#TROUBLEMAKER4
"oh yeah, babe. You feel ssoo good," kata Nally separuh merengek, ouh that voice really turn me on. Saya ramas2 dia punya nenen, yupp just like you all imagine it's a big b*obs. Kamuorang tengok tapak tangan masing2, imaginela tapak tangan lelaki memang basar kan. Nahh, penuh sudah tapak tangan saya pegang Nally punya b*obs, makin saya ramas makin kuat bunyi dia. Okay, bukan saya saja yang mendayung, Nallypun sama.. biasalakan mahu memuaskan diri.
"You like it?" Tanya saya, conversation semasa s*x adalah sangat penting. Tu bilang pakar uhh, ni bagi yang cukup umur saja baca, yang muda pucuk pisang tu pergi main jauh2 sana kalau kepala nda mahu kena tachi. Angkol nda bertanggungjawabb uhh kalau getek korang keluar sudah.
"I like it.. I like your big buddy," kata Nally, nah pandang ke langit dia kalau angkol surung papan tarik papan ni. Saya suruh Nally bangun dan menonggeng, angkol mahu riding bah. Terjerit2 Nally bila saya mula mendayung, makin cepat makin bising suara dia.
"Its too deep ba..be,"kata dia, sambil tangan dia mahu tolak perut saya. Tapi saya tepis tu tangan dan buat dia meniarap, uhh its really feels good. Keb*sahan sudah si Nally sampai berbunyi sudah hahaha, and seperti biasa saya t*mbak luarla. Turun naik nafas saya ni, tu belakang Nally kena simbah 'm*lk' sudah hahaha. Saya bangun dan capai towel terus mandi. Selesai mandi saya sarung balik pakaian, Nally sudah mengenakan bath robe dia.
"this time, bagi saya lebih bah babe. Next week saya pergi vacation ke paris. Saya mahu shopping," dia bilang, saya tarik my credit card dan bagi dia. Kegirangan dia sambil melompat2, terus dia peluk saya.
"Limit?" Tanya Nally,
"until you go back here and I think we are done here," saya bilang, saya ambik kunci kereta dan keluar dari apartment Nally. 2 months mengenali dan tidur dengan seseorang saya rasa itu sudah cukup. Selalunya duit bukan isu bagi saya, lagipun selepas Nally balik Malaysia saya akan terminate tu credit card, sama macam FWB saya yang lain.
Kadang - kadang time cutipun boleh boring, saya baring2 saja atas sofa. Mahu tengok TV saya nda ada mood, sebenarnya saya bukan jenis yang kaki TV.. setakat tengok berita tu pun hal yang sma, politik yang sama.. boring juga bah itu.
Saya capai hp dan terus taip text kepada jeng jeng jeng si pindik..
Me : uittt. Send
Typing...
Chloe : ya angkol..?
Teii, nda berhenti panggil orang angkol.. Hensem macam ni pun kena panggil angkol, bida ko ya pindik.
Me : jum keluar. Saya belanja and I pay you. send
Typing...
Chloe : main jauh2 ko angkol, saya kerja ni
Saya tengok jam, hmm kalau kerja ofis sudah mahu balik bah ini. Dia ni confirm kerja dekat nail saloon, selalunya dorang tutup bila ouh.
Me : Bila ko balik kerja?
Chloe : bila2 masa saya mau bah, sa tau ko pangkat angkol tapi ko tatap bukan angkol sa so, angkol plssss...
Aikk, marah Nampak si pindik ni, confirm kana marah bos..
Me : ko kana marah dengan bos ko ka? Ke ko period?
Chloe : bah, jumpa dekat tempat kita jumpa Charlotte hari tu. Nanti ko saya belasah ko nanti, saya busy bah angkol sot kanji kenja getek gatal. Kbye.
Saya baca ws Chloe sambil ketawa2, nah marah bah dia tu. Hmmm, jagala saya nanti kana belasah sma si pindik.
Me : pukul berapa ko habis kerja?
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
MizahMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...