Reggel mint a hülye gyerekek full kómásan, jut eszembe még arcot se mostam futok haza a város széléről , mert egy Suga kergetett kis ideig, de feladta hisz túl dagadt....most pedig Laur jobban érdekel. Remélem nem lakoltat ki. Fél óra futás után meglátom az utcán. Átveszem a kukát a kezéből és én húzom be az udvarba. Gondolom les utánam, de nem akarok nagy lebaszást.
-Sikerült haza találni?-morog hangosan mikor bemegy a házba.
-Az úgy volt, hogy...-futok utána, de rám is csapja az ajtót. Lehet, hogy megvan neki.-Laur...-nyitom ki az ajtót. Na full csend a lány meg sehol.-Laur...-nézek be a konyhába.-Hol vagy?-nézek magam mögé.
-Hallod pisilés közbe is fogni akarod a kezem , mert te magyarázkodsz?-lép ki a fürdőből.
-Az csak a C tervem. Most az A van.
-És miről szól az A?
-Hát , hogy elfutottam, mert gyáva voltam, de most bevallom bűnöm. Tegnap Szasszal lógtam egész nap és igen nekem állt feljebb, hogy kirugtak. De! Kitaláltam erre is valamit!
-Mondjuk a telefont, hogy engem hívj hol a rákba vagy.-forgatja meg a szemét.
-Az az egyik persze. A másik pedig, hogy visszamegyek takarítónak a sulihoz.
-Hogy minek?-nevet fel jó hangosan.
-Hát...takarítónak. Nem jó?
-És ott meddig bírnád? Egy hónapig talán? Mert utána a wc-be nem menne be senki, mert fenyítést intéznél. Menjetek turnékra és ne pazaroljátok itthon az időtöket.
-Esküszöm ha lehúzhatom ezt az egy évem elmegyünk.
-De hát takarítóként akarod B.I?
-Nem. De te amúgy miért nem vagy suliba?
-Súgok neked valamit gyere.-int a kezével amit le is fogok nehogy megüssön.-Dik ne darélj.-nevet fel.-Képzeld el drágaság kirugtak engem is. Mert ha te ki vagy akkor én miért ne.
-Miattam rugtak ki?-örülök fel.
-Hallod el ne bőgd már magad.
-Nem semmi ilyen. Vissza szerezzük neked a sulit.
-Azt meg is köszönném. Nem akarok takarítani.
-Nem is fogsz sokáig. Intézkedem. Na gyere.
-Várj felöltözöm.-befut a szobájába én meg kimegyek a garázsba és elő hozom a kocsit. Seperc itt is van és indulunk a suliba.~Fél óra elteltével~
Megkaptuk a raktár cuccait meg fehér ruhát. Na faja dolgozhatunk.
-Laur ez is kell?-emelem fel a fehér kesztyűt.
-Ha nem akarsz szarba nyúlni akkor jobb ha használnod.
-Takarítsatok buzik.-nevet Jinny mögöttünk.
-Jaj, de vicces gyere nyúkálj te a szarba.-morog rá Laur.
-Áh jól körbe fosom nektek a wc-t.
-Fosod a fogsorod ha nem mész ki!-fordulok felé.
-Jaj főnök ne harapj. Nem bántom a csajaid.
-Gyere ide basszalak meg!-kapja fel Laur a söprűt és a sprintelő gyerek után indul. Na elkergetőznek egy fél óráig. Addig simán elintézem az első emeletet.A másidokon egy wc-n ülve várom az öregasszonyt. Egyszer csak megunja a kergetést.
YOU ARE READING
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...