Ik kijk in de spiegel. Mijn haar is gekruld en mijn make up is gedaan.
"Zijn jullie klaar?" Vraagt Luna terwijl ze haar schoenen aan doet. " ja, ik moet mijn schoenen alleen nog aan doen" ik loop naar de kast en pak mijn schoenen. Het zijn zwarte hakken. Niet heel hoog, anders val ik om.
Ik doe mijn jas aan en samen lopen we de deur uit. Het is al heel erg donker. We nemen de taxi want we kunnen niet zolang op hakken lopen.We stappen uit de taxi. Het keiharde muziek hoor je vanaf hier al. " het muziek staat echt hard" hoor ik Camilla achter me zeggen.
We lopen naar de ingang. Oww shit, ons ID. We zijn nog niet oud genoeg. "Camilla, we zijn nog niet oud genoeg en ze checken, hoe komen we binnen" zeg ik stressend. We lopen wat dichterbij en dan zie ik Finn bij de deur staan.
Ik heb een idee. " meiden kom" ze lopen achter me aan. " hey Finn" " hey Daniëla, wat doe jij hier?" " ik en mn vriendinnen wilden hier naar binnen maar we zijn nog niet oud genoeg, kun je ons please helpen".Hij knikt en tikt een grote man met een zwarte pak aan. Hij fluisterd wat in zijn oor. " ga maar naar binnen" zegt hij. "Dankje Finn"
We lopen naar binnen. Cam en Luna kijken me raar aan.
" wat?" " hoe ken je hem?"
" ik leg het jullie later wel uit, nu gaan we feesten!!" " woeehoeee"
We lopen naar binnen en iedereen kijkt ons aan. Ik had mijn kleine slomotion moment.
Zoals in die films weetje, dat je ze ziet lopen in slomo en dat iedereen zo naar je kijkt en.... oke ik stop nu wel.Maar nee ff serieus iedereen keek ons aan. Maar volgens mij omdat niemand ons kent en omdat we nieuw zijn.
We lopen naar de bar en iedereen gaat door met waar ze mee bezig waren. "Mag ik een Martini" " Cam, wel rustig doen met de alcohol" " jaahaa".Cole is er ook, omg.. hij staat bij de bar. Ik kijk in zn ogen. Ik zie dat hij mijn lichaam aan het scannen is. Express flip ik sexy met mn haar en knipoog naar hem.
POV COLE
Damn! Luna, Camilla en Daniëla komen binnen lopen. De enige die me opvalt is Daniëla, wouw. Ik scan haar body. Ze flipt met dr haren en knipoogt naar me. Ik loop naar Finn die bij de deur staat.Luna en ik lopen naar de dansvloer en beginnen te dansen op het liedje van Beyonce 7/11. Iedereen in de club zingt keihard mee.
"Smack it smack it in the air" als Camilla haar drankje op heeft komt ze er ook bij.
" clap clap clap like you don't care "
Iedereen gaat los.Na 5-6 liedjes loop ik naar de bar om wat te drinken. " mag ik een Manhattan" . Een stevige hand grijpt mijn arm oppeens en trekt me mee. Ik draai me om en zie dat het Cole is.
" Cole!!! Ik schrok me dood"
" wat doe je hier?" " eehm feesten?"
"Waarom?" " omdat ik dat wil, en waarom zou het jou moeten boeien, we hoeven niet tegen elkaar te praten oke!? " " wees voorzichtig Daniëla" "Laat me met rust Cole"
Ik pak mijn drinken en loop terug naar de meiden. Ik neem een grote slok en leg mijn glas neer."Woeeehoeee" ik begin los te gaan.
Ik begin me steeds slechter te voelen. De muziek bonkt keihard in mn kop en ook nog de alcohol. "Is het goed dat ik even naar buiten ga, voel me niet zo goed"
" ja tuurlijk, wel terug komen he?"
" ja" ik loop naar buiten. Ik haal diep adem. Eindelijk even rust. Ik heb barstende koppijn.
Oppeens hoor ik een stem achter me.
" wat doe jij hier zo laat meisje"
Ik draai me om en zie 2 mannen staan.Ik probeer weg te lopen maar een van de mannen grijpt mijn arm. "Kunt u me alstjeblieft loslaten"
" waarom zou ik dat doen" " mijn vriendinnen wachten op me" " oow meissie toch, je komt hier niet zomaar weg" ze komen steeds dichterbij. Ik loop naar achteren en bots tegen een muur aan. Mijn hart klopt heel hard. Omg wat moet ik nu doen. " HEEEL...."
Ik probeer te schreeuwen maar de man houd zijn hand voor mijn mond.
"Je komt hier niet weg meisje" hij begint mijn nek te kussen. Ik word misselijk.
"HEY!!!! Laat haar met rust!!"Deel 8 van: you and me?! Never!!!
Ik ben nu eurovisie aan het kijken omg spannneendd. Als dit deel uitkomt is Eurovision al geweest. Hahah maar idc. Laat weten voor wie jullie waren xxx ik was voor Og3ne en Portugal.
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...