Bölüm 21

64 7 0
                                    

Bolum 21: 

Mihriyi odasinda bekliyordum.Kim bilir neredeydi bu saate kadar cok gec olmustu , yaninda olmadigim icin uzgunum Mihri.

Mihrinin yatağına kurulmuş bekliyordum.Birden kapi acildi ve asık suratla Mihri girdi içeri.

...

"Hazar!?" Aşırı şaşkın bi ifadeyle bakakaldi ve yataktan firlayarak kapiyi kapattim.

"Ssssst sakin ol Mihri,ne oldu sana boyle uzgun gozukuyosun" onu uzgun gorunce benimde moralim bozuldu tabi ama dışarı vurmadim.

"Sanane" O nasil laf oyle Mihri.Denir mi hic oyle abiye agshdj.

Devam etti "Saatlerce seni bekledim Hazar, niye gelmedin ?"    

"Kusura bakma Mihri'm gelemedim bak ama burdayım işte senin icin burdayim."

"Hazar sana niye gelmedin diyorum"

Tabi illa delirtecek ya adami kulak misafiri oldugum seyi ağzımdan kacirdim.

"Mihri burdayim iste, senin gibi Amerikaya kacmak istemiyorum!" Bi anda cikistim kendime hakim olamamistim.

"Ne, neden bahsediyosun sen Hazar"

"Asagida bagirirken duydum seni gidebilcegini mi saniyosun sen ?"

Beni itmeye calisti o sirada fakat basarili olamadi.

"Yanlis duymusun"

Yalan soylemeye çalıştığı icin daha çok sinirlendim Mihriye ve kendimi tutamayip -dusmemesine dikkat ederek- Mihriyi hafifçe ittim.

Mihriye kiyamiyordum ama yalandan da olsa yapmak zorundaydim ciddiyetimi anlamasi için.

Bana -Beni beni Mihrini- bakisi attiktan sonra kendini yatagina atti.

Iyi bir sey yapmadigimi biliyodum bende ama dedigim gibi yapmaliydim.Ozur dilerim Mihri.

Basina oturdum saclarini oksamaya başladım, Mihri en iyi boyle rahatlardi.

"Hiçbir yere gitmeni istemiyorum Mihri"

"Gidicem Hazar"

Ben ozlerdim amk.Yakin yerlerde bulunmamiza ragmen ozluyordum lan.Yok olmaz.

"Mihri gitmemelisin ben senden ayri kalamam"

Cevap vermedi bu lafima karsilik.Bende pencereyi actim ve bir sure disari bakindiktan sonra asagi indim.

...

Tek çare neresiydi sizce ? Tabikide bardi ;)))))))

Her neyse bu sefer konumuz Mihrinin Amerikaya gitme ihtimaliydi.

...

"Semih"

"Oo Hazar , nasilsin iyi misin seni buralarda yeniden görmek cok guzel" sirita sirita soyledi bunu agzinin ortasina cakasim geldi ama bana lazimdi Semih.

"Iyiyim Semih iyiyim , bana hap lazim 1 tane." Yok canım hemen atmayacaktim acil durumda kullanmak icin aliyordum.

"Hazar ve hap ha? Sen yapar miydin öyle şeyler?"

Deli midir nedir isini yapsa dogru düzgün.

"Soru sorma lan dedigimi yap Semih!"

"Tamam tamam kizma bekle burda"

5 dakika sonra Semih geldi ve hapi bana uzatti.

"Al bakalim"Parayi uzattim fakat almadi.

"Bu sefer benden olsun"dedi

ibne siritisiyla.

"Hadi eyvallah"dedim ve bardan cikarak uyumak icin evin yolunu tuttum.

...

Saclarimi oynuyordu biri cok hosuma giderdi ve boyle uyanmak cok hos oldu.Gozlerimi hafifce ayirdim ve Beren basimdaydi.

"Gunaydiiin Hazar"

"Gunaydin" gerinerek gozlerimi iyice araladim.

"Kahvaltiya cikmaya ne dersin Hazar?"

"Hiiim neden olmasin" karnim cok acikmisti dogal olarak.

"Ustunu giyinde cikalim o zaman"dedi ve beklemeye basladi.

"Ne bekliyorsun?"

"Giyinsene bekliyorum iste."Manyak midir nedir.

"Kizim ciksana onunde mi giyinecegim."

"Neden olmasin"dedi siritarak gerizekali.

"Ciksana kizim odamdan"

Birazda ciddilesince cikti tabikide.Bende ustumu giyindim montumu aldim ve asagi indim.Tabikide herkes benden önce uyanip ayaklanmisti.

"Gunaydin millet"

"Gunaydin Hazar" dedi Melisa. "Nereye böyle?"

"Berenle bir isimiz varda geleceğim"

"Görüşürüz o zamaan"

"Görüşürüz melisa ve diger kankalarim"dedim gülerek.Ben bu evde mutluydum ya.Bu 4 kisi benim ailemdi.

"Ee nereye gidiyoruz Beren"

"Nereye gitmek istersin"

"Sen nereye istersen Hazarcim"

"O zaman her zamanki yerimize gitmeye ne dersin ?"

"Oo cok iyi fikir tebrik ediyorum seni."dedim dalga gecerek ve cantasiyla koluma vurdu.Acimamisti ama eglenmistik iste :D

...

"Babamlar saat 8 de kanadaya gidecekler istersen bizde kalabilirsin.

Bu sefer uzun gidecekler Mihriyle bol bol hasret giderirsiniz."

"Cok güzel olur aslinda" siritmaya basladim bir anda Mihriyi cok ozlemistim 3 gündür gorusmuyorduk nede olsa.

...

Eve girdik ve Mihri televizyon izliyordu.Beni gorunce kalkti ve ustume dogru kosup bi anda sarildi.

"Hazaaaaaaaaar"

"He gülüm" cok odunluk yaptim ama cok eglenceli napiyim.

"Göt" kolumu yumrukladi kisa bir süre.

"Özledim seni"

"Bende seni özledim Hazar"

2 3 saat boyunca sohbet ederek ve gec olmustu artik uykumuz gelmisti.Uyuyacaktik.

Mihri yanimdan kalkinca koltuga uzandim bi anda iyi geceler diyip gozlerimi kapattim.O sirada yuzume bi saplak yedim sanirim tam bilmiyorum ama Mihri vurdu emindim.

"Burda mi uyuyacaksin gerizekali , benim yanimda uyumak varken"

Güldüm ve "Haklisin Mihri geliyorum"

Mihrinin yatagina attim bi anda kendimi Mihride banyodaydi sanırım acikcasi naptigida pek ilgilendirmiyordu beni :D

2 3 dakika sonra gelip yanima yatti.

"Sarilmayacak misin"sikayetciydi bu durumdan , yaninda ben oldugumda sarilmazsam rahat edemezdi.

Öhöm öhöm selamlar .... Ben Ceren :D millet bölümleri koymadigimizi biliyorum ama Eren ayısına yazdiramayinca uğraşmayı bıraktım. Bu bölümde erkeklerin haksız olduklarında nasıl konuyu değiştirdiklerini görüyoruz :)))) iyi okumalaaaar

-Ceren diyor ki illa ağzını boz- saygilar :D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Güneşin Öteki TarafıWhere stories live. Discover now