28

140 3 0
                                    

"HAAA!" Cole en Finn kijken naar het scherm met open mond. 2-1 voor mij. "H hoe?" Zegt Cole verbaasd en geschokt. "Ik zei het toch , ik heb dit vaak gespeeld met mijn broertje losers" zeg ik trots. "Dus... shirtjes en broekjes uit boys, we gaan naar buiten" ik sta op en wijs naar de deur. Ze kijken me verslagen aan. Ik barst in lachen uit. "Ha ha ha" zegt Cole sarcastisch. We lopen de gang op. De jongens trekken hun shirt uit waardoor ik Cole's perfecte sixpack kan zien. Ik probeer niet te staren en kijk weer gewoon recht vooruit. Ze trekken hun broek ook uit en beginnen te rennen en schreeuwen. Iedereen komt hun kamer uit om te zien wat er aan de hand is en dan zien ze de jongens rennen. Ik kan niet meer en barst in lachen uit. Ik krijg tranen in mijn ogen van het lachen. Ik zie de andere mensen ook lachen. Na 5 minuten komen de jongens weer binnen. Ze trekken hun kleren weer aan."Haha dat was geweldig" zeg ik dan . Zelf liggen ze ook in een deuk. "Oke ik geef toe het was grappig" geeft Cole toe. "nu gaan we naar de Mcdonalds" ze zuchten en trekken dan hun jas aan.

We stappen in Cole zijn auto. Hij zit vooraan natuurlijk, Finn zit ook voor en ik zit achter. Het duurt niet lang voordat we er zijn. We stappen uit en lopen de Mcdonalds in. "Wat wil je?" Cole kijkt me vragend aan. "Uhmm een Big mac menu, met patat, cola en ik wil straks ook een ijsje"
Hij kijkt geiriteerd maar knikt dan toch. Als we ons eten hebben lopen we naar een tafel. Ik plof op een stoel tegenover Cole. "Dankje" ik neem tevreden een hap van mijn burger.

2 weken later

Omg yes. Vandaag is het de laatste dag van school voor de vakantie en over een week ben ik jarig ik kan niet wachten. Samen met Camila loop ik naar Wiskunde, onze laatste les voor de vakantie. Ik ga zelf niet op vakantie maar Camila en Luna wel. Cole blijft hier, Finn ook en Monique ook. Ik ga wel dingen met hun doen. Camila gaat een paar daagjes naar Frankrijk met haar Familie en Luna gaat een paar dagen naar Griekeland met haar Oudere zus. Ik ben al 6 jaar niet op vakantie geweest. Sinds mijn moeder overleden is gaat het heel slecht met mijn vader. Hij doet zijn best om voor ons te zorgen en ik help hem ook graag. Hij kon mijn school niet betalen en daar baalde hij van, daarom ben ik veel gaan werken in supermarkten of oppassen, om te sparen voor mijn school. "Daan!" Ik word uit mijn gedachtes geschud, dan hoor ik de bel gaan. "Yes!" Schreeuw ik onbedoeld hard. Iedereen kijkt me raar aan. Ik sta snel op en loop samen met Camila naar onze kluis. "Cam wanneer kom je terug?" Ik leun met mijn rug tegen mijn kluisje aan. " ik ga morgen weg en ben 23 april terug" ik knik en dan lopen we samen naar de kamers.

"Kom!" Roept Cole oppeens vanuit de woonkamer. Ik kom mijn kamer uit "wat?"
"Kom we gaan winkelen" ik kijk hem raar aan "voor wat" "zomerkleding, kom nou"
"Cole?" "Nee nee nee, je houd je mond en komt gewoon mee" ik lach en loop daarna toch met hem mee. We stappen de auto in en rijden naar het winkelcentrum.
"Deze is leuk" "eww nee Cole" hij stopt het shirtje weer terug. Daarna komt hij aanlopen met een super korte broek in zijn hand"deze zou je super mooi staan" ik kijk hem raar aan "uhm Cole, dat is net een ondebroek gemaakt van spijkerstof, ik ga dat echt never nooit dragen" hij kijkt me aan met een pruil lip "Cole leg terug" "ugh jij vind ook niks leuk" ik lach om zijn opmerking en zoek verder.

Ik vind een paar leuke dingen en ga ze dan passen. Als eerste trek ik een matchende broekje en croptop aan. " Cole?" "Ja?" "Oke ik twijfel hierover wat vind jij?"
Ik loop het pashokje uit en zie Cole tegen de muur aan leunen. Hij kijkt op en scant mijn lichaam en kijkt dan weer naar mijn ogen. "Uuh wouw, het staat je heel leuk" hij slikt en haalt dan zijn hand door zijn haar. Ik begin te blozen en loop snel het pashokje weer in. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en kleed me dan weer om. Als ik klaar ben met passen lopen we de pashokjes uit richting de kassa. Ik heb een paar dingen terug gehangen. Ik leg mijn spullen op de toonbank en pak mijn portemonnee uit mijn tas. "Stop die terug" ik kijk op en zie dat Cole zijn portemonnee al heeft gepakt. "Huh?" "Ik ga betalen" "nee Cole dat kun je niet doen, ik betaal wel"
"Nee, je bent bijna jarig, ik betaal dit"
Ik zucht en glimlach. Hij glimlacht terug en betaald. Daarna lopen we weer richting de auto. Ik stap in en daarna start Cole de auto.
"Dat hoefde echt niet" "jawel" "dankje" hij kijkt me aan en dan leg ik mijn hand op die van hem. We staren elkaar een paar seconde aan , maar dan kijk ik snel weer weg. Ik haal mijn hand van die van hem en kijk uit het raam.

"Heel veel plezier en ik zie je over 4 dagen" ik geef Camila een stevige knuffel. "Als ik terug ben heb ik een verassing"
"Wat dan?" "Als ik het zou zeggen zou het geen verassing meer zijn" ze geeft me een kus op me wang en stapt dan in haar moeders auto. Ik zwaai nog naar ze en wacht totdat ze weg zijn gereden. Luna is gister avond al vertrokken. Ik loop naar mijn kamer en plof op de bank. "Niet zo sip doen" Cole ploft naast me op de bank. Ik leun mijn hoof op zijn schouder. "Mijn twee beste vriendinnen zijn weg" "maar als ze terug zijn krijg je een leuke verassing" ik kijk op "jij weet er ook van?" "Jap" "vertel pleasseee"
"Nee!" "Cole!" " ik ga het echt niet zeggen Daan, oke wat wil je gaan doen vandaag"
Ik zucht "nouhouu ik wil het weten" "dan moet je geduld hebben, kom we gaan"
"Wat gaan we doen?" "We gaan met Monique en Finn naar de bioscoop" "yeey, oke wacht ik ga me even omkleden" "kom op Daan je ziet er al goed uit schiet op" "heel eventjes please"
Cole kijkt me geiriteerd aan maar ik loop gewoon mijn kamer in. Ik pak snel wat uit mijn kast en trek het aan.

Ik trek een zwarte broek aan en een grijze sweater met open schouders

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek een zwarte broek aan en een grijze sweater met open schouders. Mijn har doe ik los en ik doe snel wat parfum op. Daarna loop ik de woonkamer in. "Klaar?" "Jep" "btw je ziet er leuk uit" zegt Cole en daarna loopt hij de deur uit. Er komt een glimlach op mijn gezicht en dan loop ik snel door. We stappen in de auto van Finn en rijden naar de bios. "Kunnen we please naar de film 'Everything, Everything' ????" Vraagt Monique. "Omg Mo jaaaaa ik wil die al zooo lang zien, mag dat jongens please" de jongens kijken elkaar aan maar knikken uiteindelijk. "Yes" samen met Monique loop ik voorop. Monique gaat eerst , zitten daarna ik, daarna Cole en als laatste Finn. Dus Cole en ik zitten in het midden. We hebben popcorn en wat te drinken gehaald. Omg de film gaat beginnen.

Heeey!! Ik ben gisteren dus naar de film everything everything gegaan en het is echt een leuke film, misschien een beetje cliché maar idc. Ik raad het erg aan💕💕💕 ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden xxx

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu