-Bob!-kapom el a folyosón.-Hallod figyelj már a barátnődre , mert most készül robbantani.
-Mit robbant? Barátnőm? Hallod haver szívod a hipót?-Dehogy! Hallod ne röhögj már! Mondom meg ver egy lányt.
-De ki? Melyik barátnőm?
-Hé neked ilyen sok van?-lepődök meg.
-Dehogy is csak viccelek! Na?
-Hát Laur ! A ház asszonya!
-Hagyjad már megvédi magát.-indul tovább nyugalomba. Ha Szasz tenne ilyet simán mellette állnék ha kell a B terv.
-De hát...-ez hihetetlen, hogy aggódok.-Hallod...-csapódik az ajtó és itt sincs.-Na akkor bazd meg!-intek utána. Mindegy is. Megfogom a tisztítószeres kocsit majd kihúzom és elindulok a tornaterem felé.
-Jobban áll mint a babakocsi Mester.-röhög fel Dong Dong.
-Inkább menjél öltözni homokos.-lökök rajta egyet és sikeresen befejeli az öltöző ajtót. Befordulok a sarkon és elhaladok a táncterem mellett. Mivel azok a rendes szokásos csajos zenék üvöltenek elég hangosan...felkeltette a kíváncsiságom. Csak egy kicsit. Körül nézek és felmérem a terepet. Sehol senki. Király. Kicsit meglököm a már így is résnyire nyitott ajtót és egy elég meglepő dolgot figyelhetek. SZASZI TWERKEL TE JÓ ISTEN! Esküszöm ma tényleg jó napom lesz. Megérintem az orrom és igen. Az orrom vére is elmegy.
-ÍÍÍ TE JÓ ISTEN!-szólom el magam véletlen hangosan és sietek a kis kocsimhoz. Egy adag wc papírt az orromhoz fogok és tolom tovább feltünés mentesen. Hallom, hogy kilép a teremből...
-HanBin!-szól utánam. Ki ne mondd a nevem, mert elmegyek.
-Igen?-fordulok hátra.
-Beverted az orrod?
-Aha. Lefejeltem a kocsit.-bazsalygok rá. Felnevet majd vissza fogja magát mosolyra.
-Bocsi. Itt is takarítani akarsz?
-A torna termet kell elsőnek. Szerintem azt a termet nem.
-Akkor jó, mert táncolni akarok.-lassan visszamegy a terembe.-Majd találkozunk. Szia.-int még egyet és becsukja az ajtót. Édes Szűz Máriám ments meg kérlek. Ez a nő... Igen ő egy nő. Az én nőm. Hm...Ahogy beérek a torna terembe el is ámulok. Sose néztem tesi közbe milyen nagy ez a geci, de most. Oh anyám ez is...
A tarkómon csattan egy labda és gyors oda kapva a fájó pontra a kezem megfordulok.
-Szeva buzikám. Hát láttalak. Jó a húgom?-biccenti oldalra a fejét és szép lassan jön.
-Elég jó. Olyan szeretgethető. Jöttél égni?
-Égni? Csak normálisan dumálni. Ne úgy mint az óvodások.
-Te kergettél hazáig. Amúgy jó geci vagy, hogy a húgod kis házába jársz az asszonnyal dugni.-nevetek fel és a labdához sétálok.
-És közöd? A húgom érdekébe jöttem. Tőled nem tiltom el, de egy rossz szavad hozzá. Nyakadról a fejed fordul lefele. Így is a kocsimért járna egy elverés.
-Na szép ez is megöl.
-Legalább tetszett a segge mi?-vigyorog rám perverzen.
-Hát persze.-húzom vigyorra a szám.-De a saját báttya csak maradjon távol.-nevetek fel.
-Nyugi nem én vagyok az aki úgy leste, hogy majd kiugrott a szeme.-Remélem nem vitázni jöttél Vasutas, mert most takarítunk.-jön elő a semmiből Laur és elkezdi Sugát kifelé lökdösni.-Beszélsz B.I-vel utcán is. Szia.-rakja ajtón kívülre.
-A szemüveged?-szólok utána mikor elsuhan mellettem.
-Leverték.
-Állj már meg!-fogom meg a vállánál.-Hogy nézel ki?
-Elvertek. Oké? Hagyj!-lök el és a seprűért nyúl.
-Egyedül volt?
-Szerinted?
-Mondtam, hogy elmegyünk...
-Nem kell. Kaptam párat. Jött a Joghurt srác és össze pakoltuk őket. Csak a szemüvegem eltört meg lett egy mokkám.
-Mondtam már, hogy anyádat ijesztgesd?
-Hm...-áll meg a söprögetésbe és gondolkozik.-Szerintem még nem.-nevet fel.-Mondtam, hogy simán elintézem.
-És a joghurt? Azzal mi van?
-Milyen joghurt?
-Laur ne játszd az agyad.-nevetek fel és seprűt fogok.
-Csak a görög joghurtot imádom.
-De te most egy koreai joghurtra kacsingatsz.
-Mi? Ne már. Én nem.-vörösödik el az egész lány.
-Szalad a vérnyomásod?-nevetem ki.-Kapd el gyors.
-Nem is tetszik a srác. Tejfölből Joghurt utána Barack lett.
-Barack?
-Aha. Ilyen érdekes sárga haja van. De Joghurt marad.
-És elmondtad már neki?
-Miért te elmondtad Szasznak?
-Nem, de téged kérdeztelek.
-Megkérem a kezét a suli közepén.-mosolyog rám. Kis idő kell mire le esik.
-Mi van?-vágok elég hülye fejet.
-Hát sokan mondják ha lenne kapcsolatom én hordanám a nadrágot.
-Hát arra nagy a valószínűség.-mosolyodom el. Laur elég karalteres lány.
-Na kössz. Amúgy elmondtam a fiúknak a kosarat. Most szavaznak.
-Mit szavaznak?
-Vagyis... Ki akarnak szavazni a csapatból.
-Ki engedte meg nekik? És miért?
-Nem tudom. Lehet szemétnek kellett volna lennem, hogy az utcán aludjatok.-3 szavazat kirakás három semleges.-hallom Yun-t ordítani.
-Várjál itt a főnök.-jön be Jinny.
-Hallod ne engedd Mester, hogy kiszavazzák!-fut be June. Utána fut a többi és engem néznek. Ez rosszabb mint egy cirkusz is.
-Most mi van?-nézek rájuk. Laur vált felmosóra és el is kezdi.
-Szerintünk-lép elő Dong Dong.-Laur egy kicsit béna játékos és sokszor ront az összhangon. Plusz béna. Ja meg lány. Meg mivel az országos lesz ne jöjjön már lány.
-Mi bajotok lett vele? De jönni fog, mert mondjuk jobban játszik mint te!
-Nálam biztos nem!-háborodik fel.
-Meg sokat anyázik! Akarunk mi égni?-szól bele Yun.
-Csendbe tud maradni. Oh, hogy baszom a kritikába a fejetek. Hova lett a csapat összhang? Meg az össze tartás?-kelek ki magamból.
-Országos lesz és meg kell válogatni az embereket nem?-jön meg végül Bobby.
-De a legjobb játékosunk Jinnyvel!!! Ne csesszetek fel!!
-Szavazást indítok!-ordítja el magát June.-Hogy maradjon az Mesterhez megy, hogy ne az Bobbyhoz.-lép is hozzám. Jinny is és itt akad a tudomány.
-Halljátok!-szólalok meg.-A legjobb játékosunkat dobjátok el...-akad meg egy kicsit a lélegzetem.
-Hát ez jól esett. Most haza megyek...-csapjan földbe Laur a felmosót és fut is el. Utána indulok, de úgy orrba kap az ajtóval, hogy vissza fordulok. Esküszöm eltörik lassan már. Kicsit kiindulok magamból és idegesen megyek vissza.
-MOST MI A GECIRE VOLT JÓ EZ? MIATTA VAGYTOK ITT EBBE A RÁKBA! SŐT! Ő FOGADOTT BE MINKET!!MAGÁHOZ! JÖN VELÜNK A MECCSRE ÉS LESZAROM KI MIT MONDD! HA MEG KLIMAXOLTOK BASSZATOK EGYET A FASZBA, DE TŐLE GYERÜNK BOCSÁNATOT KÉRNI A KURVA ÉLETBE MÁR!-ordítok teli torokból. Jól vízhangzik is az egész terem. Az összes lehajtott fejjel nézi a padlót. Várok még egy percet. Megkopogtatom a cipőm és mind kifele sprintelésbe kezd. Remélem megtalálják. A kurva életbe... Itthagyok mindent és én is keresni indulok. Tuti nem haza ment... Oh ez a sok hülye körülöttem tényleg... Ha bármi baja lesz a segítőmnek én kinyírok mindenkit...
YOU ARE READING
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...