~1~

494 17 0
                                    

A reggelem elég szokásosan indult. Teljesen hullaként estem be az osztályba. Leghátul elfoglalom már egy hete kibélelt helyem és figyelek is. De még nincs tanár. Piszoknehezen jegyzek neveket így most nem is szándékozom gondolkodni, hogyan is hívják a mi kedves matek tanárnőnket. Körbe nézek a terembe, de semmi érdekes.. A skacok majd bealszanak talán Bobby aki élvezi ezt az órát.

- Töpfer! Hall kislányom?-néz a legcsendesebb csajra ez a szörnyella. Ez a nyomorult bárkit képes darabokra szedni...
-Tessék, Tanárnő?-néz fel.
-Bobby magát választotta. Emelje fel a szép kis hátsóját és oldja meg ezt a másodfokú egyenletet...-bök a táblára a nagy vonalzójával. Lassan kicammog és kis lassúsággal megoldja.-Igen Hanbin?-mosolyog rám, de úgy mint aki már hatszor szétrakta a lábát nekem. Ki is telik ettől a tanártól. Fúj, de inkább nem!
-Hatszor hat az még mindig harminchat.-okoskodok újra.
-Kössz az ugatást, de befoghatnád.-néz rám. Minden órán felbaszom csórikám...
-Uh köhög a bolha nicsak.-mondja Ju-ne elég jól szórakozva.
- Töpfer... Kérem javítsa a hibáját.-rácsap a táblára a vonalzójával. Amilyen gyorsan csak tudja javítja és indul vissza a helyére, de átesik egy kirakott lábon.
-Hoppá csak a cipőmet akartam bekőtni.-gúnyos mosoly van Channie arcán.

-Megjegyeztelek cula...-sziszegi szavait hozzá és a helyére megy.
-Tudod milyen óránk lesz törpe.-szólok hátra és nagy vigyorral az arcomon felállok mivel ki is csengetnek majd a legjobb 6 barátommal távozok. Igen. Elhittem, hogy hozzá merek majd rendesen szólni...
-Várj a cuccom!-ver vállon a barátom és vissza indul. Majd hallom is a hangját... Frontális ütközés.

-Erősebb szemüveg kéne neked is...-morog Bobby barátom, de kinyújtja a kezét.-Bocs. Gyere húzzalak fel! Kicsit leültél pihenni.-mosolyog rá. Na ez is ritka tőle. Megfogja a csaj a kezét és hagyja, hogy segítsen. Majd otthagyva megyek is a tesibe. Lassan öltözöm át hisz most nem akarok semmit se csinálni...Múltkor majdnem kifaggattak. De már nem akarok hazudni... Éljem túl ezt. Keresztet vetek és átöltözve lépkedek a pályára. Beállok a sorba és még várunk.

-Na itt van Töpfer kisasszony is. Mehet a körbe futás fiatalok.-magyaráz Tanárúr és két perc se kell indulunk is.
Ha van isten most megúszok mindent...
Mire elgondolkozom lefutjuk a 7000m-ert és már a kosarazásnál tartunk.
-Labda!-ordítok Töpferre és el is passzolom. Előre halad utána lepasszolja Jinnynek aki félpályáról simán kosárt dob. Remélem a csaj fel fog oldódni. Csak rá mosolygok, de semmi reakciója nincs...Hátha több gól után felszabadul. Nem is játszunk pocsékul. Bobbyék már szinte a vereség szélén. Elég nagy szívás. Ordít és irányítja a csapatot, de nem ér vele semmit hisz már nagy előnybe vagyunk. Még csengetés előtt megkíséreli Jinny meg a lány a tanult dobásukat amit rejtegettek. Azt mondták a legjobb lesz. Mondjuk ők nem olyan hazugok mint én...

Bakot tart a lány, Jinny pedig fellép és elrugaszkodik. Csak annyit látok, hogy a szemüveg repül a csaj meg terül.

-Csodálatos!-ordítok fel nagy örömömbe. Ez jó bunkó volt! Folyik az orrából a vér... Jinny elengedi a palánkot és lenéz rá majd nyújtja a kezét, de más húzza fel.
-Jól vagy Laur?-néz nagyon aggódva Bobby.
-Semmiség.-a pólóját teszi az orrához és sietne ki, de Bobby elkíséri.
-Új szerelem júj! -ordít utánuk Ju-ne mi pedig bőgünk alá. Együtt mennek az öltözőbe ,de Bobby még bemutat.
-Hát ők?-mutat utánuk a Tanár.
-Orrba rugtam TanárÚr!-fogja Jinny a fejét.
-Áh tuti túl élte a lány. Pihenj...-legyintem le és indulok is az öltözőbe.

-HanBin! Nem zártam le az órát!-szól utánam a Tanárúr.
-Majd megunja. Jobb dolgom van!-lépek be és be is csapom az ajtót. Átöltözöm majd sietek is ki innen, de előtte egy kis színèszetet nézek meg...

-Se puszi se pá?-áll barátom a lányöltöző ajtajába.
-Hagyjál már Bobby!-nevet fel a lány.
-Jössz még felém.-nem is kell könyörögni elmegy én pedig tovább állok. Az az átkozott kémia...Ahogy belépek egy idegent látok a hátsó padba a helyemen.

-Ne!-szólom el magam majd máshova ülök. Ilyen nincs. Hát, de én csak kamuztam! Ezt nehéz lesz elhinnem meg elmagyaráznom is neki. Nem baj. A legjobb ha minden a legvégén derül ki. Addig is élvezhetem az életet. Vagyis... Nem élet hanem egy kis kamu. De gondolom majd megfogja érteni. Addig is vigyázok a kis titkomra...

-Hallod Bobb gyere már.-húzzom ki a padból csengetéskor és megyünk ki. Csoda, hogy ennek is vége.

-Nagyon humoros vagy. Inkább rejtsd el a protkód még meg nem fázik.
-Gyere Jinny go home.-kapom el és húzzom kifele. Utánam pedig jön mindenki...
-Megint lógtok?-szól utánunk
-Forgatás jött közbe.-int hátra Dong Dong.
-Mindig ezt hazudjátok!-ordít utánuk, de leintem.

Nem forgatás csak egy kis elterelés. A srácok nem is sejtik milyen jól ellógtunk most közösen. Majd a 'forgatás' alatt kinyögöm nekik az igazat. Addig is jó így ahogy van minden. Addig se látom. Nem akartam, hogy igaz legyen a Bobbynak kamuzott sztorim, de hát mèg is az... Ha megtudja ki fog csinálni. Fantasztikus vagy B.I! Vagy várj... Okos vagyok és kiélvezem a dolgokat amèg lehet...

-Ez az!-ordítom el magam a kocsiba és melepődve néznek rám.-Nyugalom minden a legnagyobb rendbe.
-Minek örülsz ennyire?-vizslat nagyon Jinny.
-Én tudom ám!-mosolyodik el Bobb.
-Akkor mondjátok csak! Mi is nevetni akarunk!-nyavajog June.
-Csak annyit mondok, hogy a mi Vezetőnknek beérett a feje lágya...
-Hű. Aztán jó öreg korodba èrtél be.-röhög hátul Jinny.
Elég hátra néznem és már bújik is Yun mögé. A kis sunyi..

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Where stories live. Discover now