~16~

54 7 4
                                    

~2 hét elteltével...~

   Elment. Itt hagyott minket... Senki se találja. Semmi baj....csak nyugalom egyszer úgy is jön valami hír. Csak így eltűnni elég...fura? Vagy talán gyors?
-Fúj Bob esküszöm, hogy már kiváglak! Rohad a beled haver?-hallod Jinny-t ordítani. Na szép reggel megint.
-Tudod össze ettem megint tegnap. Rámjött megint a cifra.-nevet fel.
-Akkor is gusztustalan vagy hé!-lépek ki a szobából felöltözve.
-Te csak csend! Velem vagy egy szobába hé.!-az arcán egy jó perverz vigyor jelenik meg. Fúj haver...
-Egy szobába vagyunk, de az nem azt jelenti, hogy buzi is vagyok...-állok tovább. Hallom, hogy a fiúk a konyhába röhögnek.
-Birom mikor vitáznak.-hallom Dong Dong-ot.
-Mint kèt óvodás...-morog Yun. Jobb lett volna ha nem szavazzák ki Laur-t. Nem kéne boltba járnom egyedül. Meg gyorsabb lenne a folyamat... a szívem választottját kell puhítanom. Hm... Hm...

   Nem is szólok a sok éhezőnek lassan indulok boltba. Azt se tudom mit vegyek. Lehet, hogy száraz kenyéren meg vizen fog élni a banda ha rajtam múlik. Na jó... HanBin! Egy jó banda vezér vagy az ilyen helyzeteket is precízen kell megoldanod! Áhá! Zacskós levesek. Ahogy a boldba érek veszek is egy kartonnal majd tovább keresgélek. Talán ha...áh nem próbálok főzni. Az fárasztó és túl profi vagyok. Már látom a szemem előtt ahogy kigyullad a sütő a többiek pedig sikítoznak. Oh igen...

   Lassan szabadulok a boltból és sietek haza. Ahogy a konyhába pakolászom megérzem Bob szagát. Hát ilyen nincs...
-Dik mit akarsz büdöske?-nevetek fel.
-Na szép becenevem lett.-akad ki gyors.-Nem lehet mindenki virág illatú.-kezd el dúrni a szatyrokba.
-Jól van csak vicceltem na!-nézek rá a gyerekre. Fú haver valami nagyon nem stimmel.-Hallod...samponod van?-kérdezem kicsit finoman.
-Igen.-forgatja meg a szemét.-Fürödjek le újra?
-Nem kell. Csak moss hajat kicsit...
-Na szép. Meg is bántottál...-megy ki durcizva. June szakadva lép be a konyhába.
-Hallod Főnök! Kurva jól kibirod készíteni.-nevet nagyokat.
-Most csak az igazat mondtam...
-Amúgy lehetne vele finomabban bánni hé.-jön meg Jinny.-Ne készítsd ki teljesen.
-Na szép. Mindjárt elmegyek.
-Na nem!-fut be Bob.-Kellesz nekünk mint maminak a lekvár főzés.
-Max neked Bro.-vágja rá Yun. Na szép... A saját banda tagom...
-Na elég nem kell még egy embert elűzni.-vág bele June.

   -Hát, de szeretik a tik a megyet... Hát, de ketten szeretünk mi egyet.-ordít bolond Channie a házba. June csak felnevet és az ajtóra néz.
-Amúgy utálom, hogy ilyenkor alapoznak. Az anyátokat 7-kor koncert!-ordítja el magát.
-Sör a bhor a phálinka.-jön elő Dong Dong.-Ja kértek fiatalok?-emeli fel a doboz sörét.
-Kávézunk.-biccentek a dobozokra.
-Ne igyatok már, mert koncert van!
-Hát, de Főnök a Big Bang koncertre nem szabad rendes fejjel menni.
-Elhiheted ma nem iszok semmit!
-Há várjá' má!-lép hozzá és homlokon csapja a sörös üvegével.-Skacok!-ordít fel.-Lázas a Főnök! Mentőt!
-Hagyjad már a hülyeségeid!-lököm el nevetve magamtól.-Ne igyatok!
Dong Dong csak sétál befelé elég komótosan és szerintem világát nem tudja már.
-Jó anyuci. Igérjük jók leszünk.-nevet fel az ajtóba.
-Milyen anyuci te dagadék!
-Yunikám! Bántanak!-megy be.
-Ki bánt Bogaram?
-Há kint anyuci. Okoskodik.
-Hallod gyerekik.-borul ki Yun az ajtón.-Alapozás van! Nincs kávé ám!-kapja ki előlünk a két dobozt és lerak két üveg wiskyt.-Élvezzétek az ütemet jé.
-Add már vissza a kávém!-kapok utána, de a virágokra borítja.
-Itten jó lesz nekik.
-Legalább raktad volna vissza a hűtőbe fogyaték!
-Majd egyszer...-kezd el csuklani.-Meghivlak titeket egy újra.
-Jól van menjél be fiam! Oszt koncertre kapjátok össze magatok!-ezeket el se viszem. Azt se tudom honnan jött nekik, hogy menni akarnak.
-Igen is anyu.-befejeli az ajtót amin jót röhögünk és nehezen bemegy.
-Amúgy...-röhögök mégjobban.-Minek megyünk?
-Mert sok a jó csaj. Ideje lenne már egy normális.
-Hát nem mindegyikőtöknek kell , mert van köztetek pár hímringyó.
-Na azért szépen a száddal!-emeli rám az üveget Bobby. Majd kinyitja és leteszi elém.-Igyál!
-Nem kell kétszer mondanod.-iszok az üvegbe. Fú már érzem a halálom. Ezekkel elmenni. Te jó isten...

*Este 10-kor*

   Elég jó a koncert. Mindegyik a saját útját járja én pedig nézelődöm.
-Kérsz valamit?-súg a fülembe egy vadidegen csaj. Jézusom...Csak rázom a fejem és már gondolkozom, hogyan is rázzam majd le. Esküszöm ki vagyok... Ez a sok gusztustalan nő... Fúj.Sőt. Futkározni se kellett volna odakint Dong után. Lefárasztott rendesen.
- I need somebody, I ain't got nobody, I need somebody
Any god damn body...-Super Star. Nem rossz zene. Lassan a távolba meglátok egy Laur félét és lassan közelítek is. Oh igen...
-Hello?-jön ez a része a zenének.

    -Hello Laur.-szólalok meg mögötte és a vallát is megfogom.. Felnéz majd pont farkas szemezünk. Végre... Kicsit ki van ütve, de legalább megvan.
-Jézus!-ugrik fel és tör ki a tömegből. Utána iramodok és őt is kergethetem. Átesek pár emberen, de kint is vagyok se perc alatt.
-Ott van!-ordítok Bobbyéknak akiknek fel is tűnik. Így ők is utána erednek. Futok és fut ami a csövön kifér neki, de a sarkon kifárad majd megáll pihenni. Biztos fáj a lába. Kapják már el! Nem is kell sokat várni be is érik.
-Oké bocsánat sajnáljuk! -közeledik Bobby hozzá.
-Megvagy!-ordítok fel amint megfogom.
-Csoda hogy elkaptatok már.-nevet hangosan.
-Te erre vártál?-les rá Jinny.
-Hát persze. Olyan lassúak vagytok!-szid le minket. Hirtelen elengedem és csak lessük.
-Hidd el nagyon sajnálják a skacok..-kezdek bele. Csak magyarázok, de Laurnak már tompul a világ. Reszket a lába.
-Szerintem kapj el.-nyög ki egy ennyit és Bob elkapja a leányzó pedig már alszik is.Én is elfáradtam. Ideje haza térni ès ágyba tenni mindenkit. Nagyon elengedték maguk. De nem baj én csak üdítőztem így én vezetek. Ez az ! Laur húz még egy mosolyt az arcára és neki végleg hello. Majd hozza az ura. Úgy se nehéz. Holnap pedig beszélgetek vele. Addig is irány haza drága Ikon...

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Where stories live. Discover now