*Laur szemszög* (csak most)
Szép reggelre kelek és végre egyedül. Zicc nagyon érdekes volt ám. De most nem ez a lényeg. Bobby hazajött B.I meg megtudta Szaszi báttyát. Hát ha vágná, hogy milyen a báttya. Kiakadna és mindig elrabolná Mo-t és ide rejtené. Felállok majd kimegyek a mai újságért. Kilépve az udvarra a két marhát látom a padon. Összeborulva alszanak. Én csak szívatásból mondtam, hogy nem jöhet be. De be is tartják szépen.
Kiveszem az újságot a postaládából és a szőke hajú gyerekre leszek figyelmes a kapumba. Csenget, de én már futok is oda.
-Csá Laur. Ez a húgom háza?-biccent a fejével jobb oldalra.
-Igen...-válaszolok röviden és már sarkon is fordul. Nem félek tőle csak baszottul tiszteletbe kell tartani őt. Felmegyek a kislépcsőn a bejárati ajtóhoz majd jobb oldalra nézek. Egy Suga néz rám a szomszéd ház ajtajából.
-Bocs. Ki az a sok csöves a padodon?
-Csak eltévedt kis vandálok.-mosolygok rá, de semmit se ér. Inkább futok be a házba. Jinny elé lebaszom az újságot mikor belépek a konyhába.-Na. Neked is jó reggelt!-morogja halkan.
-Ha jó lenne.-megyek a telefonomhoz és hívom a barátnőm.-Na mesélj Mo-veszi fel boldogan.
-Tudod, hogy a báttyád a házad nézi?
-Nézi?-nevet fel.-De hát itthon van. Suga Hyung!
-Még Hyungozod is?
-Már hozzá szoktam Mo. De ez kajak nincs itthon.
-Ezt mondtam.
-Láttam tegnap hogy eladásba bocsájtotta a házam ami melletted van. De kiosztom én.
-Nekem kicsit ijesztő ahoz, hogy rá szóljak.
-Nem bánt Suga. Csak mutatja hogy kemény. Amúgy jó fej.
-Te a húga vagy és azért mondod.
-Bejöhet Bobby?-szólal meg B.I.
-Mondtam, hogy nem. Na majd beszélünk Mo. Most van egy kis dolgom. Szia.-teszem le.
-Akkor mást... Szasznak mióta van báttya?
-Amióta megszületett? -nevetek fel.
-De nekem nem mondta senki. Jó arc?
-Aha. Te se mondtad neki, hogy van egy húgod. Amúgy pedig Sugáról... Ingyen ad arcátépítést ha bármi baja lesz a húgának.-vigyorgok rá.
-Pf. Arcátépítés. Mutatom én neki hogy kell azt. Majd bemutatom neki a húgom....
-Ezt pont nem hiszem B.I.
-Í még nem hiszel nekem. És mi van Bobbal?
-Nem engedem be.
-Laur ne makacskodj!-ordít valahonnan Ju-ne.
-Hol aludjon a gyerek a földön?
-Alszik velem egy szobába. Na bejöhet?-vigyorog B.I.
-Jöjjön na.
-Tudtam, hogy megdumáljuk.!-felörül és fut ki.
Fú anyám itt mi lesz. Futnák a szobámba, de nem is tudom kik ordítják a nevem.-Hozott neked tücsköt!-ordít B.I
-De ez meglepetés volt Bro!
-Hopp sorry man.
-Nézd milyen aranyos.-lép be Bobby a szobámba és mutatja a kis szerencsétlen állatkát.
-De a kezedbe meghal!-lépek hozzá és kiveszem a kezéből.-Neki a szabadba a helye.-nyitom ki az ablakot és széttárom a kezem.-Menj kedvesem!-nézek rá. Egy csodás ciripelő előadás után itt is hagy.
-Te beszélsz hozzá?-nevet fel B.I.
-Igen! Inkább vidd a barátod a szobádba!-fordulok az ágyamhoz, hogy megigazítsam.-Vagy nem is.-kapom fel a fejem.-Nagyfőnök vidd már át a szomszéd srácnak az "Örülök, hogy szomszédom lettél!" pitét.-mosolygok rá.
-Itt a báttya?
-Nem. Csak egy másik srác.-hazudom gyors. Két perc se a nagyokos szalad ki és a hűtő ajtaja is csapódik majd spurizik ki. Na erre kíváncsi leszek...*Fél óra múlva*
Nagy ordítozást hallok az utcán. Dik mi van ezekkel? Kisietek és elég érdekes résznél állok meg az udvarom közepén.
-Mi van?-nevet B.I , de elég érdekesen nevet.-Baszogatod minden este vagy mi a faszra vigyázol? Most már a kis haja helyett mást mosogatsz. Mondjuk tányért.
-Esküszöm annyira sérült agyad van mint egy Pápay Egyetemesnek. Itt ne állj le velem vitatkozni , mert a húgom még a városba se fogod látni!
-Majd a húgod döntse már el mit akar. Sőt! Ha eltűnik vésd az agyadba , hogy nálam wellnese-zik.
-Utána olyan wellnesre jutattlak én téged, hogy még a neved is elfelejted.
-Felpakolsz csíra szőke?
-Elég!-ordítom és spurizok a szomszédba. Semmi ölés nyoma. Csak közelről néznek egymás szemébe.-Remélem nem életetek buzi csókját zavartam meg.-vágom le a hülye viccem. Akkor jövök rá, hogy ez tényleg elég béna volt mikor mindkettő kinyírlak fejjel sandít rám.-Oké poén!-állok közéjük és meglököm B.I-t kifelé.-Bocsi Suga. Csak jó szomszédnak megfelelően köszönteni akartalak...
-Laur!-mondja szigorúan a nevem. Lökök megint a bolondon, de én megállok.-Ez nem is csöves.
-Csak viccnek szántam. Semmi kamut nem akartam ám. Én?-vigyorgok rá, de mindjárt kifutok a világból.
-Halálra szaratod csóri lányt ne nézz már rá így!-dobja B.I arcon Sugát kaviccsal.-És miért lennék csöves?-néz rám meglepődve.
-Ugye most...-nyelek egy nagyot. -Nem akartok elverni?-bazsalygok rájuk. Hú nagyon csúnyán néznek.
-Kurvára nem. Na menjetek haza óvodások.
-Na meg anyád. Terror télapó! Ilyennel nem érdemes fogalkozni. Csá szőke Vasutas!-megy el B.I. Sietek utána.
-Laur!-ordít utánam Suga. Megállok és hátra nézek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...