De meiden komen de winkel uit lopen.
"Gaat alles goed Daan?"
Ik kijk op en knik ja.
"Gaan jullie maar alvast ik kom er zo aan"Ik pak mijn telefoon en begin te typen.
Ik: "hoeveel wil je?"
Anoniem: " ik heb me bedacht liefje, je hoeft me dan alleen maar 4.500 euro te betalen en ik laat je lieve Cole met rust.
Ik:" echt?"
Anoniem:" en.....jou!"
Ik:" mij? Wat bedoel je?"
Anoniem:" ik wil jou schoonheid, ik smacht naar je lichaam elke dag meer en meer"
Omg wat een vieze gast.Ik:" nee!"
Anoniem:" weet je het wel zeker ??"
Ik:" ja 100%"
Anoniem:" wat ben jij toch een selfish meisje..."
Ik:" wat bedoel je?"
Anoniem:" als ik jou niet krijg dan gaat je lieve vriendje Cole een niet zo leuke dood tegemoet"
Ik:" NEE RAAK HEM NIET AAN!"
Anoniem:" wat is je keuze?"
Ik:" oke ik doe het..."
Anoniem:" goedzo meisje, pak morgen ochtend vroeg de vlucht naar Duitsland waar ik op je sta te wachten op het vliegveld. Niemand mag het weten begrepen?"
Ik:" begrepen, ik neem het geld mee"
Anoniem:" tot morgen schoonheid, morgen ben je helemaal van mij😽"Offline..
Wat heb ik gedaan?!!!
Voor Cole..
ik loop terug de winkel in en breng de kleding terug. Als ik klaar ben loop ik snel door naar de meiden.
"Waar zijn je kleren?" Vraagt Camila.
"Uhm die heb ik terug gebracht omdat ik ze toch niet zo leuk vond"
Ze kijken me verbaasd aan.
"Gaat het echt wel goed met je Daan?? Je ziet bleekjes"
"Ja het gaat prima, ik voel me alleen een beetje misselijk, ik ga denk ik naar huis"
"Oke dan zien we je thuis, beterschap"
Ik lach naar ze en loop dan richting huis.Als ik eindelijk thuis ben loop ik gelijk naar boven. De jongens zijn nog niet thuis. Ik pak mijn koffer en prop al mijn kleding erin. Ik pak mijn portomonnee en kijk hoeveel geld erin zit.
Er zit 500€ in. Ik pak mijn telefoon en kijk hoeveel er op mijn spaarrekening staat.Spaarrekening:
€7.000Oke ik heb genoeg geld.
Ik moet even het geld opnemen.
Ik ren naar beneden en zoek een supermarkt. Als ik er een heb gevonden loop ik naar binnen en zie daar een pin automaat. Ik type 4.000 in en al snel komt het geld eruit.
Ik pak het geld en ren dan terug naar huis. Gelukkig is alles hier dichtbij. Ik loop naar boven en stop het geld in mijn portomonnee.
Ik boek een ticket naar Duitsland en print het snel uit.
Ik heb alles in 2 uur gedaan. Ik leg mijn spullen alvast klaar voor morgen ochtend. Dan ga ik naar beneden en plof neer op de bank.
Wat gaat die gast allemaal met mij doen? Ik kan er niet aan denken. Dit is de laatste keer dat ik iedereen waarschijnlijk ga zien. Wie weet waar die man tot in staat is.Ik pak pen en papier en begin een brief te schrijven voor Camila en Cole.
Lieve Camila, ik hou super maar dan ook super veel van je. Je bent er altijd voor me geweest en ik kan je niet genoeg bedanken. Ik had het erg leuk op deze vakantie. Je bent mijn aller beste vriendin ooit. Ik zou geen beste vriendin wensen dan jij. Let goed op jezelf en weet dat ik van je hou xxx Daniëla
Er valt een traan van mijn wang op het blaadje.
Ik veeg het snel weg.Cole, ik weet dat je hebt gezegd dat ik er niet mee moest bemoeien maar toch heb ik niet naar je geluisterd. Ik haatte je eerst heel erg maar de beter ik je leerde kennen de leuker ik je begon te vinden. We hebben onze ups en downs gehad maar toch ben je er altijd voor me. Ik wilde het eerst niet toegeven dat ik je leuk vond maar nu weet ik het zeker. Dat ik alles voor je zou doen. Je hebt me vaak genoeg gered en nu is het tijd dat ik jou red.
Als je dit leest ben ik onderweg naar Duitsland om je schulden af te lossen zodat die man je niks aan doet. Ik weet niet of ik terug kom want ik heb een deal met hem gemaakt.
Als ik mezelf en 4.500 euro aan hem geef, dat hij jou niks aan gaat doen.
Ik moest dit doen....
Xxx DaniëlaNog meer tranen beginnen te stromen.
Ik doe de brieven in een envelop en bewaar ze onder mijn kussen.
Dan hoor ik de deur open gaan beneden.
Ik sprint naar de deur en zie iedereen naar binnen lopen. "Gaat het weer met je?"
Ik knik "ja ik voel me minder misselijk"Ik loop de trap weer op.
"Waar ga je heen?" Vraagt Cole.
"Naar mijn kamer"
Ik draai me weer om en loop naar mijn kamer.
Ik plof neer op mijn bed en zit daar een tijdje na te denken. Dan gaat de deur open.
Cole komt binnen lopen en gaat naast me zitten. Hij pakt mijn hand vast.
"Wat is er met je?"
"Niks" "weet je het zeker?"
"Ja er is echt niks Cole"
"Oke sorry, hoe was je dag vandaag? Heb je leuke dingen gekocht?"
Ik schud mijn hoofd. "Ow waarom..." ik laat hem niet uitpraten en geef hem een zoen.
Dit gevoel, het gevoel wanneer Cole zijn zachte lippen die van mij raken. Is het gevoel dat ik niet wil vergeten. Hij verbreekt de zoen en kijkt me aan. Ik glimlach naar hem en geef dan een kus op zijn wang. "Ik ga slapen"
"Wil je niet eten?"
"Nee ik voel me niet zo lekker"
"Oke, heb je iets nodig?"
"Nee dankje"
Ik ga liggen en Cole staat op. Hij leunt naar voren en geeft mee een laatste kus op mijn hoofd voordat hij weer naar beneden gaat.
Ik sluit mijn ogen en val in slaap.Als ik wakker word zie ik dat Cole naast me ligt met zijn armen om mij heen. Mijn hary breekt in duizend stukjes als ik hem lief zie slapen.
Ik sta langzaam en stilletjes op. Ik kijk op de klok en het is 6:05.
Ik pak de briefjes van onder mijn kussen en leg die van Cole op de plek waar ik net lag.
Dan pak ik mijn koffer en loop naar de kamer van Camila waar ik de brief onder de deur schuif. Ik loop zachtjes naar beneden en daarna de deur uit.
Ik draai me nog een keer om maar loop daarna weer door.
Doei iedereen...doei Camila..Doei Cole...
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Novela JuvenilDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...