"Ik begin pukkels te krijgen door deze stress van school" moppert Camilla.
"Zeur niet zo Cam, je ziet er gewoon goed uit" zeg ik geïriteerd.
Luna komt aanlopen met een dienblad.
" deze is voor jou , deze voor jou en deze voor mij"Ze legt een broodje gezond neer voor mijn neus. "Dankje Luun,"
Ze knikt.
Ik neem een grote hap van het broodje."Duuuss, wat gaan we vanavond doen gurrllss.." zegt Luna met een prop volle mond.
"Ik kan niet vanavond meiden, heb training"
"Geeft niet, als je maar wint voor onze school" zegt Camilla knipogend.
Ik glimlach terug.Als de bel weer gaat lopen we naar onze les.
Na school loop ik naar de bibliotheek, om een boek te lenen. Heb volgende week een spaanse mondeling en ik bak dr niks van. Ik loop naar binnen en mn blik valt op een leuke jongen, hij heeft blauw/grijze ogen. Hij heeft volgens mij gevoeld dat ik naar hem staar want hij tilt zijn hoofd op en kijkt met zijn ogen recht naar mij. Ow shit.
"Kan ik je helpen?" Vraagt hij verbaasd."Ehm sorry, ik lijk vast een freak nu" zeg ik verlegen.
"Haha nee joh, ik vind je juist aantrekkelijk"
Ik begin te blozen."Wat zoek je?" Vraagt hij vriendelijk.
"Ik zoek hulp" zeg ik lachend.
Hij begint ook te lachen."Met wat?"
"Ik heb dus volgende week een spaanse mondeling, maar ik bak er dus geen ene reet van""Puedo ayudarle!"
Wtf zegt hij?
"Eehh, wat?" Zeg ik verbaasd.
"Haha dat betekent in het spaans 'ik kan je helpen' sooo.."
"Jaa graag!"
Zeg ik een beetje te enthousiast."Oke haha, kom anders morgen naar mijn kamer..."
"Uuuuhhhh" zeg ik een beetje verlegen. Ik ken die gast maar net en..
"Ik ga je niet opeten hoor" zegt hij lachend. Hij onderbreekt mijn gedachtes.
"Nee hoop het niet nee" ik begin ook te lachen.
"Mag ik doorgaan?"
"Tuuurlijk" ik begin te giechelen als een klein meisje. Eeewww ik moet stoppen."Kom morgen naar mijn kamer, we kunnen misschien een film kijken en ik zal je helpen met je spaans, oke?"
Mhm een film kijken.
"Ja is goed" zeg ik snel.
"Top! Mijn kamer nummer is 11 en ik ben Sebastiaan Btw"
"Is goed ik zie je morgen, haha ik ben Daniëla"
"Pretty name for a pretty girl" hij knipoogt.Ik draai me om en kan niet stoppen met blozen. Ik kijk op mn telefoon, omg ik moet opschieten. Ik ren naar mijn kamer en pak snel mijn spullen. Ik trek ook snel mijn sport kleding aan.
"Eindelijk klaar?" Ik schrik op en zie dat Cole in de deur opening staat.
Met zijn arm leunt hij tegen de deur aan en zn andere hond staat in zn zij."Omg Cole, ik ben klaar ja, kom we gaan"
Ik wurg me langs hem naar de woonkamer.
"Woow jij hebt haast"
"Ja want we komen telaat, schiet nou please op Cole" "voor jou doe ik alles prinses" en hij plaats een kus op mn wang.
"Oow we gaan nu zo spelen he""Wat" zegt hij zogenaamd onschuldig.
"Ughh Cole kom gewoon"We lopen samen de deur uit richting de sportzaal. Op de bank zit Monique en de rest.
We verdelen de teams en Cole zit bij mij in het team.Monique gooit de bal naar mij. Ik ren langs Kim en daarna langs Quinten.
"Daan!!! Hier!!" Schreeuwt Cole.
Ik kijk om me heen en zie Cole bij het net staan. Maar Louis blokt mijn weg.
"Cole ik kan er niet langs"" probeer het"
Hoor ik hem roepen.Ik zoek een uitweg. Nu beide Quinten en Louis blokken mijn weg. Ze hebben hun armen hoog zodat ik de bal niet naar Cole kan gooien. Ik Zie een uitgang tussen de twee jongens.
Ik doe alsof ik de bal omhoog gooi en als ze afgeleid Zijn buk ik en ren langs hun naar het net. "Cole!" Ik gooi de bal naar Cole en hij scoort.Yes!! Ik ren naar hem toe en steek mn hand uit. Hij geeft me een high five. "Goed team work Williams" zeg ik en ren weer naar voren.
Cole rent naar voren maar dan word de bal afgepakt door Quinten. Hij rent naar het net en ik ren achter hem aan. Ik probeer de bal af te pakken. Het mislukt een paar keer maar eindelijk heb ik m. Ik ren naar voren en zie dat Cole achter me rent. Paula staat voor me dus ik gooi de bal naar Cole. Ik ren langs Paula naar het net."Cole gooi" hij gooit de bal naar mij. Ik spring en vang de bal. Ik gooi m in het net en..... SCOREE!
Yes yes yess. Iedereen begint te klappen. Monique komt naar me toe rennen en geeft me een high five. Iedereen komt bij elkaar."Met jou in het team winnen we zoiezo" zegt Finn. Hij steekt zijn hand uit en ik schud m.
Iedereen begint te lachen."Johnson en Williams!!" Ik kijk achter me en zie dat de coach ons roept.
Cole en ik rennen samen naar de coach.
"Ja coach?" Zeg ik verbaasd."Over 3 maanden is het toernooi, deze training heb ik jullie goede samenwerking gezien en ik wil dat jullie samen vooraan gaan staan, jullie zijn de topscoreders en met jullie in het team maken we een grote kans"
"Dankuwel meneer" zeg ik beleefd.
"Dankuwel" zegt Cole mij na.
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...