Hoofdstuk 1. On my way..!

381 6 0
                                    

Eindelijk vandaag is de dag.
Ik ga eindelijk naar de universiteit!!!
Ik heb er al zo lang op gewacht.
Mijn koffer is al ingepakt. We slapen daar op kamers dus ik kom zelden thuis. Mijn beste vriendin Camilla en ik gaan naar de zelfde universiteit. We komen bij elkaar in de kamer en ik heb daar zoooveeel zin in.
Ik vind het wel spannend, dit is de eerste keer dat ik voor een hele lange tijd weg ben van huis.

Ik sta op en loop naar de kast. Ik pak er wat kleren uit voor vandaag.
Ik doe een ripped jeans aan met een rode trui erboven. Ik doe mn grijze schoenen aan. Mijn haar doe ik los. Ik pak mijn telefoon en mijn koffer en loop naar beneden. Mijn vader staat al klaar voor de deur. Mijn broertjes liggen nog te slapen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb.

05:30--Camilla: hey girl, al nerveus??;) ik zie je op het station byexx.

Mijn vader gaat me afzetten op het station en daarna weer terug naar huis voordat de jongens wakker worden. Het is 05:45 en de trein gaat om 06:25.
Pap:" goedemorgen schatje, kom stap maar in de auto op weg naar de universiteit"
Zegt hij lachend.
Ik:" haha pap wat ben je toch weer grappig"
Hij geeft me een kus op mn hoofd en doet de deur achter ons dicht. Ik loop naar de auto en stop mijn koffer in de kofferbak.
Ik doe de deur open en ga zitten.
Mijn vader klapt de deur dicht en start de auto.
Ik:" ik vind het zo spannend"
Pap:" dat mag ook wel schat, het komt allemaal goed. Je kan mij altijd bellen"
Ik:" ja weet ik pap"

Als we bij het station zijn aangekomen begint mijn hart sneller te kloppen. Ik stap uit de auto en pak mijn koffer. Ik zie Camilla al op mij wachten.
Ik:" doei pap, ik ga je echt heel erg missen"
Ik geef hem een dikke knuffel.
Pap:" ik jou ook lieverd, bel me als je daar bent aangekomen"
Ik:" zal ik doen"
Ik draai me om en loop naar Camilla.
Ik kijk achter me en zwaai naar mn vader.
Camilla:" kom schat, anders missen we de trein"
Ik kijk op mn telefoon en het is al 06:15.
Camilla en ik beginnen keihard te rennen naar onze trein. Als we hem eindelijk hebben gevonden zoeken we een plek en gaan zitten.
De naam van de universiteit is Yale. Het is ongeveer 5 uurtjes met de trein.
Ik:" ik hoop dat ze daar aardig zijn"
Camilla:" en knap;)" zegt ze met een knipoog.
Ik:" haha Cami, we gaan daar niet heen om jongens te fixen"
Camilla:" idc, we zien wel"
Ik:" haha"

De 2 uurtjes reizen zijn al voorbij, nog 3 uur te gaan. In die 2 uur hebben we weinig gedaan. We kregen ontbijt. Een lekkere omelet met een salade. Als drinken kregen we een lekker kopje thee. We hebben Netflix gekeken en Youtube natuurlijk. We hebben wat gekletst.

Nog 3 uur te gaan. Pfffff!!!

Dit was het eerste hoofdstuk van: You and me?! Never!! Ik hoop dat jullie het boek leuk gaan vinden. Yale, iknow. Die ligt in Amerika. Maar ik vind het zo een coole school dat ik het zo heb genoemd haha. Byexxx

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu