"Daniëla, Daaaaanniëëllaaa!"
Ik voel twee handen op mijn rug die me heen en weer schudden. Ik reageer er niet op.
Een paar seconden later voel ik oppeens natte druppels op mijn hoofd. Ik wil net mijn ogen open doen als ik oppeens een hele bak water over mn hoofd krijg.
"COLLEEE!!!"
Hij begint hard te lachen. Ik kijk naast me en zie dat hij op zijn rug ligt te lachen.
"Hahah hou op!" Ik sta op en schud mijn hoofd zodat er wat water op hem komt.
"Oke oke ik stop" doet zijn handen voor zijn hoofd. "Heb je niks anders te doen dan slapen?" Zegt hij dan."Nee, heb helemaal niks te doe....."
Shit! Ik had vandaag met Sebastiaan afgesproken. Ik sta snel op en loop naar mijn kamer. Ik hoor Cole achter me lachen. Ik smijt de deur dicht en kleed me snel om.
Daarna loop ik snel de deur uit en negeer Cole.Oke, nummmeerrrr 11. Ik scan alle nummers van de kamers waar ik langs loop en stop dan bij een kamer waar de nummer 11 op staat. Oke dit zal het moeten zijn. Ik klop aan.
Enkele seconden later gaat de deur open."Eindelijk ben je er" ik kijk op en zie Sebastiaan glimlachen.
"Ehm jaaa, sorry ik ben in slaap gevallen op de bank sorry.."
"Haha geeft niet, je bent er nu toch. Kom binnen jongedame"
Ik loop de kamer in en kijk om me heen.
Mijn blik valt op een leeg bed.
"Waar is je kamer genoot?"
Ik laat me zakken op het lege bed."Ow, die heb ik niet, ik heb deze kamer heeeelemaal voor mezelf" zegt hij knipogend.
"Ow, is het niet saai?"
"Nee joh, ik vind het wel fijn, geen gezeur aan mn kop van een of ander gozer die ik niet ken"
Ik begin te lachen. Het lijkt me wel wat om een kamer voor jezelf te hebben. Je hoeft dan geen rekening te houden met de anderen. Zonder gezeur en zonder Cole..."En bij jou?"
Ik schrik op "huh wat?"
"Hoe is jou kamer genoot, is ze een beetje aardig?"
"Pff is HIJ een beetje aardig zul je bedoelen."
Hij gaat op een stoel zitten en kijkt me verbaasd aan."Ow sorry ik zal het even uitleggen"
Ik kruis mijn benen en leun mijn handen op het bed.
"Mijn vriendin en ik kwamen hier naartoe om te studeren, we hadden er zoveel zin in. We hadden geregeld dat we samen in een kamer zouden verblijven en we hadden alles netjes afgesproken. Toen we hier aankwamen kregen we onze kamers toegewezen, tot onze verbazing kregen we allebei een apparte kamer. Ik heb gevraagd of ze wel de goeie had, en ja die had ze. Wat bleek, er was iets fout gegaan in het systeem waardoor onze afspraak fout was gegaan"Ik kijk even naar Sebastiaan en hij is aandachtig mee aan het luisteren.
"Teleurgesteld liepen we naar onze kamers, het maakte me niet super veel uit want nieuwe mensen leren kennen is goed en dat hoort erbij. Aangekomen bij de kamer van Camilla , mijn vriendin, stonden we te wachten tot haar nieuwe kamer genoot de deur open deed. Luna, ze was heel aardig en gast vrij. We zijn nu ook goeie vriendinnen met haar. Ik heb gedag gezegd en liep naar mijn eigen kamer. Ik hoopte zo erg dat mijn kamer genoot lief was, ik hoopte dat ze een beetje dezelfde smaak als mij had. Ik klopte aan en er was niemand. Ik deed de deur zelf open en liep naar binnen."
"Was je kamer genoot er nog niet?"
Onderbreekt hij me."Nope, ik zocht mijn kamer en legde al mijn spullen dr in, ik wilde weten wat voor meisje mijn kamer genoot was dus ik liep naar haar kamer" met de nadruk op haar.
"Haar kamer zat vol sport spullen, ik dacht dat het misschien een sportief en stoer meisje was. Ik hoor de deur dicht klappen achter me dus ik draai me om en zie ik een jongen daar staan. Ik dacht van wtf doet deze gast in mijn kamer. Ik zei dat dit mijn kamer was en hij zei dat het zijn kamer was. En toen kwamen we dr achter dat we kamer genoten waren"
Sebastiaan begint oppeens keihard te lachen.
"Hey hou op!" Zeg ik met een grijns op mn gezicht."Hahaha sorry ik stop al, maar hoe heet die gast?"
"Cole"
"Cole Williams?"
"Jap, ken je hem?"
"Haha natuurlijk, iedereen kent hem, wat een loser" ik kijk hem verbaasd aan."Hoezo loser?"
"Pff die gast heeft het gedaan met mn vriendin, EX-vriendin"
Eww wat een klootzak, zomaar iemand zn vriendin afpakken, heeft hij geen respect. Hij mag iedereen afleberen van mij maar even serieus niet iemand die een vriend heeft.
"Ow het spijt me"
"Haha geeft niks , die gast is niet te vertrouwen" ik kijk hem een paar seconde aan. Hij is best schattig."Maar zullen we beginnen?"
Ik schud snel mijn hoofd.
"Eehm ja sorry, oke eh ik heb mijn boeken mee dus hier" ik geef mijn boeken en hij pakt ze uit mijn handen. Onze vingers raken elkaar waardoor ik allemaal tintellingen door mn lichaam krijg.Hij slaat het boek open en leest het snel door.
"Oke waar wil je beginnen" hij kijkt me aan.
"Eehm bij de woordjes please"
Hij begint met een paar woordjes op te noemen." hasta luego?"
"Eeh eeh... doei!"
"Correct! Libro?"
"Boek!"
"Goed! Pájaro?"
"Eeeh eeh ehm.. duif??"
"Nope bijna, het is Vogel!"
"Ughh" "geeft niet je hebt het goed gedaan"
Ik kijk omlaag en haal diep adem.
"Ik denk dat dit wel genoeg was voor vandaag"
Ik kijk weer op "ja denk het ook haha thankss"
Ik kijk op mijn telefoon, oh shit het is al half 1 .
"Ik moet gaan, ben echt moe en het is al laat. Heel erg bedankt Sebas" ik sta op en pak mijn spullen bij elkaar.
"No problemo, kom anders volgende week woensdag dan help ik je weer"
"Sorry dan kan ik niet, ik ga uit eten met mn basketbal team"
"Zit je in het basketbal team?"
"Jap"
"Ik kom wel een keertje kijken" hij legt zijn hand op mn schouder.
"Is goed, ik kan wel volgende week dinsdag na school, want mijn mondeling is donderdag"
"Is goed dan zie ik je dinsdag"
Ik loop de deur uit en zwaai eventjes naar Sebas en daarna loop ik richting mijn kamer.Ik doe de deur open en............gadver!
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...