Na de training loop ik richting mijn kamer. Ik hoor voetstappen achter me.
"Goeie training" hoor ik oppeens naast me.
"Ow hey Cole, haha ja""We gaan dit winnen"
"Tuurlijk, met ons in het team winnen we zeker" ik geef hem een stoot tegen zijn arm.we lopen de kamer in.
"Ik ga me even omkleden"
Ik loop mijn kamer in en trek mijn bh uit. Dat is zooo een fijn gevoel na een lange dag.
Ik trek een korte broek aan en een wit oversized shirt. Ik doe mijn haar in een knot en loop de woonkamer In. Ik ben het spelletje even vergeten totdat ik Cole halfnaakt om de bank zie zitten."Omg Cole trek ff een shirt aan"
"Neeh geen zin, je hebt er toch geen last van"
"Ik niet nee maar jij straks wel"
"Wat bedoel je?" Hij kijkt me verbaasd aan.Ik loop naar hem toe en doe mijn benen over zijn schoot. Onze gezichten staan recht tegenover elkaar. "Daan...."
"Ssssst" ik leg mijn vinger op zijn lippen.
Ik leg mijn andere hand op zijn borst. Ik voel zijn hart sneller kloppen. Die van mij begint ook steeds sneller te kloppen. Ik zie dat hij naar beneden kijkt. Ik leg mijn duim en wijsvinger op zijn kin en til het omhoog zodat onze ogen elkaar ontmoeten. "Interessant?" Vraag ik hem. "Ehm je shirt schijnt door... Daan" hij slikt even.
Ik kijk en hij heeft gelijk. Je ziet mn tepels erdoor heen, shit! Shit!
Ik ga gewoon verder en doe alsof er niks is gebeurd. Hij gaat dit spelletje nooit winnen.
Ik pak zijn handen en leg ze op mijn rug. Ik voel dat hij opgewonden raakt. Ik leg mijn ene hand op zijn achter hoofd en de ander op zijn borst, ik laat mijn handen naar zijn sixpack glijden. "dit is dus hoe een winnaar het spel speelt" fluister ik in zijn oor. Ik duw zijn hoofd dichter naar de mijne. Onze lippen raken elkaar bijna. Ik wil zijn lippen op de mijne voelen. Eww wtf , waarom denk ik dat. Dit is gewoon een spel, klaar punt!
Toch?Ik kom steeds dichterbij, totdat ik me realiseer dat dit een spelletje is. Ik sta meteen op en loop richting mijn kamer.
~pov Cole~
Ze gaat op mn schoot zitten.
"Daan..."
"Ssstt" ze drukt haar vinger op mijn lippen.Ze heeft een korte broek aan en een wit shirt. Ik slik..........die doorschijnt. Shit! Je ziet alles er doorheen, niet dat ik het erg vind ofzo.
Ze tilt mijn kin omhoog en zet mijn handen op haar rug.
Ow shit! Dat zag ik niet aankomen. Ik probeer mezelf tegen te houden om mijn handen niet door te laten glijden naar haar kont.
Haar handen plaatst ze op mijn achter hoofd en mijn borst. Ze glijden naar mijn sixpack en kippenvel verspreid zich over mijn hele lichaam
"Dit is dus hoe een winnaar het spel speelt" fluistert ze in mn oor.
Ow nee, denkt ze nou echt dat ze gaat winnen. Pfff ze gaat zien.
Ze duwt mijn hoofd dichter naar die van haar. Onze lippen raken elkaar bijna aan. Ik kan niet bewegen. Ik kan het niet stoppen.........
Dan staat ze oppeens op en loopt haar kamer in.
Wtf was dat. Ik kan ook dirty spelen. We zullen zien.~pov Daniëla~
Shit, begin ik nou gevoelens te krijgen voor Cole. Nee dat kan niet. Toch!?
Mompel ik tegen mezelf. Ik heb maar 2 uurtjes kunnen slapen. Ik dacht de hele tijd aan gister. Wat als ik hem had gezoend? Wat als....?
Moet ik stoppen?'Bzzzzzz bzzzz'
Ik doe langzaam mn ogen open. Hoelaat is het?
Ik pak mijn telefoon en zie dat Finn me probeerd te bellen. Ik neem snel op.'Eehm hallo?'
'Oww heb ik je wakker gemaakt? Sorry!'
'Haha geeft niks, ik moest toch opstaan, maar wat is er?'
'Nou de coach wilt dat het team closer wordt, dus hij heeft bedacht dat we met zn allen uit eten gaan en daarna bowlen ofzo, kom je mee'Ik weet dat Cole ook komt , dus ik ben aan het twijfelen.
'Mag ik dan Camilla en Luna ook mee nemen?'
'Eehm ik denk dat het geen probleem is'
Yes!'Ja dan kom ik, thnxx bye'
'Daag Daan'
Ik hang op en leg mijn telefoon neer.
Dit moet ik aan de meiden vertellen. Tevreden loop ik naar mn kast en trek mijn kleren aan.
Ik loop de kamer uit richting de meiden.
Ik klop aan."Hey, we zijn klaar" zegt Camilla haastig.
"Haha rustig we komen optijd hoor"
Ze komen samen de deur uit lopen.
We lopen richting ons lokaal.
"Meiden, mag ik jullie iets vragen?"
"Ehm ja tuurlijk" zegt Luna vriendelijk.
"Nou kijk, het team moet van de coach elkaar beter leren kennen, dus hij wilt met ons uit eten en daarna bowlen ofzoiets, willen jullie meegaan?" Vraag ik met puppy ogen.
Ze kijken elkaar aan.
"Hahaa ja tuurlijk, gezellig toch" zegt Camilla enthousiast.
"Yessss!" We beginnen allemaal te lachen."Oke kids, over 1 maand hebben jullie lekker 2 weken vakantie" iedereen begint te juichen en klappen.
" dus ik wil jullie trakteren op een klassenuitje, en natuurlijk moet het iets te maken hebben met sport, want dit is natuurlijk het vak gym. We gaan 23 maart poldersporten!"
"Omg dat word zooo leuk" fluisterd Camilla in mn oor. Poldersporten heb ik nooit gedaan, dus weet ook niet echt wat het is, ik zoek thuis wel op."Oke nu wil ik dat jullie 4 rondjes gaan rennen, hup hup" de gymleraar blaast op zn fluitje.
Ik luister naar wat hij zegt en begin te rennen.Als ik terug ben in mn kamer plof ik op de bank. Ik pak mijn telefoon uit mn zak. Ik ga even Finn appen.
'Hey Finn 😊'
'Hey Daan, whats upp!'
'Ff over het uitje met het team, wnnr is het?'
'Owja sorry ben het vergeten om te zeggen😬'
'Maakt niet uit'
'Volgende week woensdag om 19:30 bij Een "fancy" restaurant zoals de coach zei, en daarna gaan we met zn allen bowlen'
'Is goed, thnxx byee x'
'Bye👍🏼'Ik sluit mijn telefoon en zet ze tv aan.
JE LEEST
You and me?! Never!! (Done)
Dla nastolatkówDaniëla Johnson is een doodgewoon 17 jarig meisje. Ze woont met haar vader en 2 broertjes in een apartment in amsterdam . Haar droom is altijd al geweest om naar Yale te gaan, een universiteit. En die komt ook uit. Ze heeft haar vorige school afgema...