20

145 2 0
                                    

Cole en een één of ander wijf liggen elkaar af te lebberen op de fcking bank.
Cole heeft zijn shirt niet aan en het meisje alleen haar lingerie.
Ik ga nooit meer op die bank zitten.
Wie weet wat er daar allemaal op is gebeurd.

Ik loop de kamer binnen "ehem!!"
Cole schrikt op en kijkt me aan.
"Cole? Had jij geen vriendin genaamd eehm kim!?" Ik doe mijn armen over elkaar en ga tegenover de bank staan.
" nee, ik weet niet waar je het over hebt, en ga weg ik ben hier bezig zoals je ziet!"

"Wie is dit?" Vraagt het meisje op een fake lieve manier aan Cole.
"Niemand!"
Hij kijkt me geïriteerd aan en wijst met zijn hoofd naar mijn kamer.
"Ik kom zo terug" zegt hij tegen het meisje die mij nu boos aankijkt. Wat is haar probleem. Ik kijk boos terug.  Cole komt naar me toe lopen en trekt me bij mijn arm mee mijn kamer in.

Ik sla zijn hand van me af.
"Waar de fuck ben je mee bezig"
"Ehm wat bedoel je? Kijk naar jezelf. Je hebt een fcking vriendin! En dan lig je daar met één of ander wijf"
"Waar bemoei jij je mee!"
"Het is fout wat je doet!"
"Pfff wwaauww alsof het jou wat zou moeten boeien, en waar was jij de hele tijd?"
"Bij Iemand!"
"Wie!?"
"Sebastiaan, en wat boeit het jou!"
Hij begint oppeens heel hard te lachen.
"Wat is er zo grappig?"
"Haha niks, die Sebastiaan is een sukkel"
"Een sukkel? Hij heeft me geholpen met mijn Spaanse mondeling en hij is geen sukkel. Jij bent volgens mij de klootzak hier die zijn fcking vriendin heeft geneukt!"
Ik weet niet waarom ik zo boos ben, maar wat hij doet is fout.

"Je bent gewoon een fcking player!"
Ik storm mijn kamer uit.

Wacht het is mijn kamer.
Ik loop weer terug.
"Eruit...ERUIT!!" Ik kijk hem boos aan.
"Wtf je bent niet goed bij je hoofd"
Cole loopt mijn kamer uit en achter hem sla ik de deur hard dicht.
Ik plof op mijn bed en haal diep adem. Vanuit de woonkamer hoor ik kreun geluiden.
Gadver, wat een klootzak zeg ughh!!!
Ik weet niet waarom ik zo boos werd. Normaal boeien zulke dingen mij niet.
Ik heb wel medelijden met Kim, ookal mag ik haar niet zo.
Ik pak mijn telefoon en app Camilla.

'Cam ik moet je iets vertellen!"
'Wat is er schat?'
'Idk, Cole ligt op de bank met een wijf weet ik niet wat te doen'
'Wtf?! Wil je anders hier komen?'
'Ja graag'
'Is goed kom maar mop😘'
'Thnxx💕'

Ik sluit mn telefoon en trek snel mijn pyjama aan. Ik loop mijn kamer uit richting de deur.
"Waar ga jij heen?"
Ik probeer Cole te negeren en sluit de deur achter me.

"Hij had toch een vriendin?" Vraagt Camilla verbaasd.
"Ja dacht ik ook" ik zucht diep.

"Hij doet dit wel vaker, hij is een vieze player en Kim weet dat ook wel, maar ze doet er niks aan omdat ze haar reputatie niet op het spel wilt zetten" hoor ik Luna zeggen vanuit de badkamer.

"Wat wilde je me vertellen schat?"
Ik moet hun vertellen over het spel.
" nou, Cole begon een spelletje met me te spelen, ik kwam erachter en begon het spelletje mee te spelen. We wilden allebei winnen. Ik heb hem bijna gekust Cam!..."

"Omg Daniëla!" Luna kijkt me verbaasd aan.
"Maar ik heb het niet gedaan, ik weet niet waarom ik het bijna deed. Ik ben daarna meteen gaan slapen..."

"Maar Daan, waarom werd je zo boos? Het is toch zijn keuze dat hij zulke dingen doet?" Camila kijkt me aan.

"Ik weet het niet" Luna en Camila kijken elkaar aan en daarna weer naar mij.

"Ik wel!" Ik kijk Camila aan.
"W w wwat bedoel je?"
"Je vind hem leuk Daan" Luna komt naast me zitten.
Wat? Nee dat kan niet!
"Daan, hij is een vieze player, en heeft een vriendin, kijk uit met hem!" Camila pakt mijn hand vast.
Ik zucht diep, "ik moet proberen om mijn gevoelens te vergeten" dat is het beste....

Ik ga overeind zitten en rek me uit.
Ik kijk op mijn telefoon, het is vandaag vrijdag 15 maart , 7:30.
Waar lig ik? Ik kijk naast me en zie Camilla daar liggen. Owja ik bleef hier slapen.
"Cam, ik ga weer oke?"
"Mzhsknhjmnjj"
Wtf? Eehm ik heb niks begrepen van wat ze zei maar oke. Ik pak mijn spullen en loop zachtjes de kamer uit.
Als ik bij mijn eigen kamer ben loop ik naar binnen. Het is super benauwd binnen. Maarja, ik loop kijn kamer in en kleed me snel om.

Ik trek een gescheurde spijkerbroek aan met een grijs truitje erover heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek een gescheurde spijkerbroek aan met een grijs truitje erover heen. Ik doe mijn haar los en trek mijn adidas superstars aan.
Snel doe ik mascara op en loop mijn kamer uit.
Ik ben echt toe aan weekend. Morgen is het zaterdag en ik ga gewoon de hele dag slapen.

Ik loop naar de keuken en trek de koelkast deur open. Er ligt zowat niks in de koelkast. Ik moet nodig boodschappen doen.

Er heerst een lange stilte die oppeens word verbroken door een deur die open gaat. Ik kijk op en zie een blond meisje met bruine ogen uit Cole zijn kamer lopen. Wtf? Weer een ander meisje? Het doet me een beetje pijn om hem met een ander te zien. Ugh waar ben ik mee bezig. Ik moet het vergeten.
Ik ga gewoon weer proberen om normaal tegen hem te doen. We hoeven geen vrienden te zijn maar ik wil geen ruzie meer en geen spelletjes meer.

Cole loopt de keuken binnen. Zijn haar zit warrig en hij ziet er vermoeid uit.
"Zware nacht?" Zeg ik lachend.
Hij zet zijn hand op mijn hoofd en duwt m naar de zijkant. "Hey!"
Hij doet een kastje open en pakt er wat broodjes uit. "Wil je?" Vraagt hij aan mij.
"Nope ik eet wel gewoon een appel" ik pak een appel en neem er een hap uit.

"Ehm Cole?"
"Ja?" Hij draait zich naar mij om.
"Het spijt me van gister avond, ik was gewoon moe en ben aan het stressen voor mijn Spaanse mondeling volgende week en ik wilde gewoon rustig thuis komen en slapen maar toen zag ik jullie en ja, sorry" lieg ik.


"het geeft niet, het was ook een beetje dom van mij om het in de woonkamer te doen, haha"
" we hoeven geen vrienden te zijn, maar dat we wel normaal tegen elkaar doen ennn geen spelletjes meer!"
Hij loopt naar voren en ik loop achteruit. Ik stop als ik tegen de tafel aanloop. Hij komt steeds dichterbij. "Ik vond die spelletjes juist leuk" fluisterd hij in mijn oor en loopt zijn kamer daarna weer in.
Kippenvel verspreid zich door mijn lichaam.
Ik schud mijn hoofd, dit moet stoppen, mijn gevoelens!

Daarna loop ik de keuken uit richting de deur.
Ik sluit de deur achter me en loop naar mijn lokaal.

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu