Ik trek snel een nieuwe broek aan en een trui. Ik pak mijn portemonnee en stop m in mijn tas.
"Ik ga!" Hoor ik Cole roepen vanuit de woonkamer.
"Daaaaag" schreeuw ik keihard. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje naar Camilla.
'Cam ik kom eraan'
'Isg we staan al klaar xo'Ik sluit mijn telefoon en pak mijn sleutels.
Ik loop de deur uit richting de kamer van de meiden.
"Hey Luun, komen jullie?"
"Jap, Camilla kom je!!!" Schreeuwt ze.
"Jaaahaaaa" zegt Camilla mopperend.We lopen samen naar buiten, het begint oppeens keihard te regenen. We rennen naar de bus en stappen in.
"Pfff wat een rot weer" zegt Camilla geïriteerd.
Ik knik.
Als we er zijn stappen we snel uit en rennen de bioscoop in. We kopen 3 kaartjes en lopen naar boven. We gaan in de rij staan voor wat te eten en drinken. Ik denk dat ik een medium Cola ga nemen en een medium popcorn. Ik heb zin in de grote popcorn (want ben echt een vreetzak) maar ik neem het toch niet.
Als ik aan de beurt ben pak ik snel mijn portemonnee."Hallo, wat wilt u hebben" zegt de vrouw achter de kassa vriendelijk.
"Ehm hay, mag ik een medium cola en een medium popcorn?"
"Zoet of zout?"
"Mag ik gemixed?"
"Tuurlijk"Ze pakt alles voor me en geeft het aan me. Ik betaal en loop met de meiden de zaal in.
We zitten een beetje in het midden. We lopen naar de stoelen en ik wil net op mijn plaats zitten als ik een bekend gezicht naast me zie. Ik sla mijn hand voor mijn hoofd.
Omg. Hij kijkt me verbaasd aan."Wat doe jij hier?" Zegt hij verbaasd.
" ehm hetzelfde als wat jij hier doet, film kijken?" Ik begin te lachen.
Ik kijk naast hem en zie Kim daar zitten. Ze blijkt me niet opgemerkt te hebben dus ze geeft geen aandacht aan me.Camilla komt naast me zitten.
"Ehm Cam?"
"Ja?"
"Kijk wie dr naast me zit"
Ze kijkt langs me en ziet hem zitten.
"Omg, wtf doet hij hier"
"Hij is hier met Kim"
Ik rol met mijn ogen en zet mijn drinken naast me.Ik kijk vooruit totdat ik oppeens kippenvel krijg. Ik hoor gefluister in mn oor.
"Word wel gezellig samen"
Ik kijk naast me en zie Cole glimlachen.Ik duw zijn hoofd van me vandaan.
De film begint en ik kijk meteen naar het scherm. De film gaat over strandwacht shit enzo maar het belangrijkste is, Zac Efron speelt erin.******************
Halverwege de film voel ik een hand op mijn bovenbeen. Ik kijk naar beneden en zie dat Cole zijn hand op mijn been heeft gelegd. Hij begint er met zijn duim overheen te wrijven. Ik begin kippenvel over mijn hele lichaam te krijgen. Ik sla snel zijn hand weg. Wat denkt hij wel. Zomaar aan me zitten terwijl zijn vriendin vlak naast hem zit."Cole!!! Stop!" Fluister ik.
Hij begint te lachen. Kim kijkt op."Wat is er Cole?"
"Nee niks" zegt hij snel.Ik weet dat hij een spelletje speelt, maar ik kan ook een spelletje spelen.
Ik probeer me weer op de film te richten.Na een tijdje laat ik mijn portemonnee express op de grond vallen. Ik leg mijn hand op de bovenbeen van Cole en begin te bukken. Terwijl ik buk laat ik mijn hand naar beneden glijden. En langzaam sta ik weer op.
Ik kijk hem aan en ik zie m blozen."Oeps sorry, ik liet mn portemonnee vallen" en ik knipoog naar m.
~Pov Cole~
Ik kan echt niet langer kijken naar deze saaie film. Ik wil net mijn telefoon pakken als ik oppeens een hand op mijn been voel.
Ik kijk links en zie dat Daniëla haar hand op mijn been heeft gelegd. Ze bukt en haar handen gaan mee naar beneden. Ik krijg kippenvel en begin een beetje te blozen. Ze gaat weer overeind zitten."Oeps sorry, ik liet mijn portemonnee vallen"
Ze knipoogt naar me.Ik pak haar gezicht vast en fluister in haar oor.
"Wat was dat!"
Ze slaat mijn hand van dr gezicht "niks" glimlachte ze.~Pov Daniëla~
Ja ik kan het spelletje ook spelen Cole!! . Zeg ik in mijn hoofd.
We lopen de zaal uit. De film was wel leuk, maar het plagen van Cole is nog veeel leuker.
De meiden moeten nog naar de wc dus ik ga op een bankje zitten. Ik zie dat Cole mijn kant op komt lopen."En? Hoe vond je de film, leuk he" zeg ik sarcastisch met een big smile op mn gezicht.
Hij komt naast me zitten."waar ben je mee bezig" snauwt hij naar me.
"Hallo jij begon! Ik weet wat voor spelletje jij speelt, ik kan dat spelletje ook mee spelen!" Zeg ik boos.
"Oke oke, we gaan zien" zegt hij voordat hij opstaat en weg loopt.
Owja, nou nou hij gaat ook zien!
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
JugendliteraturDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...