22

147 2 2
                                    

In de kamer van de meiden zijn we ons klaar aan het maken. "Cam, kan je mijn make up doen?"
"Jaaaaaa tuurrllijk, graag zelfs!"
Ze duwt me de stoel in en gaat voor me zitten, ze doet van alles met mijn gezicht. De kwasten kietelen. "Daan! Stop met lachen je verpest het!"
"Sorry, haha maar het kietelt"
Ik maak een rare beweging. "Daan!"
Camila kijkt me boos aan.
"Oke oke ik stop"

Als Camila klaar is met mijn make-up trek ik mijn outfit aan.

Als Camila klaar is met mijn make-up trek ik mijn outfit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik draag een zwarte off the shoulder jumpsuit.
Ik doe een zwarte choker en een zilvere ketting om. Mijn haar doe ik in een knot en als schoenen doe ik zwarte lage laarsjes met lage hakken.

Ik pak mijn tas en mijn telefoon.
"Daan kom je!"
"Jaaahaaa!!"

We lopen met zn drieën naar de taxi. Ik hoop dat we niet telaat komen. We stappen in en rijden naar het restaurant. Ik moet echt mijn rijbewijs halen, dan hoeven we niet te betalen voor de taxi of bus, ben toch bijna 18, 28 april.

Ik loop samen met de meiden naar binnen. Wouw het is hier echt groot en mooi. Er zitten veel mensen in dit restaurant.
"Heey meiden" ik draai me om en zie Finn onze kant op lopen. "wouuww, damn girls, jullie zien er goed uit" hij geeft me een knuffel.
"Haha thanks Finn" zeg ik terug.
Ik kijk naast me en zie Camila blozen. Aww zo cute. "Kom maar ladies, deze kant op"
Finn neemt ons mee naar de tafel. Ik ben benieuwd of hij er al is, Cole.
Ik zie iedereen al aan tafel zitten behalve Cole.
Waarom denk ik aan hem. Ik moet echt stoppen.
"Ga maar zitten dames"
Ik groet eerst iedereen en wil dan net zitten als ik een bekende stem achter me hoor.
"Hey dames!" Ik draai me om.
"Hey Danië...la.... wouw!" Hij scanned mijn lichaam met zijn ogen. Mijn wangen worden warm.

Hij draagt een zwarte broek met daar boven op een wit shirt en over zijn shirt draagt hij een grijs jasje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij draagt een zwarte broek met daar boven op een wit shirt en over zijn shirt draagt hij een grijs jasje. Hij ziet er echt leuk uit. Ugh ik moet stoppen.

"Je ziet er goed uit Daan" mijn hart begint harder te kloppen.
"Uh.. uh Dankje"
Ik ga meteen zitten en probeer Cole zijn oogcontact te vermijden.
Iedereen begint met elkaar te praten. Ik kijk naar de meiden, Luna is met Quinten en Monique aan het praten en Camila is met Finn aan het praten, nou eigenlijk soort van flirten. Wel lief hoor. Ze passen wel bij elkaar.
Ik voel oppeens een hand op mijn been. Ik kijk naast me en zie dat Coach zijn plek heeft verwisseld met Cole.
Heel erg fijn dit.
"Cole wat doe je!" Fluister ik.
"Ik maak het spelletje af"
Hij knijpt in mijn been, waardoor ik mijn knie tegen de tafel stoot. Iedereen kijkt me raar aan.
"Sorry" zeg ik beleefd. Ik kijk snel naast me. Hij geniet er gewoon van. Ik ga hem proberen te negeren.

"Welkom, wat is uw bestelling" ik kijk op en zie een vrouw voor me staan. Ze werkt volgens mij hier. "Uhm sorry wat vroeg u?"
"Wat wilt u bestellen?" "Ow sorry haha, uhm..."
Ik pak de menu kaart en kijk om me heen, blijkbaar heeft iedereen al besteld behalve ik.

                                    MENU
- voorgerecht.                        - desert

Gamba's.                               Créme brulee
Uiensoep.                             Tiramisu
Gerookte kipsalade.      Witte chocolade mousse
Knoflookbrood.           Kokosijs met mangoswirl
Gevulde paprika.             Aarbeij citroen cake
Garnalencocktail.      Panna cotta met nectarine

-hoofdgerecht

Pasta met broccoli en zalmballetjes.
Thaise mosselen .
Quinoa salade met druiven.
Zomerse noedelsalade met garnalen en mango.
Pasta met asperge en krokante zalm.
Taco bowl.

- drinken

Cola
Fanta
Sprite
Rode wijn
Witte wijn
Water

"Uhm ik wil graag de garnalencocktail als voorgerecht, de taco bowl als hoofdgerecht, de créme brulee als dessert en Cola als drinken graag"

"Was dat alles Mevrouw?"
"Ja bedankt"
Ik geef de menukaart terug aan die aardige mevrouw.

Het eten is eindelijk aangekomen, mmmm ik heb er echt zin in. Ik neem een hapje. Wouw het is echt lekker.
"Ik wil een proost geven voor het team, we gaan het toernooi samen winnen!" Zegt de coach opeens.
Ik pak mijn glas Cola "ookal winnen we niet, we gaan ons best doen en we gaan er plezier in hebben. We zijn een team!" Zeg ik.
"Proost!!"
Ik neem een slokje van mijn cola.
"Daan, giirrll jij ziet er goed uit" hoor ik Monique tegenover mij zeggen. "Monique houd je mond, zie jou dan, damnn!" Zeg ik terug. Monique is echt een lieve meid. Haha ik ben echt blij dat ik haar heb ontmoet hier.
Ik word afgeleid als ik weer een hand op mijn been voel, maar nu gaat ie steeds meer omhoog. Ik kijk Cole aan "Cole nu moet je echt stoppen!" Zijn hand gaat steeds meer omhoog. Kippenvel verspreid zich over mijn hele lichaam. Waar is hij mee bezig.
Ik ben er klaar mee! "Ehm excuseer me"
Ik sta op en loop naar buiten. Ik haal diep adem. Ik wil hem niet leuk vinden. Hij is een vieze player. Ughh wat zie ik in hem.
"Daan, kon je het niet meer aan" hoor ik achter me. "Cole! Hou op, oke jij hebt gewonnen"
"Wat?" "Ik heb geen zin meer in het spel, jij hebt gewonnen"
"Ik heb nog niet gewonnen, eerst moet ik dit nog doen" hij duwt me tegen de muur aan en plaatst zijn hand boven mijn hoofd.
"Cole wat doe je?" "Het spelletje afmaken"
Voor ik iets kan zeggen voel ik zijn zachte lippen op die van mij, hij vraagt om mijn toestemming om verder te gaan... maar die geef ik hem niet. Ik verbreek de kus en staar hem in zijn ogen. Hoe kon hij, hoe kon hij me zomaar kussen. Het was mijn eerste kus!
Het klinkt raar maar ik hoopte dat ik mijn eerste kus zou krijgen van mijn ware liefde. Iknow het klinkt stom.
"Cole!" Ik geef hem een klap op zijn wang.
"Aauuuw!" Hij legt zijn hand op zijn wang.
"Hoe kun je! Dit was mijn eerste kus!"
"Doe niet zo raar Daan"
"Het is zo, en ik wilde m niet krijgen van een of ander loser die fcking met iedereen het bed in duikt!" Cole staart me aan met een open mond.
"Ik ben niet een of ander meisje die zomaar met jou het bed induikt en waarmee je nooit meer praat, ik ben niet zo, ik ben niet zo een vieze klootzak zoals jij!!!"
Ik loop het restaurant weer in en ga naast Camila zitten die nog steeds druk in een gesprek zit met Finn.
"Cam ik moet echt met je praten"
"Cam?"
"Ja wat is er?"
"Ik moet je iets vertellen"
"Kan het niet wachten?"
"Nee"
"Oke, kom naar de Wc's, Finn ik kom zo terug Daan heeft me nodig"
"Ja tuurlijk" zegt Finn met een glimlach.

Ik pak de han van Camila en trek haar mee de Wc in. "Wat wilde je me vertellen?"
Ik kijk haar zenuwachtig aan.
"Nou ehm Cole heeft me net gekust...."
"WAT?"

Heey ik hoop dat jullie dit boek leuk vinden. Als jullie nog ideeën hebben of vragen wees vrij om ze te vertellen.
Ik zou het superleuk vinden als jullie een Vote zouden achterlaten💕💕

Nog een fijne vakantie💋

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu