-Na milyen?-mosolyog rám úgy mint ha egy egyszerű italt adott volna. Nem tudom mi ez de kiüt. Fú, hogy ide inni jár csak?
-Csíp,mar meg lángolok. Hallod ez mi?-köhögök egyet, de tartom a becsületem.
-Egy kis kevert. Nem árulom el a titkot hisz ezért szeretek ide járni. Ja meg a nyugalomas csend.
-Pedig elmondhatnád mi volt ebbe. Azt hiszem nyolcat látok.-hirtelen elvágom magam a szőnyegen és lecsukom a szemem.
-B.I!-fut ide hozzám és rázogat.-Hallod HanBin ez nem vicces! Kelj fel!-megfogja a fejem amit a lábára tesz majd elkezdi nyitogatni a szemem.
-Hallod nem akarok még kalóz lenni hé.-nevetek fel és felnézek rá.
-Megjátszottad?-vág egy durcis fejet, de még mindig nevetek.-Hallod ez nagyon nem vicces!-csap mellkason.-Azt hittem tényleg baj van.
-Ez csak egy poén volt. Máskor ne dőlj be neki-nevetek tovább, de inkább ráhagyom mert ki tudja mikor dob ki.
-Na kapsz te ne dőlj be nekit.-megfog valamit és már csak annyit érzek, hogy csurog le az arcomon majd a nyakamnál végződik.
-Hideg!!!-sikítva ugrok fel ő pedig jól körbe nevet.-Bedurcizok vigyázzál! -nézek rá szúrósan, de csak vihog.
-Nem is tudsz durcás fejet vágni.
-Na jó ez igaz, de sírni tudok.-eljátszom neki.-Ez nem te vagy.-röhög tovább.
-Na jó. Jegyezlek. Szia.-kilépek a kis faházból és lefele nézelődöm. El kéne mennem anyámhoz. De nem látogatni hanem idegelni. Szépen be is sötétedett itt az idő.-Szasz!-futok vissza és kérlelően nézek rá.-Eljönnél velem?
-Hova? Ilyenkor?-néz rá az ablakra.
-Aha. Jó buli lesz. Meg unatkozni se akarok. Utána sütök neked almás pitét.
-Hova akarsz menni? Meg almás pite?
-Ne kérdezz csak gyere!-megfogom a csuklóját és felhúzom. Majd kiráncigatom a kisházból. Én gyorsan lemászom és az utolsó pár métert ugrással teszem meg. Ő is így akart cselekedni, de inkább alá állok és a kezembe huppant.
-Azt hittem már nem kapsz el.-nevet fel és rám néz. Szépnek szép a látvány, de nem kéne. Leteszem majd megindulok.
-Erős vagyok mint a tölgyfa. Amúgy ma itt aludhatok?
-A kisházba?
-Aha. Vágom csak egy ágy van, de a fotelek is jók nekem.
-Tőlem. De hova megyünk?
-Majd meglátod.-mosolygok rá és a buszmegállóig vezetem. Egy kis helyi járat. Fizetek majd beülünk leghátra.
-Mondd már hova megyünk.!-kíváncsiskodik tovább.
-Jó helyre. Ugye tudsz futni?
-Persze. De ha nem leszek elég gyors majd viszel a hátadon.
-Ezt hol álmodtad?-nevetek fel.
-Na ne légy kis geci...-löki meg finoman a vállam.
-Én sose. De mindenki onnan kezdi.
-Paraszt.-nevet ki. Na ma elég poénos lehetek...Ahogy megérkezünk a város szélére ugrok is ki majd magam után rántom Szaszt. Erről a buszról leszálni egy kész szenvedés ha nem vagy gyors.
Ahogy sikerül megyünk az alma földre.-Most ejöttünk szüretelni?
-Aha, de gyors szüret.-előkapom a táskám és futok a legjobb fához. Tudom, hogy ennek a legfinomabb a termése.
-A többi kukacos.-köpdösi ki az almát az egyikkel meg picsán dob. Épphogy elkapom az ágat ez meg lent röhög.
-Hallod! Este nem leszünk jóba ha így csinálod!-szólok rá kicsit erősen és szedem az almát a táskámba.-Ezt kóstold!-ledobok neki egyet. A homlokán koppan, de elkapja.-Ezt nem úgy gondoltam!-leugrok és homlokon puszilom.
-Pusztulj már!-lök el magától röhögve.-Mennyi kell ebből a faszból?-beleharap az almájába majd mikor felé fordítom a fejem az almával töröl arcon.
-Ezt most miért?-letörölném, de akkor ragadni fogok.
-Mert buzi vagy.-eszi tovább az almát. Gyors felmászok és teleszedem a táskám. Egyszer csak egy erős fényszórót szúrok ki a távolba. Bezárom a táskám.
-Bazd meg jön a traktor!-leugrom és futok ahogy birok. Hátra nézek Szasz meg csak pislog.-Gyere babám ez egy jó randi!-vissza megyek megfogom a csuklóját majd húzom.-Gyerünk more gyerünk!
-Fáj ahogy fogod a csuklóm! B.I!-vállon csap és elengedem.
-Come on cat! -ordítok mert már közel van a traktor. Nem is csigázunk elég gyorsan spurizunk a területről. Ahogy kiérünk a főútra Szasz röhögve ugrik a hátamra és nagyokat liheg.
-Ez milyen randi már?-nevet hangosan.
-Hát elég érdekes.-bazsalygok és kifújom magam.
-Ilyenre ne vidd el egyik kiszemeltedet se mert elfog hagyni.-nevet hangosan. Ha tudnád nekem ki tetszik annyira...
-Nem is terveztem. Amúgy ez anyám gyümölcsöse. Csak rühel engem. De finom pitét csinálok.
-Rühel? Miért?
-Hát mert gyakornok akartam lenni. És be is jutottam. Ezért mindig almát járok lopni. Ennyit megérdemlek tőle. Ezt is csak Bobby tudta. De most már te is.
-Te bolond vagy!-leugrik rólam és hátba csap.
-Ezt miért?
-Mert a legjobb barátom vagy.-nevet és elindul a buszmegálló fele.
-Nem vagy éhes? Meghívlak.
-Nálam eszünk. Főzött Suga csaja eleget.
-Abból nem eszek!-háborodok fel.-Megmérgez utána mi lesz nélkülem?
-Hát megleszünk.-felnevet majd megölel.-Látom a szomorú fejed ne csináld ezt. Persze hogy hiányoznál. Máskor is elhozhatsz almát lopni.-elenged és meglök.
-Otthon tárgyalunk erről hé.-kiszúrom, hogy megjön a helyi járat. Oda sétálunk és bőven beérjük. Felpattanunk. Ahogy leülnék Szasz belök a sorba.-Ezt most miért?
-Mert otthon tárgyalunk.-mosolyog rám. Leül és indulunk is. Pár perc és visszaérünk a kisházhoz.-Elbírsz?-belekapaszkodik a ruhámba és felugrik a hátamra.
-Másszak így fel?
-Aha. De ha puhány vagy akkor az lesz a csúfneved.
-Na meg a faszomat is.-elkezdek mászni a kötél létrán. Nem is olyan nehéz. Seperc alatt felérünk. Fut az ajtóhoz és ott megtorpan.-Na mi van?-nézek az ablakra ahol kiszűrődik a fény.
-Itt vannak báttyámék.
-Ahhhh!~hallunk egy csilingelő nyögést.
-Oh hogy ide járnak baszni. Jó gáz.-nevetek fel, de gyorsan befogja a szám.
-Megyünk hozzám gyere.-húz, de vissza fordulok és döngetem az ajtót.
-Ne okozz csalódást Vasutas! Csak teherbe, hogy száradj el. Törjön belé a faszod!-röhögve megfordulok és mászok le Szasz után.-Gyere BMW-zünk.-megpöccintem Szasz vállát majd a kocsihoz lépek és betöröm az ablakot. Kinyitom majd seperc alatt bent vagyunk és már úton is hozzájuk.
-Te kis lopós.
-Hidd el most nem volt kedvem gyalogolni. Elég kényelmes ez a verda.-megsimitom a kormányt és rohadtul élvezem az egészet.
-Kényelmes. De engem megöl.
-Majd megölöm én őt. Remélem a csajba tör a dákója.-felnevetek és vezetek tovább.-De ha gáz lesz ebből a lopásból csak nyugodtan gyere hozzám. Megvédelek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...