Omg over ongeveer 2 weken hebben we al vakantie. Het is nu 5 april. Er zijn 2 weken voorbij sinds Cole en ik het goed hebben gemaakt. Het gaat super goed tussen Cole en mij. We trainen elke maandag en vrijdag samen voor het basketbal toernooi. We zijn een paar keer naar de bios geweest. Ik denk niet meer aan mijn gevoelens den onze vriendschap word steeds beter. Het gaat ook goed tussen Finn en Camila. Alleen ze durven hun gevoelens nog niet te uiten. Cole en ik zitten aan tafel te ontbijten. Als ik mijn eten op heb sta ik op.
"ik moet nu gaan heb straks een toets voor wiskunde, dus ik zie je na school" ik loop de deur uit "jap veel succes" hoor ik Cole nog roepen.Als ik door de gangen loop kom ik Sebas tegen.
"Heeey Daniëla" "hey Sebas" ik heb m een tijdje niet gesproken. Voor het laatst was toen hij me mee nam naar de bios. Het was super leuk en hij is heel lief voor me. "Je hebt me nog steeds niet verteld wat je voor je Spaans mondeling hebt" "owja sorry vergeten, ik heb dus een 8,5 gekregen en allemaal door jou" zeg ik trots. "Nee het komt door jou, zie je je kan het wel" hij omhelst me. "Ik moet nu echt naar de les Sebas, ik spreek je nog wel" "ja is goed, dag"
Ik zwaai nog eventjes en loop daarna weer door.~pov Cole~
Daniëla loopt de deur uit. "Jap veel succes" schreeuw ik hopend dat ze het nog hoort.
Mijn eerste les is vandaag uitgevallen doordat mijn lerares ziek is. Wat ben ik blij. Dan kan ik een beetje rustig aan doen. Dan hoor ik iemand op de deur kloppen. Uhh nee ik hoop niet dat het Kim is. Ik heb er echt geen zin in nu.Ik doe de deur open en Camila vliegt naar binnen. "Is Daan hier?" "Uhh nee ze is net weg gegaan, wat doe je hier?" " oke mooizo, nou je weet toch dat Daniëla bijna jarig is?" " ja 28 april toch?" "Jeppp, nou ze is in de vakantie jarig en ze gaat niet op vakantie" " ja ik ook niet" "hou je mond en luister even" "sorry" "ze is al heel lang niet op vakantie geweest want ze hebben moeite met geld en ze doet altijd alles voor ons. Ze staat altijd voor ons klaar en ik dacht misschien kunnen we voor haar verjaardag met zn zessen een paar daagjes naar Spanje?"
Ze kijkt me enthousiast aan. Ze heeft wel een punt. Alles voor Daniëla." Ja ik vind het goed, maar met wie gaan we" "Finn, Luna, Daniëla, Monique , jij en ik" "ja lijkt me leuk en zeker voor Daniëla" ze springt blij op en neer.
"Wanneer gaan we het haar vertellen?"
"Ik maak wel een app groep voor ons vieren zonder Daan erin. En dan spreken we een datum af oke?" "Ja is goed" "oke ik moet nu echt gaan dus ik spreek je later"
"Daag" ik sluit de deur achter haar en plof neer op de bank.~Pov Daniëla~
"Ughh Cole hou op!" Ik gooi een stukje cake naar hem toe. "Haha nee waarom, je vind m toch leuk?" Hij heeft het over Sebastiaan. "Hey kijk daar is ie, zeg eens gedag tegen je liefje" Sebas loopt langs ons en knipoogt naar me.
"Cole!" Ik geef m een stoot tegen zijn arm waardoor hij stil valt. "Daan hij heeft wel gelijk, je ziet duidelijk dat hij je leuk vind en jij hem misschien ook" zegt Camila terwijl ze haar broodje op vreet. "Ik weet het niet, ik ken m niet zo lang en ja, ugh ik zie wel en jullie moeten gewoon even jullie bekken dicht houden" ze beginnen alle twee te lachen.
"Kom op nou, doe niet zo gemeen tegen de bijna jarige" "haha dankje Finn, er is tenminste iemand die me begrijpt" ik kijk Cole en Camila dreigend aan. "Maar oke, wat ga je eigenlijk doen op je verjaardag?" Luna kijkt me vragend aan. "Ehm i dont know, ik hoop iets samen te doen met jullie" ik zie Camila en Cole raar elkaar aankijken. Wat zijn die twee van plan? Ik negeer het en eet mijn cake verder op.
"Ow oke leuk" zegt Camila sarcastisch. Ik rol met mn ogen en begrijp er niks van. De bel gaat als teken dat we naar onze volgende les moeten. "Nou ik ga naar de saaie les van Mnr.Hogeveer. Yeey heb er echt zin in" zeg ik sarcastisch. Luna en Cole lopen naar hun eigen lokaal en Camila en ik lopen naar onze les.~Cole~
*pling* ik pak mijn telefoon uit mn broekzak en zie dat Camila mij een berichtje heeft gestuurd.Camila:"Hey mensjes, jullie weten natuurlijk dat Daniëla bijna jarig is, dus Cole en ik dachten dat we misschien voor haar verjaardag een paar daagjes met zn alle naar Spanje kunnen gaan.😁"
Finn: "jaa! Ik vind het een super goed idee!"
Nee joh! Finn vind alles leuk wat Camila bedenkt.Monique: "jaaa dat gaat ze zeker leuk vinden👏❤️❤️"
Luna:"YASSS omg dat word zoo leuk, en zeker voor Daan dr verjaardag😍😍"
Cole:" jap ik ben het er mee eens, alleen we moeten een datum regelen"
Camila:" ik heb op internet gezocht en heb een heel leuk huisje gevonden in Mallorca en we kunnen het huren van 24 tot 30 april. Zes daagjes is meer dan genoeg. School begint op 3 mei en ik ben van 20 april tot 23 april in Frankrijk met mijn familie dus dat komt goed uit . Ik kom 24 april in de ochtend aan. Als jullie ervoor zorgen dat jullie daar ook zijn kunnen we gelijk vertrekken."
Cole:" ja is goed , regel jij het dan even met de eigenaar?"
Camila:" is goed ik laat het jullie weten als het gelukt is"
Luna:" okidoki😁"
"Hey Cole met wie ben je aan het appen?"
Ik schrik op en zie dat Daniëla voor me staat. Ik zet snel mijn telefoon uit en stop het terug in mijn broekzak. "Ehm met Kim , ze vroeg of ik vanavond iets te doen had" verzin ik dan snel.
"Ow oke" ze komt naast me zitten.~Daniëla~
Ik loop de kamer in en zie Cole op de bank druk bezig zijn met zn telefoon.
"Hey Cole met wie ben je aan het appen?"
Hij stopt zijn telefoon in zn zak.
"Ehm met Kim, ze vroeg of ik vanavond iets te doen had" "ow oke" ik vind het op een of andere manier niet leuk dat hij met Kim appt. Ik dacht dat ik mn gevoelens was vergeten??
"Vanavond weer trainen?" Vraag ik dan.
"Ja is goed, wees klaar rond 18:00 en ik kan niet al te lang want heb afgesproken met Kim"
"Ow oke is goed" zeg ik droog. Ik sta op en loop de keuken in. Waar liggen de koekjes? Owja in het kastje. Ik doe het kastje open en zie een heel bak met koekjes. Ik pak er twee uit en loop ermee naar mijn kamer. Mijn tas gooi ik op de grond naast mn bureau. Ik plof op mijn stoel en zet mijn laptop aan. Ik maak snel een opdracht af en kijk dan naar de tijd. Het is 17:45. Ik moet me omkleden. Ik loop naar de kast en pak mijn sportkleding. Mijn basketbal kleding draag ik alleen bij echte trainingen met het team en natuurlijk wedstrijden.Ik trek een zwarte legging aan en daar boven op draag ik een grijze crop top. Over mijn grijze Crop top doe ik een Nike vest aan.
Ik doe mijn sneakers aan en loop richting de deur. "Cole kom je"Hey mensjes. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Leuke dingen komen er nog aan. Ik ga nu slapen want ben super moe. Het is nu 1:12z goodnight peepz💕
Ps: i have a question, ik weet dus niet wat voor cover ik zou moeten doen? Hebben jullie leuke ideeën. Vinden jullie de huidige mooi of de vorige. Let me know💕💕
Ik zou het super leuk vinden als jullie een comment achter zouden laten en een comment💋
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...