#Troublemaker24
Saya duduk bergelap diruang tamu, semua pekara yang dikatakan oleh Sonia sukar diproses. Kenapa ada manusia yang sehitam itu? Logikka alasan disebabkan pujian yang diterima oleh saya daripada cikgu yang menyebabkan dendam Sonia sedalam ini? Sanggup dia merampas nyawa orang yang saya sayang menggunakan ccara paling keji. Dia nda takut Tuhanka?“Chlo..”
Lamunan saya tersentak apabila terdengar suara Henry memanggil dari arah luar, cepat2 saya bingkas bangun dan hampir menyahut tetapi entah kenapa mulut saya terasa kelu. Pelik juga saya rasa menyebabkan saya membuka pintu tetapi lagi pelik bila tiada orang diluar sana, kereta Henrypun tiada. Bah, siapa yang panggil saya tadi? Tiba2 bulu roma saya menegak, cepat2 saya tutup pintu.
Gila!! Nasib baik saya nda menyahut, kalau saya menyahut mana tahu saya keteguran tadi. Tapi, saya ada buka pintu tadi… maknanya benda tu sudah masuk dalam rumah ni. Mataiii!!!
Bila terfikir benda begitu cepat2 saya berlari ke tingkat atas, tempat yang paling selamat adalah bilik tidur kami sebab ruang itu saja yang telah diblessed. Baru saja menjejakkan kaki ke lantai atas entah kenapa kaki saya terasa kena tarik menyebabkan badan saya hilang keseimbangan dan jatuh tergolek. Punya sakit seluruh badan saya, kepala pun terhantuk. Saya terbaring dikaki tangga, mahu bergerakpun sakit.
“Father in heaven…” itu saja dapat saya ucapkan sebelum kaki saya ditarik dan terheret sehingga ke ruang tamu. Terjerit2 saya menahan sakit.
“Lepasla setan bodoh!!!”Jerit saya, nda cukup kena heret badan sayapun kana campak ke dinding. Sakit tu hanya Tuhan saja yang tahu, fikiran saya ketika itu yang saya akan mati malam ni juga. Terfikir juga saya kenapa jiran nda dengar saya terjerit2.
Nafas saya macam orang yang sudah berlari berkilometer sudah, perlahan saya pusing badan kasi telentang posisi. Sebaik saja saya melihat lembaga yang berdiri depan saya ni, macam jantung saya ni dicucuk sembilu. Dengan jelas saya melihat Henry.. yess Henry Dunn berdiri di depan saya dan dapat saya lihat didalam samar2 dia memandang saya.
“Henry…” kata saya, perlahan saya cuba bangun dan berdiri. Walau sakit badan saya kana campak tetapi saya kuatkan juga. Kalau beberapa jam yang lalu saya nda ada simpati sama dia tapi kini saya salahkan diri saya yang menyebabkan Henry jadi begini.
“Save me…” kata Henry separuh kedengaran, mengalir air mata saya melihat dia tambahan lagi saya juga dalam kesakitan.
“Please be strong… fight it, Henry. I won’t give up on you,” kata saya sambil nangis2, disebabkan keadaan dalam rumah yang gelap sebab saya nda on lampu sukar saya melihat reaksi dia. Apa yang kedengaran dia macam teresak, menangis kali.
“Chloe, runn!!!!” jerit Henry tiba2, saya yang baru mahu menghampiri dia terkejut betul.
“Sonia stop it!! Ko ni hati hitam, ko bukan manusia.. tuhan akan balas semua perbuatan ko s*al &#^%#& *#^^@# ^@%# &^# )(^# (Ni kata2 menyumpah nda sesuai dibaca oleh peringkat umur hahahah)” jerit saya, mahu cakap berani tapi jujur saya sudah takut separuh mati ni. Tambahan lagi saya nda melihat sesiapapun yang menarik kaki atau menghempas tubuh seketika yang lalu sebelum Henry tiba2 muncul didepan saya.
“Syaitan atau manusiaka awak ni but, if you are Henry please fight it love. This is me, the one you love… fight..” baru saja saya mahu bercakap dengan Henry tiba2 saja dia berubah jadi ganas dengan cuba mencekik leher saya.
“Apai kami di serga kudus meh nama nuan…” belum sempat saya kasi habis ayat itu cengkaman di leher saya semakin kuat buat saya sesak nafas, dapat saya rasa mata saya panas terbeliak dan lidah saya terjelir keluar. Apa bah kurdat saya jika dibandingkan dengan tenaga henry.
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
HumorMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...