Het weekend ging snel voorbij. Ik heb niks anders gedaan dan slapen en eten, ik heb natuurlijk wel wat huiswerk gemaakt maar verder niet zo veel. Ik heb Cole proberen te ontlopen en de meiden kwamen zondag langs om Netflix te kijken.
Ik kijk op mn telefoon en het is dinsdag 19 maart,Het is 7:00. Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer. Ik doe de deur op slot voordat Cole weer naar binnen komt.
Na het douchen trek ik snel mijn kleren aan.
Ik doe een zwarte gescheurde broek aan, met een zwart shirt dat aan de voorkant gekruisd is waardoor je een beetje huid ziet. Ik trek mijn leren jas aan en mijn adidas superstars. Ik doe ook nog een pet op en pak mijn spullen bij elkaar en loop daarna de deur uit.
Verveeld kijk ik naar de klok. Ughh nog 15 min. Ik pak mijn pen vast en begin een middelvinger te tekenen op de tafel, mag niet maar i dont care.
Ik ben druk bezig met tekenen totdat er oppeens iemand hard op mijn tafel slaat waardoor ik uitschiet. Ik kijk langzaam op en zie dat mijn leraar voor me staat.
Ik leg snel mijn schrift bovenop de tekening.
"Mevrouw Johnson!"
"Eeh ja?"
"Wat heb ik net allemaal uitgelegd?"
Ik kijk snel op het bord en zie daar een driehoek staan en daaronder staat opp.
"Hoe we de oppervlakte van een driehoek moeten berkenen" zeg ik trots.
"Mhm en hoe doe je dat?"
Shit dat weet ik niet.
"Door het uitrekenen van de oppervlakte?.." iedereen begint te lachen.
"Ik verwacht dat u donderdag na school even de tafels gaat schoonmaken" hij tilt mijn schrift op en wijst naar mijn tekening en loopt weer naar voren.
"Pff hahahaha" ik kijk naast me en zie Camilla stuk gaan.
"Cam waarom lach je,"
"Om jou hahaaa" ze stopt maar niet.
Ik duw haar weg en probeer weer op te letten.Na school loop ik snel naar mijn kamer om mijn spaanse boeken te pakken. Vandaag heb ik weer afgesproken met Sebastiaan. Ik doe alles in mijn tas en loop de deur uit richting de kamer van Sebastiaan.
"Oke, ehm wat zeg je als je iemand mooi vind?"
"Tu eres hermoso (je bent mooi)"
"Jep, en wat is dromen in het Spaans?"
"Sueño?"
"Jaa! Wat is hallo in het Spaans?"
"Dat is makkelijk"
"Nou?"
"¡Hola"
"Haha jep, wat is school in het Spaans?"
"Eeh, Escuela"
"Goedzo! Zie je wel dat je het kan, slim en mooi"
Mijn wangen beginnen te gloeien.
Ik begin als een klein meisje te grinniken.
Eww ik moet stoppen."Thankss Sebas"
"No problem, ik help je graag" hij haalt zijn hand door zn haar.
"Oke dan ga ik" ik wil net weg lopen.
"Ehm wacht!" Ik draai me om en zie hem achter me aanlopen.
"Wat is er?"
"Nou, ehh ik wilde je vragen of je misschien een keer, uhm met me uit wilt gaan?"
"Haha Sebas we kennen elkaar pas net"
"Ik bedoel ook geen date maar misschien een keer afspreken ofzo" awww hij bloost helemaal.
"Haha ik maakte maar een grapje, tuurlijk wil ik een keer met je uit, geef me je telefoon"
Hij pakt zijn telefoon uit zn zak en geeft het aan mij. Ik tik mijn nummer in en geef de telefoon terug.
"App me oke?"
"Ja"
Ik loop naar hem toe en geef een kus op zn wang. "Ik zie je nog wel, bye"
"Doei" en ik loop weg.
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Teen FictionDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...