" Daniëla, word wakker. We zijn er kom op!! DANIËLAAAA!!"Ik schrik wakker. Ik kijk om me heen. We zijn gestopt. Ik kijk Camilla aan die mijn arm aan het knijpen is.
Ik:" auw!! "
Camilla:" eindelijk ben je wakker, ik roep je al de hele tijd, we zijn er"
Ik:" ow"
We pakken onze spullen en lopen naar buiten.
Ik kan mn ogen niet geloven. Wouw!! Zo een mooie school heb ik nog nooit gezien.
Camilla:" kom je? We moeten ons even melden"
Ik knik en loop achter haar aan. We lopen de school binnen en iedereen loopt heen en weer en praten met elkaar.
Receptie:" hey dames, wat kan ik voor jullie doen?"
Camilla:" wij hebben ons in de zomer ingeschreven"
Receptie:" ooow ja , ik zie het, zijn jullie Camilla en Daniël?"
Ik schraap mijn keel:" ehem, Daniëla"
Receptie:" ow sorry Daniëla"
Ik:" ja dat zijn wij" zeg ik met een glimlach.
Receptie:" oke, ik geef even jullie kamer nummers... Camilla jou kamer is kamer nummer 116 eeeenn die van Daniëla is nummer 119."
WAT?!!
Ik:" eehm sorry mevrouw, maar dat is een misverstand, wij hadden een kamer voor ons twee gevraagd"
Receptie:" hier staat echt dat jullie aparte kamers hebben"
Ik kijk Camilla aan.
Camilla:" is er misschien iets fout gegaan??"
Receptie:" ik ga wel even kijken voor jullie"
Omg ik wist dat er iets fout zou gaan.
Ik:" Cami, ik wil niet in aparte kamers"
Camilla:" ik ook niet, maar het komt wel goed"
Receptie:" ja ik zie het, er is iets fout gegaan in het systeem, het spijt me dames , maar ik kan niks voor jullie doen. Alle kamers zijn al bezet. En dit zijn de enige kamers"Camilla:" bedankt voor uw hulp"
Receptie:" graag gedaan, hier jullie sleutels"
We lopen samen naar boven. Hoe kon dit gebeuren. Ik had er zoveel zin in en nu. Camilla:" het moet maar zo, het is alleen slapen, verder zien we elkaar de hele dag"
Ik:" (zucht) ja dats waar"
We lopen naar de kamer van Camilla. Nummer 116. Ze doet de deur open en we lopen naar binnen. Binnen zit een meisje aan haar bureau. Camilla:" hey, jij ben vast mijn kamergenoot?"
Luna:" hey, ja.. en wie is zij??"
Camilla:" ow zij is mijn beste vriendin Daniëla"
Ik:" hey"
Camilla:" eigenlijk zouden we bij elkaar in de kamer komen maar er is iets misgegaan"
Luna:" oww dat is vervelend, je mag hier altijd komen hoor Daniëla" zegt ze lief.
Ik mag haar nu al.
Ik zeg hun gedag en loop naar mijn eigen kamer. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Tot mijn verbazing is er niemand binnen. Ze is vast in de les of ergens anders. Ik loop naar een kamer maar die is al bezet. Ik zie allemaal football spullen. Het is vast een sportief meisje. Wel cool. Ik hou ook wel van sport, zeker van basketbal.
Ik loop naar mijn kamer en zet mijn spullen neer. Ik doe mijn kleren in de kast en maak mijn bed op.Ik hoor de deur open gaan. Ik loop naar de deur en??!! Er komt een jongen naar binnen met bruin haar en super mooie bruine ogen. Hij heeft sport kleren aan en ik kan zien dat hij traint. Maar wat doet hij hier?
Cole:" wtf?! Wat doe je in mijn kamer?"
Ik:" jou kamer? Sorry hoor maar dit is mijn kamer!"
Cole:" eehm nee, dit is mijn kamer en dat van mijn kamergenoot die nog moet komen"
Ik:" ik wacht ook op mijn kamergenoot"
Nee!!! Omg!!! :0 dit meen je niet he? Dit kan niet.2e hoofdstuk, i hope u like it:):):)
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Novela JuvenilDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...