Als de film is afgelopen gaan we naar Shabu Shabu. Ik hou zoooo veel van Sushi. We gaan zitten en bestellen. "De film was super leuk, ik had het nooit verwacht dat , dat ging gebeuren"
Zegt Monique. "Jaa maar het was zo schattig"
Ik werp een blik naar de jongens die ons raar aankijken. "Wat?" Ze barsten in lachen uit "wat is hier grappig aan" vraagt Monique "hoe jullie praten over die film , haha het was niet eens zo leuk" Monique kijkt Cole boos aan. Hij stopt meteen met praten. Ik grinnik en pak dan de tablet van de tafel. Ik tik mijn bestelling in en geef het dan door aan Monique. Als iedereen heeft besteld wachten we op het eten. "Gaan jullie op vakantie?" Vraag ik dan. Ze kijk geschrokken elkaar aan "uhm hallo? Is er iets?"
"Nee hoor, uhm nee ik blijf hier" "ja ik ook" zeggen de jongens in koor. "Ooowkee" ik kijk ze raar aan.Na het eten gaan we allemaal weer terug naar onze kamers. Ik plof neer op de bank. Cole ploft neer naast mij. "Wat wil je nou voor je verjaardag?" "Ik hoef niks Cole, echt niet"
"Jawel, wat wil je kom op" "ik wil dat jij je kop dicht houd" hij kijkt me lachend aan. "Wil je speelgoed ofzo?" "Ha ha ha" zeg ik sarcastisch. "Een knuffel van mij" "uhh nee"
"Een kus van de enige echte Cole Williams"
"Jaaa omg hoe wist je dat! Ik wil dat al zooo lang!" Zeg ik zo sarcastisch mogelijk.
Dan voel ik oppeens zachte lippen op mijn wang. Ik voel dat mijn wangen warm worden. Ik kijk naast me en zie Cole glimlachen. "Uh.." "heeft dat je sprakeloos gemaakt mevrouw Johnson" hij staat op en loopt naar zijn kamer. Na een paar minuten recht voor me gestaard te hebben sta ik ook op en loop naar mijn kamer. Hoezo voel ik me zo.. ik plof op mn bed en denk na. Waarom speelt hij met mijn gevoelens...Vandaag heb ik niks gedaan. Ik heb thuis in mijn bed gelegen en Youtube gekeken. "Daan!" Hoor ik Cole roepen vanuit zijn kamer "ja?"
"Kom is" ik sta op en loop zijn kamer in waar ik hem op de grond tref met zijn koffer naast zich.
"Uhm je zou toch niet op vakantie gaan?"
"Je gaat het later allemaal begrijpen, pak je koffer in" "uhh waarom?" "Doe het nou maar gewoon, en neem de kleding mee die we samen hebben gehaald" "oookeee" ik kijk hem raar aan maar loop dan toch mijn kamer weer in om mijn koffer in te pakken. Ik heb echt geeen idee wat we gaan doen. Best spannend.
Als ik mijn spullen heb ingepakt ga ik in mijn bed liggen. Morgen komt Camila weer terug.-------------------------------------------------
Omg yes vandaag komt Camila weer terug. Ik spring uit mijn bed en trek mijn kleren aan. Als ik klaar ben vlieg ik de deur uit. "Daan! Wacht!" Ik loop terug en zie Cole met onze koffers in de woonkamer staan. "Ik kom mee, hier je koffer". Oke. Ik pak mijn koffer aan en samen lopen we naar zijn auto. Als we zijn aangekomen bij het vliegveld lopen we samen naar binnen. Tot mijn verbazing zie ik Monique, Finn , Luna en Camila daar staan. "Omg" ik kijk naast me en zie Cole glimlachen. Ik loop naar ze toe "w wat is dit?" Vraag ik verbaasd. "Nou je bent bijna jarig, en wij wilden je iets geven" Camila geeft me een envelop en ik maak m open. Als ik de inhoud eruit haal kan ik het niet geloven. " zes kaartjes naar Mallorca??" Er komen tranen in mijn ogen. "Dankje jongens dit hoefde niet" ik geef ze allemaal een knuffel. "Kom waar wachten we op" zegt Cole. We lopen met zn allen naar onze gate. Ik heb de beste vrienden ooit. Dat ze dit voor me hebben geregeld. Ik kan niet gelukkiger zijn. Met zn allen lopen we richting de gate. Als we het vliegtuig in lopen gaan we allemaal op onze plek zitten. Ik zit bij het raam, naast mij zit Cole en naast hem zit Luna. Voor ons zitten Camila, Monique en Finn. Ik doe mijn riem om en probeer zo comfertabel mogelijk te zitten. De motors starten en het vliegtuig trilt en bromt een beetje. In het gang pad staat er een stewardess die de veiligheids regels uitlegt. Als ze klaar is loopt ze weg en begint het vliegtuig te rijden. Oh shit, ik was het helemaal vergeten. Ik haaat vliegen. Ik grijp Cole's hand vast en berijd me voor.
"Auw Daan!" Ik laat snel weer los "S ssorry"
"Wat is er?" "Eehh ik ben een beetje bang voor vliegen, een beetje heel erg bang voor vliegen"
Hij pakt mijn hand weer vast en plaatst er een kusje op. "Je hoeft nergens bang voor te zijn, het komt goed" ik begin rustiger adem te halen en wat te relaxen. Hij laat mijn hand los maar ik pak m weer vast. Hij kijkt mij aan en knipoogt naar me waardoor ik begin te glimlachen. Als we in de lucht zijn leun ik mijn hoofd op Cole en sluit mijn ogen."Daan, Daniëla! Wakker worden"
Ik doe mijn ogen open en zie dat we geland zijn, gelukkig. Ik zie Cole voor mij staan maar de rest is al weg. Ik sta op en pak mijn spullen. Samen met Cole loop ik naar buiten.
Als we compleet zijn lopen we richting het vliegveld."Oke jullie gaan dit echt te gek vinden, ik heb dus een huisje geregeld met een zwembad, omg het is super mooi kom" zegt Camila enthousiast.
We lopen met zn allen naar binnen en...... woouuww. "Omg Camila! Dat je dit hebt geregeld, ik kan het niet geloven. Ik hou echt super veel van jullie" ik loop naar Camila toe en geef dr een dikke knuffel. Ik heb de beste vrienden ooit. Iedereen loopt naar hun kamer. Er zijn 3 kamers voor 2 personen.
"Oke wie gaan samen?" Vraag ik. Camila en Finn kijken elkaar aan. "Oke gaan jullie maar samen" zegt Cole tegen hun. Camila word helemaal rood. Ze lopen hun kamer in en sluiten de deur achter zich. "Oke, Cole en Daniëla gaan samen en ik en Monique gaan samen" ik schrik en kijk Luna boos aan. Ze lacht tevreden en loopt dan samen met Monique hun kamer in.
Cole loopt voor me en doet de deur open. Oh shit. Een twee persoons bed? Ik ga echt niet met hem samen in een bed slapen........Omg sorry mensen dat ik lang niet heb geupdate. School is weer begonnen en ik zit in mijn examen jaar dus word steeds lastiger. Maar ik ga het proberen. Laat een comment + vote achter, zou super zijn😍❤️
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Novela JuvenilDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...