16: deur opslot

137 3 0
                                    

Als ik ben aangekomen in mn kamer wil ik zo snel mogelijk douchen. Ik pak mijn kleren en loop de badkamer in.

Ik stap de douche in maar zet m nog niet aan.

~pov Cole~
Ik ben zo moe, ik zie Daniëla nergens. Dan kan ik op mn gemak douchen. Ik loop de badkamer in en trek mijn kleren uit. Ik stap onder de douche en....

"AHHHHHH!!"

~POV Daniëla~

Ik wil net de douche aanzetten als er iemand oppeens ook onder de douche gaat staan.
Omg het is Cole.

" AHHHHH!!!" Gil ik.
Snel pak ik het douche gordijn en wikkel het om me heen.
" COLE!!"

"DANIËLA!"
"Cole doe alstjeblieft een handdoek om je heen. Ik kijk hem aan en dan werpt mijn blik op zijn sixpack. Ehm wouw!

"Ehem"
Ik sluit snel mijn ogen.
"Wat denk je wel niet!" Schreeuw ik.

"Jij moet gewoon leren je deur opslot te doen!"

"Ik wist niet dat je thuis was, ughh ga jij maar douchen ik douche morgen wel" ik ren snel de badkamer uit"
Alweer heeft hij me naakt gezien. Ughh!!

Maar ik ben t niet vergeten hoor, Game on!

Als ik hoor dat Cole klaar is met douchen trek ik een kort pyjama broekje aan en een wit shirt die doorschijnt. Iknow misschien is het overdreven maar hij verdient het.
Ik loop de woonkamer in waar ik hem op de bank zie zitten. Hij is tv aan het kijken. De afstandsbediening ligt op de tafel voor zijn neus. Ik loop richting de tafel en ga express heel overdreven bukken om de afstandsbediening te pakken. Ik voel dat hij aan het staren is. Ik pak de afstandsbediening en plof naast hem op de bank.

"Ik wil geen voetbal kijken!" Zeg ik.

"Nou ik wel"

"Colee, please" ik plaats mijn hand op zijn wang. Hij draait zich naar mij om. Mijn hart begint sneller te kloppen. Ik weet niet waar ik mee bezig ben. Ik trek zijn gezicht naar me toe totdat onze gezichten een millimeter van elkaar af zijn. Met mijn duim wrijf ik over zijn lippen. Onze lippen zijn zo dicht bij elkaar dat ze elkaar bijna aanraken.
Ik deins snel weer terug en sta op.

"Ik ga even wat te drinken pakken" ik voel zijn blik achter me branden. Ik weet dat hij aan het kijken is.
Dit hoort allemaal bij het spel.

Als ik de keuken weer uit kom lopen zie ik dat Cole shirtless op de bank zit. Ik slik.
Ehm eeh. Ik probeer er niet op te letten en loop door.

Ik ga weer naast hem zitten en probeer zijn blik te negeren.
"Ik had het warm, je vind het niet erg toch?" Zegt hij speels.
"Nope" zeg ik moeilijk.

Zijn hand legt hij op mijn been en begint het te strelen. Ik begin kippenvel te krijgen.
Ik moet me niet overgeven.
Dus ik sta snel op.

"Ik ga denk ik slapen" aarzel ik. "morgen weer school he dus" en met die woorden loop ik mijn kamer in. Ik plof op mn bed. Waar ben ik mee bezig?!!
Ik trek mijn deken over me heen en sluit mn ogen.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

'Bzzzt, Bzzzt'
Mijn wekker gaat af.
Ik pak mijn telefoon en zet de wekker uit.
Ik trek mijn kleren aan en borstel mijn haren zodat ik mn haar daarna in een staart kan doen. Mijn boeken stop ik in mn tas en loop daarna mijn kamer uit en de keuken in.
Er ligt nog een kaasbroodje in de koelkast. ben te lui om mn eten te maken dus ik pak het broodje en prop het in mn mond. Ik neem snel een slok water en loop de deur uit.

You and me?! Never!! (Done)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu