Bölüm 19

72 5 0
                                    

Bolum 19 (hazarın ağzından)

Lanet olsun, hatirlamamam gerekirken hatirliyordum Mihriyi optugumu.Mihriden saklamayacaktim tabikide, alnindan opup asagi indim.

"Görüşürüz Beren"

"Gidiyor musun"

"Evet"

"Görüşürüz"

Normalde gitmememi felan isterdi ama dunku olaydan dolayi ve anlik soguklugumdan dolayi israr etmemis olacakti.

Yoğun düşünceler icinde evin yolunu tuttum.-Mihriyi opmek o kadar kotu bisey degildi aslinda ama o benim kardesimdi sonucta boyle dusunemezdim.

Olanlari anlatip rahatlayinca unutmasi daha kolay olurdu bende evdekilere anlatmaya karar verdim bu yuzden.

...

"Hosgeldin Hazar" diyerek karsiladi Melisa capkin bir bakis atarak cevapladim onu.

(HADI EREN DAHA FAZLA YAZABILIRSIN)

"Millet naber"

"Iyiiiiiiiğ" dedi 3 kiside bi ağızdan.Aslinda anlatmamaliydim.Tam o anda anlatmak vazgectim.

"Ben yatiyorum iyi geceler"

"Erken değil mi Hazar, saat daha 10.30 sen bu saatte uyur muydun?"

Uyuyan mi var lan bebe.Her neyse işte.

Yattim ama 2 3 saat uyumadim herhalde derin dusuncelerimden dolayi.

-Mert'i kiskaniyordum Mihriden, benim icin bir gerçekti ki kendimde inkar etmiyordum zaten.

Olmazdi Mert benim en buyuk dusmanim sayilirdi ben onunla karsi karsiya gelemezdim, gelirsek kavga cikardi zaten.Ah Mihri ah.

...

Hayatim dusuncelerden ibaret.Ben diger insanlarla cok konusmam,sadece Mihri ve Berenle uzun uzun sohbet ederim neden diye sormayin bende bilmiyorum.

...

Tabi bana hayat kolaydi, istediğim neredeyse herseyi elde edebiliyordum, Mihri ise okuyordu ve yoğundu.

Aslinda onunda dersleri pek taktığı yoktu zaten.

...

Telefonum caliyordu arayan Mihriydi.

"Hazar'im nasilsin?"

Yine sevimlilikler pesindeydi.

"Iyiyim Mihri seni sormali"

"Cok iyiyiim"dedi neseli bir tonda.

"Saat 2 de bulusalim mi?"

"Olabilir, nerede?"

"Her zamanki yerde"

Her zamanki yer dedigine bakmayin siz bu salagin barin orayi diyor.

Kısalığı ve yazım hataları icin üzgünüz :( Ceren ve Eren

-Aslında Ceren duzeltiyordu.

Güneşin Öteki TarafıWhere stories live. Discover now