Hoofdstuk 7: basketbal

159 4 0
                                    

Ik loop uit de douche en ga op mijn bed zitten. Wat zal ik vandaag doen??
Ik kan even rondlopen en de school verkennen.
Hmmmm
Ja dat ga ik doen. Ik heb verder toch niks te doen. Ik doe mijn jas aan en loop de deur uit.

Misschien kan ik me inschrijven voor een buitenschoolse activiteit.
Ik loop naar de gymzaal. Niemand heeft echt les vandaag. Er zijn alleen een paar mensen aan het spelen.
De gymzaal is heel groot wouw! Er zijn een paar meisjes en jongens basketball aan het spelen. Ik loop langs hun.
Ze spelen allemaal heel goed.

Een blondharig meisje springt en probeert de bal in het net te gooien. Mis!
De bal rolt mijn kant op.
"Hey, mogen we de bal?"
"Ja tuurlijk, hier"
ik gooi de bal terug.
"Harde ball, goed gegooid"
Zegt het blonde meisje.
" ben je nieuw hier? Want ik heb je nooit eerder gezien" zegt een ander meisje.

"Ja, ben hier vrijdag aangekomen"
"Welkom girl, hoe heet je?"
"Daniëla" ze kijken verbaasd.
" ben jij dat meisje die met Cole een kamer deelt?" Zegt een lange jongen die mij bekend komt, hij is een van Cole's vrienden volgens mij.
" eehm ja"

"Ik heb meedelijden met je gurl"
" hij is niet bepaald een leuk gezelschap nee" zeg ik lachend.
De vriend van Cole kijkt me aan.
" hey!"
" hahaha, ik mag je nu al" zegt het blonde meisje." Ik ben Monique, dit is Finn en dit zijn Quinten en Roos"
"Hey" zeg ik glimlachend. " wil je meedoen?"
" ja hoor" ze gooien de bal naar mij en ik ren naar het net en gooi.. YES gescoord!
"Damn girl, denk je erover na om het team te joinen?"
"Misschien"
"Ik zou het zeker doen" zegt Finn.
Finn lijkt me wel een aardige jongen ookal is ie Cole vriend.

Na een tijdje spelen kijk ik op de klok. Het is al 17:15. "Ik moet gaan"
" we zien je nog wel he" "ja tuurlijk" zeg ik met een knipoog en ren snel de gymzaal uit. Finn, Quinten, Roos en Monique zijn super aardig. Ik heb een paar uurtjes met ze gespeeld en ze hebben gevraagd of ik hun team wil joinen.
Ik moet dit aan Cam vertellen.

Ik ren naar mijn kamer en loop naar binnen.
" waarom ben je zo bezweet" zegt Cole.
" wat boeit het jou" " niks"
Ik rol met mijn ogen en loop naar de badkamer. De deur doe ik opslot en ga onder de warme douche staan. Ik doe mijn joggings broek aan en een random shirt. Ik pak mijn jurk en sieraden en loop de deur snel uit voordat Cole uit zijn kamer komt.

Ik klop aan bij Cam en Luun.
" hey kom binnen, Cam staat in de badkamer"
Ik loop naar de badkamer toe en zie dat Camilla dr haar aan het krullen is.
" kun je mijn haar ook straks krullen Cam?"
" ja tuurlijk"
" Luna!!" " ik ben me aan het omkleden heb geduld!!" Schreeuwt ze vanuit haar kamer.

"Cam, mag ik in jou kamer omkleden?"
" ja tuurlijk, ik ben al klaar moet alleen mn make up nog doen"
Ik loop naar Camilla's kamer en doe de deur dicht. Ik doe mijn jurk aan en kijk in de spiegel. Hij staat wel leuk, denk ik.
Ik loop naar Camilla toe. " Cam? Staat dit leuk?" " omg! Daan, je ziet er prachtig uit"
" aww thnxx , jij ook"
"Ga zitten ik ga je haar doen"

Deel 7 alweer. De manier waarop ik dit verhaal schrijf is een kleeein beetje veranderd. Anders was het wat meer werk. Nu gaat het makkelijker.
Lees ook mijn andere boek:" oh boy..."
Xxx

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu