~27~

27 3 2
                                    

   -Na itt a másik okoska is.-jön ki Jinny a házból.
-Jézus de aranyos kislány!-sikít Bobby és kifut majd felkapja a kezébe.-Ő Szaszival a közös gyereketek?
-Hülye ő a húgom.
-Nagyon szép vagy ám. Mi a szép neved Drágám?
-Hanbyul.-nyújtja ki a kezét kislányos zavarába.
-Bobby.-fog vele kezet.-De neked csak Drágám.
-Na ne nyúlj a húgomhoz te pedofil.-lépek hozzájuk és átveszem a kis menekülőt.
-Hyung félek.-a kis fejét a nyakhajlatomba teszi.
-Nem kell félned. Itt az összeset elverem csak egy szólás és már fekszik is.
-Akkor a hóddal kezd.-mutat heves mozdulatta Bobbyra és felnevet.
-Na szép vagy Édes most megharagudtam.-megy be durcizva.
-Ne is foglalkozz vele picur.-jelenik meg Channie is.
-Mindenki hazaért már?-nézek rá és leteszem a húgom aki nevetve fut a kocsink felé. Fél szemmel utána lesek, de csak a tomboló Lauron nevetgél meg a nyivákoló JunHoe-n.
-Igen már megjött mindenki. De ti hol jártatok?

     -Valahogy leesett Laur a lépcsőről és eltört a lába.
-Tényleg el van neki törve?-néz Jinny elég érdekesen.
-Eddig majd meg halt ne mondjátok, hogy...-fordulok meg lassan és a bolond mankósan kergeti a másik bolondot. Oh istenem ha ők összeházasodnának. Nem maradna egyikből se semmi.-Ez csak optikai félre látás. Oké?-mosolygok rájuk. A húgomhoz futok majd leülök mellé a patkára és jó hangosan nevetünk a gyagyásokon. De csak addig amég a leány ki nem fekszik a sarkon, mert az idióta után hajította a mankót.
-Oh June, hogy szakadna rád az ég! Ha nem kapsz le... Le se borultam volna a lépcsőről!
-Hogy mi?-ordítok oda én.-Lebuktatok fiatalok hé!-pattanok fel.
-Nem is volt semmi ilyen!-visszamegy segíteni és elég gyorsan összekapja a nincsköztünksemmi partnerèt a betonról. Megfogom a húgom kezét majd elkezdünk befelé szaladni. Az égbolt is elég csúnya lett már. Azt hittem még marad egy kicsit a napsütés, de úgy néz ki, hogy ez is megunta.

     Betérünk a házba majd körbe mutatok minden kis zugot a húgomnak. Utoljára a nappaliba leragadunk és csak vigyorogva néz fel rám.
-Meg akarod mutatni az unatkozó népnek is?-nézek le rá. Csak bólogat én pedig már keresem is a jól ismert Twice zenét. Elindítom ő pedig kezdi is aranyosan az egészet.

 Elindítom ő pedig kezdi is aranyosan az egészet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

      Mindenki egyből felfigyel rá. Nem is csodálom hát neki is megvan a varázsa. Csak tesók vagyunk. Nem várok sokat erre nekem is be kell szállnom mellé.

 Nem várok sokat erre nekem is be kell szállnom mellé

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

     Több zenét kéne táncolnunk mert ez nagyon jó. Itt van nekem ő is. Már hiányzott, de azért most teszek egy menő zárást, hogy csak rá figyeljenek már ne rám. A marhára aki beszállt mellé.

     -Jöhetne a csapatba! Nagyon szép!-ugrik fel Jinny és tapsol

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


     -Jöhetne a csapatba! Nagyon szép!-ugrik fel Jinny és tapsol. Aki a nappaliba van az még csatlakozik a nagy rajongó táborhoz. A húgom csak mosolyogva kicsit piros arccal meghajol majd az oldalamnak csapódik és ölel. Szasz ma ráér? Nem tudom , mert a báttyával költözködnek mostanság. Biztos nem könnyű, de a Vasutasné végre repült.
-Köszöni szépen. Virágot meg húszezrest az öltözömbe!-indulok ki nevetve a kincsel az oldalamon. A szobába vezetem és megvárom amèg ráugrik az ágyamra és kiterül.-Anyuék hoztak?
-Öm... Nem. Csak eljöttem... Tudod báttyó, hogy hiányzol sokat.
-Egyedül jöttél?-meglepődve nézek rá.-Akkor nem is tudják...?
-Írtam anyuéknak. Lehet nagyon morcosak lesznek, de hiányoztál.-a földre ugrik majd hozzám fut és megölel.-Ugye nem fogok kikapni?
-Azt nem hagyom, hogy megverjenek.-ölelem vissza én is. Azt hittem anyuék hozták, de hogy ennyire se figyeljenek rá... Legalább rá vigyáznának ha már elküldtek otthonról.

      -Csá szomszéd! Nálad is szakad az eső?-ordít Bobby.
-Te rota kapa. Szerinted esik?
-Hát nálunk igen. Na és villámok vannak felétek?
-Ne idegesíts már! Szerinted én hol lakom?-kérdez nevetve.
-Az biztos, hogy nem nálunk. Csurog a háztetőről a víz?
-Bobby nem. Nálunk Suga hugyozik a tetőn azért vizes kint minden. Itt lakok mellettetek te selejt!-kicsit leszidja, de nevetve.-HanBin itthon van?
-Persze a szobájába. De itt a vére is.
-Kicsoda? Ja. Úúúú!!-hallatszik ahogy fut majd kopognak is az ajtón. Hanbyul nyit ajtót és ahogy meglátja Szaszt visszaszalad hozzám pontosan mögém és örömébe halkan sikít. Én tudom miért.-Sziasztok!-mosolyog ránk és belép.-Oh itt a kisebb is. Szia Hanbyul.
-Szia Alexandra.-köszön halkan, de néha-néha kikucskál mögülem.
-Oh HanBin te már mindenkinek meséltél rólam?
-Ő a húgom csak nem titkolózok.
-Pedig simán eltitkolhatott volna.-kémleli a kisebbet aki elő se mer bújni.
-Dehogy titkolom! Hanbyul gyere elő nem harap.
-De~~-nevet fel gyerekien. Erre mi is elmosolyodunk.
-Vigyázz ő egy igazi banya! Ilyen picurokat eszik minden nap!-jön meg a ház bohóca.
-Itt a hód!-kuncog halakan és jobban bújik.
-Oh a kis pimasz itt az idő a fenekelésre ám!
-Na meg a holt testemen keresztül te kis pedomaci.
-Akkor az gyors lesz. Hé hallod Dong!-ordít ki.-Nálatok is esik az eső!?
-Jaj ne fárassz már!-sóhajt egy nagyot.-Itt nem esik hanem szarják a vizet!
-És a villámok?
-Dong!-szólok bele én is.
-Azt pedig a tündérek hímezik a télapó szakáljából.
-Magyarul?
-Dong meg ne próbáld itt a kicsi!
-A beleidből tekerik a dzsangát azok a színes tetves gecik...-itt befogom a húgom fülét. Ő azért még ne nőjön fel ha nem kell gyorsan.-Utána Potter módra varázsolgatnak abba a meleg seggedbe. Na. Bocsánat.-nevet kínjába aki pedig hallotta jó hangosan röhög.
-Menjünk!-jön ki mögülem Hanbyul és fut ki.-Lopjuk ki a plázát!-vissza jön az ajtóba majd ránk vigyorog.-Ugye nem tántorodtatok meg öregeim? Gyerünk geco menjünk már!-nevet fel és elfut.
-Na gyere csak ide kis Kim! Ha elkaplak lesz ne mulass!-indulok utána, de az ajtóba megállok.-Jössz velünk? Addig se unatkozol otthon. Meg segíthetsz elverni a húgom. Mondjuk lányok kitartanak egymás mellett. Várj meg se szólalj!-sietek hozzá majd nem foglalkozva senkivel lopok egy édes csókot. Hm...Igen ezt is szerettem volna már rég óta.

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora