#troublemaker8
Malam tu kami berkumpul makan di bilik dorang Eugene, tiap kali saya terpandang si pindik dan dia kebetulan tertengok saya mulala dia sengih2. Teiii, punya saya malu sama si pindik, bukan juga saya nda pernah naked depan perempuan but, only God know that pindik girl is different.Masa makan terpaksa juga saya duduk sebelah Chloe, kami makan bersila saja style rumah panjang dulu2. Ada dorang meja makan tapi kan makan ramai2 mana cukup tu meja. Rasa kekok pun ada hahaha. Chloe cedok nasi ke dalam pinggan saya dan 2 ketul hot dog(betulka ketul hahaaha), macam faham saja saya maksud dia ni terus saya jeling dia nahh kan, senyum2 lagi dia tu. Aihhh, kanapala saya nda lock tu pintu atau pakai towel? Saya ni biasala dekat rumah sendiri memang bebas burung saya, kan keletihan berkurung hahaha.
"OO Henry, makanla banyak2 kan feveret ko hot dog bilang si ken," kata indai gene, saya pandang ken dia sengih2 pula.
"Oo kan dekat rumah pak indak semalam mang bilang feveret ko," kata Ken pula. Orang di sebelah saya semacam menahan ketawa pula lepas tu hahahaha si pindik katawa silaka butul. Terkejut dorang apai gene tengok si pindik ketawa, macam kerasukan pula.
"Kuntrul ketawa nuan nya jegit (gedik control ko punya ketawa)," kata Ken, cepat2 si pindik tutup dia punya mulut, Nampak sangat merah muka tahan ketawa. Apa yang lucu sangat dengan saya punya bird? Tagap bah tu...
Lepas makan, kami cerita sambil kupi2. Baru teringat mahu buka hp ya rabii banyak missed call dari Amanda, confirm kana marah nanti. Text ws pn banyak, tapi saya ignore saja. Bulih bah handle tu sendiri. Terus saya terfikir mahu text seseorang.
Me : pindik...
Typing....
Chloe : ????? . tu saja dia reply, terus saya tengok dia. Hmm pura2 fokus tengok tv.
Me : esok saya balik Kuching. Ko balik bila?
Chloe : saya cuti seminggu.
Me : ko nda ikut saya balikka?
Chloe : kanapa? Takut rindu sayaka?... Tersenyum saya baca text dia tu, saya curi2 tengok dia, dia standby angkat kening the rock dia tu, silaka.
Me : nda la rindu, malas mau drive sorang2.
Chloe : stay la sini, nanti saya rindu ko....Terkaku saya sekejap, lama saya tengok text dia tu. Susah bah saya mau agak samada si pindik ni serius ka main2, selalu saja saya kena main sama dia. Terus saya angkat kepala tengok dia, siap dia kenyit mata lagi. Hmmm, apa bah yang saya harapkan sama si pindik ni. Nda kan dia suka saya betul2.
Me : jangan ko tambirang sana. (kena bluetick saja hahaha, suka sangat kasi saya krik2)Saya tengok tempat dia tapi kosong sudah, aikk mana dia ni pergi. Mana saya mahu tidur? Eee kurang betul dia layanan sama tetamu, inikpun saya nda lihat. Dorang Eugene balik sudah bilik dorang, ken baring depan tv.
"Tidur atas sana.. mang tidur sudah," kata inik, bulih tahan cakap melayu hahaha. Saya naik atas, dan... ada 3 bilik tidur atas sini, saya mau masuk bilik mana bah? Saya mahu Tanya inik tapi dia sudah masuk bilik pula hmmm. Nak tak nak saya masuk saja bilik Chloe.
Saya masuk teda orang tapi pintu bilik mandi tertutup, saya duduk atas katil sambil tengok hp. Lama juga pindik ni di dalam sana.. saya perhati dia punya bilik, simple saja. Dinding warna kelabu, ada almari sliding doorpun kelabu.. peminat warna gelap kali dia ni. Cadarpun bertukar sudah, dia pakai cadar warna peach dengan lukisan basikal hahaha apa taste macam orang lelaki.
Pintu bilik mandi dibuka bikin terkejut, Chloepun terkejut tengok saya. Dia lap2 muka dia sambil pandang2 saya, fikir kuning lagi dia tu,
"Angkol, kanapa ko sini?" Tanya dia, aishh cute baju tidur.. kartun spongebob dan patrick hahaha, jiwa budak2 betul.
"Inik yang suruh," jawab saya hahaha, bukan juga dia tahu saya bohong. Lagipun inik nda cakap jelas bah. Lama dia tenung saya, tajam renungan mata kalah ilang keling.
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
HumorMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...