Er zijn al 2 maanden voorbij dat ik Cole niet heb gezien. Ik mis hem heel erg.
" Daan, uhm wij moeten even weg"
Zegt Camila. Ik zit met Monique, Camila en Luna op mijn bed. "Waar gaan jullie heen?"
"Ow we moeten nog iets doen, maar we zien je zo oke?" "Uh oke??" Ze lopen mijn kamer uit en sluiten de deur achter zich. Wat gaan ze doen? Ik sta op en loop naar de kamer van Cole. Al zijn spullen staan hier al maanden, niks mee gebeurd en niks aangeraakt. Het ruikt nog steeds naar hem. Ik val achterover op het bed. Ik maak me echt zorgen, waarom duurt het zolang? Is er iets mis met hem?? Ik haal diep adem en sta weer op.Ik loop naar de woonkamer en zet de tv aan.
Dan word ik gebeld door Camila.
"Hallo?"
"Hey Daan, kom je naar beneden?"
"Waarom?"
"Gewoon, kom maar naar buiten"
"Uhm oke"Ze hangt weer op.
Wat is er aan de hand, waarom doen ze zo geheimzinnig? Ik sta op en trek mijn schoenen en jas aan.
Ik loop naar beneden en ik zie de meiden lachend naar me kijken. Ik loop naar ze toe.
"Meiden wat is er?"
Ze zwijgen en oppeens word het zwart voor mijn ogen. "Meiden wat doen jullie"
"Ssstt"We lopen naar voren en we stoppen op een gegeven moment met lopen.
Ze halen het doek van mijn ogen en dan zie ik het."COLE!!"
Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen."Ik heb je zo erg gemist Cole"
"Ik jou ook"Ik ga weer staan en kijk Cole aan. Ik leg mijn hand op zijn wang en leun naar voren.
"Laat me nooit meer zo schrikken Daniëla"
Ik knik en plaats mijn lippen op de zijne.
Het voelt goed. Onze tong spelen een teder spelletje. Ik verbreek de zoen en geef hem weer een knuffel.
We lopen samen naar de rest. Finn en de anderen zijn er ook bij komen staan. Ze geven hem allemaal een knuffel. Ik kan niet stoppen met glimlachen. "Kom we gaan naar binnen"
We lopen samen naar de kantine en gaan aan een tafel zitten met zn allen."Ben je helemaal genezen?" Vraagt Luna.
"Ik heb nog een litteken die gevoelig is maar verder gaat het goed met mij"
Ik leun mijn hoofd op zijn schouder.We hebben uren gepraat met zn allen.
Nu zijn Cole en ik weer in onze kamer."Ik ga even douchen" zegt Cole.
"Oke, roep me als je me nodig hebt" hij knikt en dan loopt de badkamer in.
Ik loop naar mijn kamer en doe mijn bh uit. Ik trek een shirt en een pyjama broek aan. Mijn haar doe ik in een knot. Daarna plof ik neer op mijn bed. Ik moet pap maar eens bellen.
Als ik mijn telefoon wil pakken hoor ik opeens iets vallen in de badkamer: "auw!"
"Cole? Gaat het?" Ik hoor niks. Ik maak me zorgen en loop dan naar de badkamer.
En dan zie ik Cole moeite hebben met het wassen van zijn rug, door zijn wond.
"Moet ik helpen?" Hij draait zich om en dan zie ik hem staan met zijn sixpack. Omg, hoe kan iemand zo goddelijk zijn.
"Lukt het?" Ik kijk naar zijn gezicht en zie een glimlach. "Hou op" zeg ik lachend. "Moet ik je nou helpen?" "Ja graag"
Ik loop naar hem toe en word zelf ook nat door de douche, hij kijkt naar beneden en dan herinner ik me dat ik mijn bh niet aan heb.
"Sh*t sh*t!" "Het maakt niet uit, ik vind het juist sexy" hij leunt naar voren en begint me te zoenen. Het begint erg heet te worden. Hij trekt mijn shirt uit en ik spring op en doe mijn benen om zijn middel heen. Hij duwt me tegen de muur aan. Onze zoen wordt steeds wilder. We stoppen even om op adem te komen. Daarna neemt hij me mee naar zijn kamer. Hij laat me op zijn bed vallen.
Hij pakt iets uit zijn la. "Cole?"
"Ja?" "Uuhm dit is uhm..mijn eerste keer.."
Hij glimlacht naar me. Hij kruipt het bed op en fluisterd iets in mijn oor: "als je het niet wilt moet je dat zeggen, ik respecteer je."
Hij staat weer op. "Wil je het doen?"
"Ja.." hij glimlacht en trekt dan mijn broek en onderbroek uit.
En dan gebeurd het. Mijn eerste keer, met degene waar ik van hou.Als we klaar zijn liggen we uitgeput in Cole zijn bed. Hij is al aan het slapen. Het was geweldig, ik kon het niet beter wensen. Ik draai me om en plaats een kus op zijn wang. Daarna draai ik me om en sluit mijn ogen.
Ik open langzaam mijn ogen en zie dat Cole niet meer naast me ligt. Ik kijk op de klok en zie dat ik bijna naar school moet. Ik loop snel naar mijn kamer en kleed me om.
Als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer waar Cole ontbijt heeft gemaakt in de keuken.
"Goedemorgen prinses" ik glimlach en geef een kus op zijn wang. "Goedemorgen, is dit voor mij?" Hij knikt. "Ga zitten" ik ga zitten en begin te eten. "Ik vond het geweldig gisteren" zegt hij, "ik ook" "ik hou van je Daan" "ik ook van jou Cole" ik pak zijn hand vast en ga door met eten.Na het ontbijt lopen we samen naar onze les.
We hebben Aadrijkskunde, ughh saaai. "Waar ligt the equator? Cole?" Vraagt de leraar.
"Uhm in het water" iedereen begint te lachen.
"Leuk om u ook weer in de les te hebben meneer" zegt de leraar.
Cole glimlacht en kijkt dan naar mij. "Ik ben ook blij dat ik hier ben" ik leun mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen.Na de les zitten we met zn allen in de kantine. "Ik ben zo blij dat we hier zijn gekomen Cam" ze knikt. "En ik ben blij dat er een fout is gemaakt waardoor ik bij jou in de kamer kwam Cole" hij geeft me een zoen. We blijven maar kletsen en lachen.
Dan gaat mijn telefoon.
"Ik moet deze even nemen jongens" ze knikken.Ik sta op en loop even naar de deur. "Hey pap"
"Hey schatje, lang niet gesproken. Hoe gaat het daar"
"Goed, en met jullie?"
"Ook goed, we missen je wel. Kom je wel eens langs?"
"Tuurlijk pap"
"Heb je al vrienden gemaakt en zijn ze leuk?"
Ik kijk naar de tafel waar de rest allemaal zit.
"Ja, ze zijn erg leuk pap. Ik ben echt blij dat ik hier ben gekomen"
"Als jij blij bent ben ik dat ook."
"Ik moet weer gaan pap ik spreek je later"
"Is goed liefje, zorg goed voor jezelf"
"Dag pap"
Ik hang op en loop weer terug naar de rest.
Ik geef Cole een zoen en ga dan weer zitten.
"Waar was dat voor?" "Ow gewoon"Ik ben zo blij dat ik hier ben gekomen en ik zou mijn leven voor niks anders willen wisselen.
Ookal hebben we dingen meegemaakt , het is allemaal goed gekomen.
Ik heb nieuwe vrienden en een vriendje.
Ik kan niet gelukkiger zijn met deze mensen.Dankje voor het lezen van dit boek. Het is helaas alweer het laatste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden. Ik raad jullie mijn andere boeken aan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden dankje allemaal💋
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...