#troublemaker21
Lepas balik dari Singapore hati banyak senaang loh hahaha…. Hari ni awal saya bangun , lepas mandi terus saya pergi rumah Chloe. Bukan jauh juga bah tu, sampai sana parking tempat biasa. Saya ketuk pintu, pintu dibuka oleh anak dara Chloe sama kucing tua dua ekor hahaha.“dady?” tanya dia kehairanan, eee Melaniepun dah bangun waktu ni. Saya masuk dan tengok kelibat Chloe sibuk didapur.
“Mamy!! Dady’s here!!”Jerit dia lagi, saya terus duduk disofa tanpa dipelawa. Beberapa minit kemudian Chloe muncyl dengan jug tea sama cawan.
“Henry, ko minumla dulu. Saya masih goreng nasi ,” kata Chloe, saya angguk saja.
Beberapa minit kemudian baru dia muncul lagi sama pinggan dan mangkuk besar nasi goreng.
“Wow! Wangi eh,” puji saya, dia senyum sambil senduk tu nasi atas pinggan dan bagi pada saya. Si Melanie entah hilang ke mana.
“Budak2 mana?"tanya saya.
“Awal dorang bangun sebab hari ni Ken ada pergi interview lagi, masuk tidur balikla tu,” jawab dia. Nda puas saya tenung muka Chloe, muka busuk belum mandipun masih seksa saya tengok hahaha.
“Apa yang busuk ni?” tanya saya, dia gerakkan hidung macam hidung anjing kiri kanan.. saya ketawa saja, terus dia jeling saya.
“Tedapun bau busuk,” jawab dia, saya ketawa lagi sambil suap nasi.
“Hidung ko dah mati kali tu la sebab ko cium bau bangkai,” kata dia lagi, hmmm mau mulala dia ni.
“Yala2, teda bau.bau tilam adala, bilala bulih join sekakikan,” kata saya, mulala episode jeling menjeling si Chloe ni.
“Bila kita mau kawin ni?” tanya saya macam orang terdesak, tersedak si pindik yang sedang suap nasi diatu. Cepat2 saya hulurkan gelas air.
“Ko ni kan, kurang penyabar betul,” marah dia lagi.
“Saya nda mahu sia2kan masa yang ada ni, gila sa kalo nda sama ko Chlo… lagi cepat lagi bagus kan?” tanya saya lagi, lama dia pandang muka saya.
“kasi family kita jumpala,” jawab dia, saya apa tunggu terus seluk hp dalampoket.
“Apa ko ni kacau orang awal pagi.. nanti2la ko call,” kata Chloe, saya senyum tapi tetap juga saya call my mom and dad di Singapore. Saya cakap mahu dia jumpa family Chloe, nasib juga dad saya available bila2 masa. Lepas kes Allanah jarang sudah saya mahu sibuk2 sama mom,sikit2 dia minya saya balikkan sama Allanah.
Lepas tu saya call mummy Milan, mula mahu marah suara dia kali kena call awal pagi tapi tetap juga dia bilang bulih datang bila masa kami perlukan dia.
“Okay, orang jauh akan clear dorang punya jadual untuk family meeting tu. What do you think? This weekend okay?” tanya saya, dia angguk saja lepas tu.
“Nanti saya inform dorang aki dan Eugene. Ko cakap lagi sama family ko weekend ni, confirmkan lagi..tapi, takut juga sa mau jumpa mom ko, apa kata dia nanti,” kata Chloe, saya ketawa sambil cuit hidung dia.
“I don’t care what she thinks, now this is my decision. Nda mahu lagi sa jadi lalang, I want to spend the rest of my life with you.. Chloe Alexander.” Kata saya, naaa keluar sudah ayat jiwang angkol, lama sudah nda ayat perempuan ni.
Chloe ketawa sambil selitkan rambut dia ke telinga, saya suka bila dia begitu.. kalila dia goda si Milan macam tu hahahaha…
Today is the day, dorang chloe saya bawa bermalam dirumah saya disebabkan space dia besar lagi untuk semua family kami berkumpul.nasib juga Mek masih berkerja dengan saya, dapatla Chloe sama jojo serta Sherlina buat persiapan seperti memasak. Amanda pula sampai lambat sikit dengan Harry.
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
HumorMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...