~23~

21 2 2
                                    

HanBin szemszög:

~2 nappal a hazatérésünk után~

  Tök jó most már a suli padot koptatni. Persze a sok marhaság meg tanár kikészítés nem marad ám el. Unatkoznánk ha őket nem vesszük be a buliba.
-Hallod Mester!-futnak a bolondok hozzám. Na Szasz el is menekült. Ilyen nincs.
-Mi a jó édes...??-fordulok feléjük.
-Azt nézd!-mutatnak egy érdekes csaj seggére és mind fütyül kivéve én meg Jinny. Dik ki a geci ez?
-Én kezdem!-fut hozzá Bobby. Te jó isten. Ahogy megállítja a lányt vigyorog egyet. Előnyös...-Szia. Bobby vagyok.-nyújtja felè a kezét, de nem is reagál a szőkeség.-Áh se baj.-legyint.-Hol voltál eddig, hogy sosem láttalak?-a csaj csak rebegteti a pilláit majd kinyitja a fura száját.
-Előled bújkáltam.-szól be kicsit furán a haverom pedig meglepődve jön vissza hozzánk mint akit nyakon borítottak egy adag forró vízzel. Emezek pedig sírnak a nevetéstől. Állatok... Ilyet nem szereznek meg könnyen. Na érdekel mit tesznek majd még. Bevonulunk a matek terembe és ahogy elfoglaljuk a helyünk Channie indul a babához.
-Jézus ne!-ordít utána Bobby.
-Szia.-èr oda lassan.-Üres ez a szék itt melletted?-mosolyog rá és vár.
-Igen, és az enyém is mindjárt az lesz, ha ideülsz.-jön a következő szólás az okosok meg felbőgnek mögöttem. Channie visszajön és inkább leül mellém.
-Hallod Mester én elveretem az anyánkkal.-megforgatja a szemét és suttogja.
-Kivel?-nevetek fel a tanár meg rám les. Csak mutatom neki, hogy kuss a nevem és körmölök tovább.
-Hát a barátnődnek vagy Laurnak.
-Hol él ez a geci...-hallatszik Bobb morgása is.
-Látjátok azért mert jó a segge nem azt jelenti, hogy jó nő..
-Lehetne jobb is. Nagy a pofája.
-Ici-picit. Más örülne nekünk, de ez...-néz ki az ablakon Bobby.
-Mi a neved szőke?-ordít le neki June közbe megdobja egy papír galacsinnal.
-Ari. Amúgy te másik szőke elèg más vagy a többi fiútól.-felhúzza a szemöldökét a lány. Na ez...
-June ne!-szólok bele.
-Miért a többi fiú milyen?-kérdez vissza a selejt.
-Helyes.!-felnevet hangosan June pedig robban és meg is kell fognom.
-Nem ér ennyit hé!-ordít neki Jinny majd meg is jön.
-Vissza szólogat és örüljön, hogy nem ütöm ki itt.
-Na mi van fiatalok?-les fel a tanár és felpattan.
-Maga kajak süket?-áll fel Bobby is.-Azért mert nem bírja a fajtánk nem kell így szólnia.
-Na jöjjön ki mind a hét a táblához.
-De miért mi?-kitör June a fogásból és fut le Jinny meg utána. Utána szép lassan leérünk mind.
-Tessék ezt megoldani és ha jó senki se megy az igazgatóiba.-hagy itt minket egy rohadt nagy képletes összetett feladattal. Te jó ég.
-Jön az erősítés.-mosolyog June és Laur gyors közénk lép. Ahogy tudjuk eltakarjuk, de nem is nehéz.
-Hol voltál eddig?-kérdezek rá halkan. Csak most jött be órára az ablakon.
-Pasiztam na.-kuncog halkan, mert látott egy két meglepődött fejet.-Lemaradtam valamiről?-suttog , de úgy ég a kezébe a számológép mint akinek kötelező ezt csinálni. Jó fej leány nem tagadom.
-Van az 5.padba egy kurva...-kezdi June.
-Rosszul szól és ez nagyon nem csipa.-vág bele Bobby.
-Rosszat szól nektek?-néz ránk meglepődve.  A bolondok csak bólogatnak Laur pedig fel is írja a végét a feladatnak. Kioson és keres az első padba magának egy helyet.
-Kész geco.-szuszog fel Channie.
-Na nézzük.-fut hozzánk a tanci és lesi is.-Fiúkák...-lepődik meg.-Ez hibátlan. Üljenek vissza nyugodtan.
-Kössz.-morogjuk egyszerre és vissza mászunk. Ez után csak kussba figyelünk. Laur biztos izzít már valami tervet a keze alatt. Nem lesz tiszta haza uta a leánynak. Ahogy kicsöngetnek úgy futunk ki mint a menekültek. Tesi. Oh laza. A tanárúr nem árt senkinek. Átöltözöm elég gyors majd sietnék ki, de Jinny visszaránt.
-Csak mutatok valamit.-átadja a telóját és látok egy beszélgetést. Várjunk ez Dong? Meg Szaszi? Mi a...?-Csak hajt rá. Én vissza fognám a helyedbe.
-Fú most ne állíts meg.-viszem magammal a telot de úgy felszakítom az ajtót, hogy csoda nem jött ki a helyéről. Dong pont a bordásfalat lesi és nem is várok magyarázatot meglököm és befejeli a fokokat. Elég rendesen.
-Mi van veled?-megfordul fogva az orrát és jön a következő csapás ami egy öklös ès el is kapja a szeme alja.
-Állj már!-megjön a segítség és fognak is.
-MIT FŰZÖGETED?! Ő CSAK AZ ENYÉM ÉS EGYSZER ÉRJ HOZZÁ FASZOD LÓGNI FOG!!!-ordítom ki magam. Sikeresen befogják a szám és kezdek is csillapulni.
-Nem hajtanék a barátnődre sose...-néz szomorkásan majd elmegy. Biztos a gyengèlkedőt keresi. Csak nyugodtan.
-Kérj majd tőle bocsánatot!-kezdi Channie.
-A barátnőmre hajt! Dehogy kérek!-szólalok meg mikor elengednek.-Csak kettőt kapott.
-Elég baj az.-jön valahonnan Laur. Szőke paróka a kezébe és idegesen néz.
-Az honnan?-kérdezi meg June.
-A szőke aki rosszat szólt. De ez csak mű hosszú haj...-eldobja és siet hozzánk.-Nem kellett volna Dongnak beverni...
-Hol a csaj?-terel Bobb.
-Remélem otthon sír. A csicska... Gyere csak!-elkapja a csuklóm és húz egyenesen a gyengélkedőig. Berugja az ajtót és bevezet.

   -Jaj lány igaza volt...-kapja fel a mokkás gyerek a fejét.
-Na látod...-fordulok meg.
-Leszarom. Te a vezető vagy. Tessék jó vezető.
-Oké na...-kifújok egy adag levegőt majd oda állok.-Bocs Dong csak eldurrantam.
-Nem baj. Igaz volt. Nyomultam rá. Nem is vágtam, hogy lesz köztetek valami... Én bocs...
-Ne. Ne kérj! Még sajnos az elejét járja semmi komoly nincs..
-Majd lesz én szurkolok.-mondják egyszerre engem pedig elönt a jó érzet. De fasza is lenne ha szájra puszinál több is menne. Na majd... Csak szép lassan nem kell sehova se sietni.

  -Végre itt vagy te vörös kurva!-jön meg a szőke aki beoltotta a fiúkat.
-Na hozzá biztos nem nyúlsz!-valaki hátulról elkapja a szöszkét majd kirángatja és pár csörömpölés múlva itt is Szaszi.-Csókolom.-lép be vigyorogva.-Jézusom Dong!-meglátja a tapaszokat és hozzá siet.-Mit...
-Ne foglalkozz vele. Csak betont fejeltem. Tudod az erőszakos kosarazás.
-Na de B.I!-fordul felém mérgesen. Jaj ha itt maradok biztos nekem kamput utána nem lesz mit kérnem a télapótól karácsonyra ám.
-Alá rúgtak. Ennek nem tudok mit varázsolni.-hátrálok majd kilépek.-Kövi órán tali!-el is futok és vissza se nézek. Na meg volt a fesztivál is. Most már csak egy jó nyugtató hatású valami kell a bandámnak és tiszta is minden. Oh törhetem is a fejem te jó ég...

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Onde histórias criam vida. Descubra agora