıp yatağa fırlattım. Çığlık attı bir anda tabii beklemediğim bir sey değildi bu tepkisi.

"Manyak mısın sen ya!"

"Sence sorduğun soru mantıklı mı kızım" dedim gülerek.Tabi ki de mantıksızdı ve cevabı biliyordu.

Tabi ki de mantıksızdı ve cevabı biliyordu.

"Geç oldu uyu artık , bugün burda kalıyorsun ayrıca göndermem seni."

"Tamam"dedi huzurlu bir şekilde. Yanına uzanıp sarıldım. Kendimi uykuya bıraktım.

...

"Uyan artık uykucu"tatlı bir sesle gözlerimi hafifçe araladım. Mihri'ydi tabi ki de kim olabilirdi.Yanağımdan öptü.

"Kalk artık hadiii"

"Tamam ya kalkıyorum sabahın köründe uyandırıyorsun zaten"

"Ne? Sabahın körü mü?Hazar saat 12!"gülmeye başladı bi anda.

"Hasss"

"Kalk artıık"çekiştiriyordu bende gülerek kalktım.

"Gunaydin" en tatlı gülümsemesinden bıraktı.

-Manyak mısın sen Hazar? O senin kardesin, kendine gel.-

"Günaydın"dedim bende mutlu şekilde.

Hikaye biraz kisa ve gec oldu kusura bakmayin :( Vote vermeyi unutmayiiiiiiiin :D Eren

Güneşin Öteki TarafıWhere stories live. Discover now