Hoofdstuk 14: toets

165 3 0
                                    

Ik klop aan bij de meiden. "Hey schieten jullie even op, we gaan telaat komen"
"Jaaahaaa, Luna!! Schiet op" schreeuwt Camila. "Ik kom al!" Luna komt aanrennen.
"Hebben jullie goed geleerd voor de Wiskunde toets?" "Wat!"
Een wiskunde toets? Shit, ik ben het vergeten. "Omg, ik ben helemaal vergeten dat we die vandaag hadden" "Daniëla, je moet ff beter je best doen op school" "jaaa iknow, kut!! Ughh" "je mag wel bij me afkijken" zegt Luna.
"Nee hoeft niet, maar thanks"
We lopen naar de les. Iedereen gaat in toets opstelling zitten.

"Oke leerlingen, ik hoop dat jullie goed hebben geleerd, want dit is een hele belangrijke toets. Het telt 40% mee met je eind examen"
SHIT SHIT SHIT!!!
De leraar deelt de toetsen uit. Ik kijk naar het blaadje voor mijn neus. Het zijn 30 vragen, hoe kan ik dit vergeten zijn! Ik ga echt een onvoldoende hiervoor halen. Ik schrijf zoveel mogelijk op.

"De tijd is om, lever de toetsen maar in"
Ik loop naar zijn bureau en leg de toets neer.
Ik pak mijn tas en loop naar buiten waar de meiden staan te wachten.
"En? Hoe ging ie?"
"Slecht, ik ga echt een onvoldoende halen"
"Komt wel goed joh, ik moet naar scheikunde, ik zie jullie in de pauze" Luna loopt naar haar les. Camila en ik hebben een tussenuur. We gaan in de aula zitten.
"En? Hoe is het met Cole?"
"Huh? Wat?" "Hoe is het samen leven met die jongen?" "Oow, eehm jaa, hij is echt een kutkind"
"Huh? Je vond hem toch leuk?" "Nee! Nooit leuk gevonden, ik weet niet wat ik die nacht tegen je heb gezegd maar het is niet waar. Ik was zo moe dus eehm ja"
"Mhm, maaar oke, wat gaan we na school doen?" "Idk, wat wil je doen?"
"We kunnen misschien naar de film gaan ofzo"
"Ja is goed, welke film?" " ik kijk wel even welke films er vanavond draaien" Camila pakt haar telefoon en zoekt het op.
Ik kijk om me heen, mijn ogen stoppen bij een tafel waar Cole zit. Ze staan op en lopen deze kant op. Ze lopen langs onze tafel en hij kijkt me niet eens aan. Oke dan niet...

Ik draai me weer om naar Camila. Opeens voel ik een tikje op mijn rug. Ik draai me om en zie dat Cole achter me staat "eehm hoi?"
"Hey, we hebben morgen een basketbal toernooi tegen een andere school om alvast een beetje te oefenen voor het belangrijke toernooi in Juni" "ow oke ik ben er morgen"
"Ik wil dat je er om 18:30 bent anders speel je niet mee!!" "Oke oke rustig ik zal er dan zijn"
Hij loopt weer weg en ik zie dat Kim heel arrogant naar me kijkt. Ik rol met mn ogen en draai om. "Dusss!"
"Ja wat?" Camila trekt haar wenkbrauwen op "omg Cam, het is alleen training" "mhm"
Ze glimlacht "Omg Cam stop!!" Ik gooi mijn potlood op dr kop, "Auw!" "Karma! Ughh het is gewoon training voor het toernooi"
"Wanneer is die ook alweer?" "Over 3-4 maanden ongeveer, het is een paar weken na de vakantie"
"Owwwja, ga je btw iets doen in de vakantie?"
"Nope, mn pa en broertjes gaan een weekendje naar mn tante, we hebben het geld niet om op vakantie te gaan" "je mag wel met mij mee, ik heb het vaker gezegd" " nee hoeft echt niet, ik heb dan tijd om te oefenen voor het toernooi"
"Ik heb een film gevonden!!"
"Welke?" " hij heet: Baywatch"
"Omg is het die ene film waar Zac Efron is speelt???" "Jaaaa!!! Omg daar gaan we zeker heen daaaag" "hahaha Cam"

~POV Cole ~
"Cole... Cole..Cole!!!!!!!"
Ik kijk op, "wat is er Kim?" "Eindelijk reageer je, nou we zijn al best wel lang niet samen uit geweest zullen we naar de bioscoop samen?"
"Is goed, kies maar een film uit ik betaal" zeg ik met een knipoog.
"Ey gast, heb je die chick al verteld over de training morgen?" "Jap"
"En? Hoe is ze?" "Wat?"
"Hoe is ze?" "Paul wtf bedoel je"
"Hoe is die nieuwe chick?" "Oh! Paul!! Ik heb een fcking vriendin, en die nieuwe chick is fcking irritant" "mhm" "rot op man" ik geef Paul een stoot.
Kim komt op mn schoot zitten. "Ik heb een film gevonden" "zeg op" "baywatch! Zac efron speelt erin" "ow wat leuk" zeg ik sarcastisch.
"Ik kom je om 8 uur ophalen, trek iets leuks aan" ik geef haar een kus en loop naar mn les.

~Pov Daniëla~
Ik loop naar mijn kamer en open de deur. Cole zit op de bank te niksen. "Hey"
Ik negeer hem en loop naar mijn kamer. Ik gooi de deur dicht en open mijn kleding kast. Ik hoor voetstappen richting mijn kamer komen. De deur vliegt open " ehm hallo, het is wel zo netjes om hoi ofzo terug te zeggen"
"Hoi" en ik draai me weer om. "Hahaha (sarcastisch) wat ben jij weer grappig zeg"
"Ughh Cole ga gewoon weg ik moet me klaar maken" "voor?" "Wat boeit jou dat, ga gewoon weg" ik duw hem mijn kamer uit. "Oke oke rustig, ik ben er vanavond ook niet"
"Wat ga je doen?" "Wat boeit jou dat?" En hij loopt lachend de badkamer in. Ughh.

Sorry ik heb heel lang niks geschreven, ik had geen inspiratie meer maar probeer het weer op te pakken💕

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu