#TROUBLEMAKER9
“Hantar sa balik rumah sekarang, nda mau sa tengok muka tua ko ya,” kata Chloe, adididi marah betul bah dia ni. Pandang saya pun nda mahu.
“Muka tua tapi ko suka kan,” kata saya, mahu pujuk bah.
“nda bah, dah expired rasa suka sama ko,” jawab Chloe pula, hmmm macam mana mahu pujuk ni.
“Kasi renew bah,” kata saya lagi, dia pusing dan tenung saya tajam. Naaa, muka singa .
“Henry, sa nda halang ko balik sama Charlotte kalo ko mau bah. Ko kasi lupa saja apa ko baca tadi… better bah kita nda jumpa lepas ni… sa anggap sja nda ada jodoh, patut sa sedar dari dulu bah kita ni bukan sama level,” kata Chloe, dia cakap tu pandang tepat ke muka saya.
“Maybe you are right.”
Lepas peristiwa malam tu memang saya nda pernah contact Chloe lagi, kereta dia siappun saya suruh dorang bengkel saja call dia. Saya mulakan hari2 saya seperti biasa, siang kerja malam berjaga aisehh haaha. Nda la, kadang2 saja bila rasa nda dapat tahan terpaksala cari. Charlotte pula tidak juga kami sambung, tapi dia selalu call ajak dinner or lepak2.
“Babe, tonight dinner at my place?” Tanya Charlotte, saya kasi ya saja. Bukan juga saya ada buat apa2.
“Im glad you come tonight, sorry bah saya masak simple saja,” kata Charlotte, saya senyum saja. Shes dress up for me, tight red dress and v neck. Macam sengaja bah tu mau goda2 si angkol yang kurang service ni.
“Its okay, sedap bah ko masak,” kata saya, lepas makan kami dua minum wine sambil tengok tv tapi tv yang tengok kami, kami borak2 dan kadang2 mengenang masa lalu.
“I miss you, Henry,” kata Charlotte, saya senyum saja pandang dia. I know how she feel, rindu pada seseorang sakit bah… macam malam ni tiba2 saja rindu pada si pindik, seriously sunyi bah teda dia.
Charlotte meletakkan tangan dia di paha saya dan perlahan mendekat, sempat juga saya berfikir mungkin jodoh saya memang kuat sama si charlotte. Saya pegang pipi Charlotte and start to kiss her but I feel nothing. Perasaan yang ada pada saya saat ini ialah just want to make love. It start with kiss and my hand start to explore her body. Its been a long time im doing this with Charlotte and today I did it again.
Just like the old time, shes always good in bed. But, after we done im still feeling nothing. Badan dengan orang lain tapi hati Tuhan saja tahu dengan siapa. Selepas perasan yang Charlotte tertidur saya keluar dari rumah dia, entah kenapa setiap kali selepas make love sama siapapun jauh disudut hati saya rasa bersalah. Perasaan seperti kita telah mengkhianati seseorang itu.
Saya drive balik rumah but, I don’t know how I end up in front of Chloe house. Saya tengok saja dari dalam kereta, lampu di ruang tamu tutup sudah. Kereta dia ada parking depan rumah.. mungkin sudah tidur kali. Berulang kali saya baca notes yang Chloe tulis dan setiap kali baca entah kenapa hati saya rasa sakit. Kalaula saya bersabar hari tu mungkin saya dan Chloe tidak menjadi orang asing, I still can hear her laugh, her joke or even her harsh words.
Entah kenapa saya gila pergi call nombor dia, seriously I need her right now. I miss her so much..
Tut!tut!tut…
Chloe : hello… aihhh, Chloe jawabla.. saya mahu cakap apa ni? Apala suara bulih seksi tu? Tidur sudah diaka?
Me : haii… Bah, tu saja saya dapat sebut, keras lidah saya nda tahu mahu cakap apa.
Chloe : Ko mau hai2 mau makan seliparka? Ko kol sa malam2 just want to say hai? Anak sapa ko? Mak bapak nda ajarka jangan kol orang malam2 kalo nda hal penting.
YOU ARE READING
Troublemaker: Henry Dunn is back (COMPLETED)
HumorMengisahkan seorang lelaki bernama Henry Dunn yang mata keranjang, dia tidak boleh menolak wanita terutamanya yg big boobs. Tetapi, setiap kisah ada permulaannya... Munculnya gadis pindik yg comel bernama Chloe(small boobs) dan juga kedatangan semul...