Behúzom a jó kis játékterembe. Na ez a könyvár. Könyv molyoknak van itt köny is, de épp eszű ember játékterembe nem olvas. Tudtom szerint...
-Öm...ide járok gyerekkorom óta. Csak Bobby tudja... De most már te is.-nézek rá, de semmi biztató mosoly. Nem tetszik neki? Pedig ez a gyerekkorom... Hát én dobok egy hátast.
-Kinect?-csillan fel a szeme és fut oda.-B.I! Just dance?-vigyorog rám. Lehet még is jó 😍. Oda megyek és szinte körbe táncoljuk az összes Kpop és amerikai zenéket.-Na neked mennyi pontod van már?-meglök és kiesek az ütemből.
-Te kis sunyi!-vissza állok, de már nagyon lemaradtam. Én is lökök rajta, de csak kicsit és repül a lány. Jézus...-Juj...-futok hozzá és felhúzom.-Bocsi. Alig értem pedig hozzád.
-Áh egybe vagyok még.-mosolyog rám és ezt a kört bizony megnyerte annak ellenére, hogy repült. Jól nyakon csap majd ki is néz valamit.-Uh szeretsz Ps-ezni?-csillan fel megint a szeme. Ez hihetetlen...
Rohan is amoda én pedig utána. Valami érdekes horror játékot kapcsol. Menekülni kell egy szem előtt. Úgy koncentrál, hogy mikor el is bukja felsikít és hozzám búj.-Láttad azt a gecit?-nevet fel és enged majd körbe néz. Senki se figyel. Ide amúgy se járnak olyan sokan.
-Hát. A kis köcsög elkapott ám.-nevetek fel.
-Ki is nevetsz?-biggyeszti le az ajkát.
-Ki?-nézek szét.-Hol a szemét megverem!
-Itt ül mellettem.-játsza tovább a szomorúságot, de hirtelen fel is nevet.-Magadat kell megverned.
-Áh én hülye vagyok bőven. Nem szabad bolondot ütni.
-Gyagyás.-nevet ki.
-Ez az igazság. A barátnőd is megmondja.
-Meg hát. Főleg mikor minden reggel elengedsz.
-Azt muszáj. A barátom vagy.
-Engem meg se kérdezel mizu?-bök vállon.
-Megkéne?-játszok én is ezzel az 'ijesztő' játékkal.
-Hát csak megkéne. És ha azt mondom, hogy nem ismerlek?Gyors el is rontom a játékot és rá nézek.
-Lennél ilyen gonosz?
-Hát ha engem nem kérdezel akkor igen.
-De szigorú.-tátom el a szám.-Lennél az ujjon sült barcinőm?
-Milyen?-nevet fel.
-Ujjon sült. És így csinálhatsz nekem pitét én meg veszek neked vizibombát.
-Oké. De akkor ujjon sült barcik!-emeli fel a kisujját. Megfogom a kisujjammal az övét majd felnevetünk.
-Ez tisztázva.-hú de boldog vagyok.-Nézd Szasz!-mutatok egy sarokba. Oda is néz.-Ja semmi.-nevetek fel és felállva futok el.
-Most megnézzük milyen fejjel a bowling!-jön utánam majd a pályánál fel is bukok a küszöbben ő pedig lök rajtam még egy keveset. Hason csúszva a pályán fejjel döntöm le az összes bábút.-Ez az!-nevet a pálya elején. Elkapom a fejem, hogy ne söpörje le a gép a tartóba majd felpattanva futok utána. Nem is lepődök meg bemerészkedett a labdákkal teli medencés szobába. Látom már bőven 'ússza' át a fél pályát én pedig utána iramodom. A 'medence' háromnegyed részénél találkozunk össze ő pedig sikítva ugrik fel és tart kifelé. Utána indulok és mikor mászna ki akkor kapok a lába után és vissza rántom. Dob egy szép hátast pont rám.
-Segítség erőszak!-nevet, de sikít a kezem közt. Mindenki minket néz én meg még azért is folytatom.
-Hidd el gyors lesz és nem fog fájni.-csikizni kezdem és vissza is fekszik a labdák közé. Addig a csikizem csórit amég ki nem melegedik rendesen.
-Hagyd....hagyd...abba!-sikítja de nem engedem. Még egy percig csikizem.-Hozzám ne érj!-hátrál és kapkodja a levegőt.-Áh izom lázam van.-fogja a hasát és liheg.
-Nem véletlen szülni készülsz?-merészkedek közel hozzá és rásimítok a hasára.-Rug a baba 😊
-Mindjárt rugok én.-nevet, de már nem nagyon hisz tényleg fáj neki.-Max a szívem ugrál. Hagyjad már a hasam!-löki el a kezem.
-Fiú vagy lány?
-Max kaja.-nevet fel jó hangosan.
-Gyere kitaláltam valamit.-fogom meg lazán a csuklóját. Elhagyjuk a játék termet és indulunk hozzám.-Mit akarsz itt?-ijed meg.
-Játszani.-veszem elő a vizi bombákat.-Jinny megy a "barátnőjével" találkozni. Frissítsük fel.!-adok egy pár darab 'bombát' a kezébe majd ugrunk a bokorba. Pár perc a törpe már jön is ki. Siet nagyon de nem sokáig.😏 Felpattanok majd dobom az elsőt ami sikeresen az arcába ment. Vissza bújok és halkan kuncogunk. Szasz is intézkedik, hogy ne száraz ruhába hagyja el a házat a törpe. Rádob kettőt ami a bolond ruháján csurog végig. Lehuppan mellém Szasz pont seggre és egymás vihogását tartjuk vissza.
-Dik a kurva eső! Száradj el, hogy felettem szakadsz le!-ordít a törpe. Mi fetrengünk a bokorba de még mindig befogjuk egymás száját hisz nem bírjuk ki. A törpe visszamegy a házba. Felpattanok majd Szaszt magam után rántom és a túloldali járdán állunk meg.
-Ez hogy bevette.-engedi ki az egész vihogását.
-'Felettem szakadsz le!'-idézem Jinny szavait és jót röhögünk.
-Uh B.I éjfél van.-néz a telefonjára.-Holnap suli.-húzza el a száját.
-Anyuci vár otthon?
-A báttyámmal lakom. És el is fáradtam. Ez egy jó délután volt. Köszönöm!-megölel hirtelen és meg is lepődök. Két perc se viszonzom.
-Haza kísérjelek?
-Max a suliig.-mosolyog rám mikor elenged. Nem is állunk sokáig egyhelybe kísérem is. Ott megölel megint random amit viszonzok most jóval hamarabb mint elsőnek.-Nézd B.I!-mutat mögém. Oda nézek.-Semmi.-nevet már messze.-Szia B.I! Jóéjt!
-Szia neked is!-mosolygok mint egy alma. Majd a sarokig figyelem. De ott már el is tűnik. Megfordulok és haza ballagok én is. Amikor odaérem egy Bro-t találok a kerti padon.-Hát te haza jöttél Amerikából?
-Csá Bro!-emeli pacsira a kezét. Lepacsizunk szokásosan és bólint.-De Laur nem enged be. Itt kell aludnom.
-Miért nem enged be?
-Tudja a fene. Biztos meg van neki.-nevet fel.
-Áh oka van, hogy nem enged. Beszélek vele!-befutok és keresem is a lányt. A nappaliba kapcsolgatja a tv-t.
-Szia B.I.
-Neked is. Bobby miért nem jöhet be?
-Mert egy geci azért. Jó az ott kint.
-De ha hideg lesz?
-Majd buzul a csövikkel és felmelegszik.-nevet fel.
-Fúj ne már!-fogom a fejem.-Hát de én nem hagyom kint egyedül. Utána vissza megy.
-Menjen. Amerikába a helye...
-Ne bolondulj már.
-Na hogy ment a 'randi'?-vigyorog rám.
-Csillagos ötös este volt. Na de megyek.-kifutok Bro-hoz.-Azt nézd milyen fain csillag!-mutatok fel.
-Te Bro?
-Ja kint maradok. Utána még véletlen vissza mennél Amerikába.
-Dehogy megyek. Na miért nem enged be?
-Azt mondta gecizel vele.
-Én?-néz komolyan.-Mikor?-nevet fel.
-Bunkóztál vele?
-Dehogy is. Csak sokat nevettünk. Kivel lóg?
-A kék hajú gyerekkel.
-Na az rontja el. Rák a gyomrát.-nevet fel.
-Vagy csak tényleg bunkóztál.-ülök le mellé.
-Én nem. Max valamit rosszul vett fel. Majd holnap valahogy bejuttatsz nem?
-De befoglak. Rafináltak tudunk mi lenni.
-Hát persze!-emeli pacsira a kezét és pacsizunk... Segítek neked marha Bro 😂 ha már saját magamon nem tudok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Mizah"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...