~13~

91 6 3
                                    

    -Hozd fel a cipőd!-vitatkozik velem Szasz már egy fél órája. A báttya házába vagyunk. Bár tudnám miért kell ettől a hókifli karú ropitól félni...
-Nem viszem dik! Bejön még le is ütöm lapáttal majd elásom Laur hátsó kertjébe. Ki ez neked?-nevetek fel.
-Nem vicces! A báttyám aki összehajtogat. Lehetsz Béla meg Jani akkor is megholsz.-felkapja a cipőm és elindulna, de nem...
-Megholok? Ott bassza teherbe a barátnőjét a kis házadba magyarul ma nem jön ide haza. Itt marad a cipő!-kiveszem a kezéből és felrakom a polcra.
-Éjjel már itt lesz.
-Akkor majd bemutatkozom neki még egyszer. Szasz ne darélj már!
-Kidobja a kutyámnak aki nem rághat ilyen dolgokat.
-Csak a bokámat mi?
-Azt bőven bármikor.-felnevet majd a cipőmre markol és felfut vele a szobába. Oh, hogy nem hagyja rá. Kicsit körül nézem a házat. Semmi jó nincs benne. Mivel pénzes tele van minden félével. Drága dolgok. Nem mitha csóró lennék, de azért sok dolog feltűnő.
-Szasz hozd már le a cipőm!
-Csinálj almás pitét utána bármikor.
-Hát jól van.-a konyhába megyek és elő pakolok.
-De hát csak hülyültem.-belép a konyha ajtón és csak pislog.
-Liszt-50 dkg,puha Ráma-20 dkg..
-Ráma?-nevet fel.
-Most ebbe mi a vicces?-nézek rá.
-Hát akkora csóróság van nálunk, hogy örülj a sima margarinnak.
-Na oszt így miliárdos a báttyád. Még egy tetves márkás margarin sincs itthon.-mosolyodom el. Szívem szerint röhögnék, de a Kedvesem mit szólna hozzá szerintetek?
-Hát most ne nézz már le, hogy nem márkás dolgaink vannak!-fejen dob a papucsával és vihorászik tovább.
-Cukor-10 dkg..-megsimogatom az ütést ért helyet és már jobb is.
-Spáros cukor is jó?-röhög fel.
-Kristálycukor legyen és kész.
-Tojás-1 egész..-ránézek, de csak visszatart mindent.-Ma mondjad a marhaságaid.
-Nem szabad. Jó modorra tanítottak otthon. Van elég tojásod?-felnevet és kimegy a folyosóra röhögni.
-Bocs azt nem szándékozom belerakni. Gondolom van neked itthon dobozba.-elmosolyodok és pakolászom tovább elő a dolgokat. Belép és full vörös fejjel néz rám.-Vágod tyúk tojás dobozba.
-Aha persze HanBin.
-Doboz tejföl,sütőpor-0.5 csomag..
-Anyukádtól tanultad?-szól bele.
-Igen. Jó akkor nem mondom hangosan a hozzávalókat.-rápillantok ő pedig már seperc alatt az asztalnál ül.
-Mesélj még.-bazsalyog rám.
-Nem. Utána új vicceket gyártassz.
-Nem fogok.
-Mire esküszöd?
-A te életedre.
-Na az jó lesz. Te szemedbe bármikor feldobhatom a talpam.
-A-a elsőnek süsd meg a pitét utána bármikor.
-Na...-durcizok be.-Csak a hasadra tudsz gondolni?
-Jaj hát én nem úgy gondoltam.-a szájához kapja a kezét és röhög.-Hanem, hogy süsd meg utána...nem is tudom. Hallod B.I!-ordít utánam mikor kilépek a konyhából. De jól megy ezt a dúrcázást eljátszani. Piros pont Főnök. Megállok az ajtónál és várom, hogy kijöjjön. Oh itt is vagy Kedves...
-Só.-ordítok rá mikor kilép. Ijedtébe felugrik én meg jót röhögök.-Persze 1 csipetnyi a legutolsó meg a búzadara ami 2 evőkanál. Most már süthetem nyugodtan?
-Pucoljak almát?
-Ez nem kérdés Szaszi.-megveregetem a vállát és visszavonulunk a konyhába. Egy 15 perc múlva már a 180°-os sütőt nézegetjük.

     -Kész?-ha ezt nem kérdezi már tizedjére akkor huszadjára se.
-Már csak 10 perc kell neki. De utána hül. Addig mit akarsz csinálni?
-Enni.-felugrik és előhorgássza a már kész spagetit.
-Ezt csinálta Vasutasné?
-Ki?-kuncog halkan.-Ezt én csináltam.
-Tudsz főzni? Hallod 4 év múlva rá érsz?
-Miért kéne ráérnem?
-Hát, hogy leszel e az asszonyom. De addigra úgy is elfelejted ezt.
-Amúgy is nemet mondanák.
-Micsoda?-szomorodok el.
-Jól hallottad.-nevet.-Jaj ne nézz így!-sandít hátra.
-De miért?
-Mert jó barát vagy. Hidd el 4 év múlva mi visszük a báttyám sírba a sok szivatás végett.
-Áh azért ne temessünk. Laur amúgy ingyen ás gödröt. Majd ha temetkezési válalatot akar nyitni támogatni fogom.-kiveszem a pitét majd hagyom hülni az asztalon.
-Csak mondogatja. Úgy se nyit. Játszunk ps-en?
-Mit akarsz játszani?
-Tudja a görcs. Csak üssük el az időt.-seperc alatt konyhán kívül van és már búg is a nappaliba minden. Utána megyek szép lassan és elkezdünk játszani. Közben beszélgetünk minden féléről. Áh én halott leszek ha kiderítem a nekem legfájóbb kérdésemre a választ. De eut nem mostanra hagyom.

Annyira eljátszuk az időt, hogy az óra már az éjfélt üti.

    -Holnap suli.-esik le nekem is amit utoljára mondott. Marad nekem a jó kényelmes padló. Az ágya mellett. Fájni fog a hátam majd. A Vasutas meg. Leszarom a véleményét.
-Tényleg jó lesz itt?-dob fejen egy kispárnával amit 10 percel ezelőtt kértem.
-Csoda hogy itt a párna.-a fejem alá vágom gyors és át is ölelem.-Pöpec ez itt.
-Mertem remélni. Az ágyamba amúgy is csak én aludhatok.
-Suga megtiltotta azt is, hogy valakivel aludj?-mosolyodom el. Sötétbe csak nem látja az arcom.
-Nem te balfasz...
-Várj!-vágok bele a szavába.-Drága Húgocskám a férjeddel se aludj majd ha nagy leszel , mert véletlen megken mint mások a vajas kenyeret utána kis néger gyerekeid lesznek.-nevetek fel hangosan.
-Mindjárt én is megkenlek vajas kenyér. Meg kapsz olyan négert, hogy füled ketté röppen.
-De megijedtem.
-Ijedhetsz is.-hallom hogy kuncog a kis sunyi.-Azért nem aludhatsz velem, mert így is úgy is a padlón kötnél ki mivel leruglak. Jó az neked ott lent.
-Jó hát. Amúgy...
-Tudom. Kirugtak , mert egy béna vagy. Mentek a céghez?
-Elsőnek kiíratok mindenkit...
-És utána?
-Forgatás, turnék és...
-És?-kérdez is rá gyors.
-Nincs kedvem itthagyni...
-Majd beszélünk telefonon ne aggódj már.
-De az nem olyan mint élőbe hülyülni...-szomorodom el most már tényleg.
-Bele..
-Várj!-szólok bele újra.-Megadod a számod?-felugrok örömömbe. Mint egy be redbullozott mókus.
-Igen meg.-mondja természetesen.
-Megadja a számát.-sikítok halkan.-Várj!-előkapom a telóm és hívom Bobbyt.

    -Mi a rák.. Hol va...
-Megadja a számát!-üvöltök bele és örülök, de nagyon.
-Haver csillapodj már. Ki adja meg? Hol vagy?
-Nála! Megadja a számát...-kinyomom és vissza fekszek.-Oké felfogtam most már.-mosolygok az előttem lévő komódnak. De bolondnak néz most.
-Ez mi volt?
-Ez a fangörcsöm. De hallgatlak tovább.
-Ez nekem még érdekes marad. Na , de hála neked nem tudom mit akartam mondani. Jó éjt B.I!
-Várj!-szólok fel gyors.-Most kajak nem tudod vagy nem akarod mondani?
-Elfelejtettem a sikítozásod miatt.
-Kár érte. Szasz lehet egy kérdésem?
-Mondd okoska.
-Öm....-gondolkodom el nagyon.-Áh majd máskor...most...nem....megy... Jóéjt Szasz.-lecsukom a szemem és nem is kell várni az álom manókra. Akik valójában egy csomó kis mókus és tökre úgy nevetnek mint Szasz.-Laur letépi a fejem...-ezt még hangosan megjegyzem utána alszok is a másik oldalamra fordulva.

-ezt még hangosan megjegyzem utána alszok is a másik oldalamra fordulva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Where stories live. Discover now