#troublemaker15
Finally hari mahu pergi honeymoonpun tiba, sa mahu main bah, resort world sentosa Chloe datang hahaha.. saya mahu tengok dolphin.. ada juga tempat saya mahu bawa Milan pergi selepas kami habis honeymoon nanti. Garden by the bays yeay, I love flowers.. Niki bilang pemandangan waktu malam cantik bah sana, hmmm nda sabar.“Sulu, sini bah ko. Sa rindu ni,” bilang Milan, lepas packing barang siap I mean betul2 siap saya naik atas katil dan berbaring berbantalkan lengan Milan.
“Sa nda sabar mau tunggu esok, sa mau main puas2 sana,” kata sa, sambil cium dada dia. Entah kenapa saya suka bau Milan, bila dia kerja pandai rindu pula. Selalu saya skip basuh baju dia, jadi ‘busuk’ saya seharian sampaila dia balik kerja bar utu baju kena basuh.
“no playing, kita lepak dalam bilik saja. Sa nda mau sulu dan baby sa penat,” bilang dia, berkerut dahi sa tengok dia. Dia selamba saja peluk saya.
“Kenapa juga mahu ke sana kalo lepak dalam bilik hotel saja, teda bida juga bah sana atau stay sini,” jawab saya, lagi erat dia peluk saya. Tiba2 saya dengar dia singut2, aihh dia nangiska ni? Ndakan dia macam joel, sa yang pregnant dia yang sensitive.
“Kenapa?” tanya saya sambil balas pelukkan dia, dia renung muka saya lama. Habis saya punya muka dia kucup.
“I love you and I want you to know that and im sorry and I want you to know im sorry,” kata dia, berkerut dahi saya. Apa benda dia cakap ni?macam merapu saja.
“Milan, kenapa tiba2 nangis ni?” tanya saya, lagila dia peluk saya erat macam nda mahu dia kasi lepas. Tangis dia semakin kedengaran, panic sudah saya.
“sayau, kanapa ko nangis?” tanya saya lagi, dia pandang saya dan cium parut saya.
“I don’t know, I just feel sad.. I don’t want to leave you,” kata dia lgi.
“Ko mau pergi mana bah?” tanya saya lagi, pantas dia geleng kepala.
“Im not going anywhere,”
“and why you said you don’t want to leave me?” tanya saya lagi.
“I don’t know, chloe. Sa rasa sedih bah ni, macam kita akan kana pisah bah ni… when im gone, take care of our baby,” kata dia lagi, saya pula takut dia macam nda tentu arah sudah. Bah, janganla benda buruk jadi sama kami ni Tuhan.
“Lets sleep, everything gonna be okay,” kata saya, dia angguk. Saya pejam mata, masih juga saya rasa dia cium saya dan usap kepala saya..
“You look cute when you sleep,” dia bilang, saya yang masih dengar dia cakap tersenyum. Saya dengar dia ketawa pula, kali geli hati tengok saya senyum.
“everything happen is so fast, but I love it. You came from nowhere with your mask make me fall in love, its crazy but our moments is my favourite,” kata dia lagi, sayup2 tapi masih saya dengar.
Saya bangun pagi dan tengok sebelah, Milan masih tidur lagi. selalunya dia sudah dekat dapur sana waktu begini. Semangat saya mahu honeymoon ni walaupun dibawa berkurung dalam bilik hotel saja, sa bangun cuci muka dan berus gigi.
Saya keluar dari bilik air, Milan masih nyenyak tidur. Saya tersenyum melihat dia. Saya pergi dapur untuk buat sarapan, kali ni saya terasa mahu makan telur mata kerbau. Dalam masa saya sediakan breakfast belum juga Milan terbangun, hairan juga saya.
Selesai buat breakfast saya masuk bilik mahu kejutkan dia.
“baby, breakfast is ready. Wake up la,” kata saya, tapi dia nda bergerak. Hmmm, mahu main2 bah dia ni. Suka sangat usik saya. Milan yang membelakang ni saya tepuk pantat dia sambil ketawa2, masih juga teda respon.
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
HumorMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...