~~~2 hét elteltével~~~
Nem mentem vissza a skacokhoz. Nem mertem. De lassan intézem, hogy Laur ebbe a nagy házba ne unatkozzon.
Jinnyvel beszéltem aki csak lazán közölte, hogy Bobby visszament Amerikába. Biztos valami céges dolog.-Nem veszünk semmit hello!-basszom be szokásosan az ajtót. Szegény lány nagyon csúnyán elkapott valamit és szívesen ugrok el a gyógyszertárba.-Hallod Laur!?-kezdek futni a szobájához. És pár perc kirugom az ajtó.-El se meséled milyen szomszédod van? Láttad már?-támadom le a kérdéseimmel korán reggel.
-Nem B.I én sose.
-Figyu.-előkapom a telóm és mutatom az oltárian jól sikerült képet. Ilyen szép lányt...-Eskü ha nem csaj lennél most feltámadnál mint én a gatyámba.
-Ugye nem itt akarod kiverni?-nevet fel.
-Én nem. De láttad volna a seggét. Itt nem látszik, de majd meghaltam.
-Hogy fotóztad le ilyen közelről?
-Mivel a barátnőm könnyű volt. Meg lopta a virágaid.-vigyorogok rá.
-Lopta a virágom a szomszéd?-Pontosan.-nevetek fel.-De hagytam neki, mert csípom a lányt.
-Ha jobban leszek érdekelne tőle is, hogy hogyan is álltok. De hol vannak a gyógyszereim?
-Itt ni.-bökök az éjjepi szekrényre majd kimegyek.Úristen neki el kell mondanom mindent! Csak neki! Tuti ismeri a szomszédot. A konyhába megállok majd összedobok egy teát és húzok vissza.-Na húzóra a gyógyszert mert így nem gyógyulsz meg! A suli padba pedig unatkozok.-adom lassan a kezébe a bögréjét.
-Fáj mindenem. Nincs életkedvem se.
-Esküszöm mint akit megrontottak. Szedd össze magad Töpfer! Lesz jobb napod is , de haladjál!
-Ma egyedül mész. Ne erölködj...-sóhajt egyet.-Aha elhitted.-a szekrényéhez állok és kidobok belőle pár holmit.-Öltözz én lent megvárlak! A táskád is bepakoltam. És haladjál!-emelem fel az ujjam fenyegetően.-Ja és Laur... Bajba vagyok.
-Mit csináltál te ész?
-Hazudtam mindenkinek. Segíts!-megyek ki a szobából majd megvárom az előszobába. Kicsit bicegve meg erőtlenül öltözik, de segítek neki és a buszig rángatom. Közbe elmesélem a szomorú törtènetem. Csóri meglepődik, de beszáll, hogy ő is kamuzik velem.Nem egyedül vagyok most már ebbe.
-Minek megyünk busszal?-áll meg mellettem.
-Helyi járat. Nézd itt van!-mutatok egy nem annyira magas, de szép lányra. Valahogy próbálkoznom kellene. Laur csak a kezemre csak, de azt se tudom miért majd a sajgó végtagom zsebre rakom.*Suliba*
Oké senki nem kérdez semmit. Mert mondjuk csak Bobby tudja aki nincs még itt nem baj így lesz a legjobb. Nyugalom B.I... Laurt pedig lehet, hogy hiba volt berángatnom. Meccs közepén leül a padlóra.
-Minden oké harcos?-guggol le hozzá Jinny. Csak rázom a fejét és felhúzzák.-Nem tudom mit kaptál el, de bejönni se kellett volna..-indulnak el.-Nagyon szarul néz ki Laur. Várj segítek!-hallok egy lány hangot. Jézusom itt van! Leültetik a padra.-Hozok gyógyszert!-kopog a cipője és egyre távolabb van.
-Itt a csajom Laur. Elképzeltél már vele?
-Veled a kutya se állna le.-sziszegi viccesen és az összes felnevet rajtam kívül. Jó vicc.
-Nya de gonosz. Muszáj volt eljönnöd velem!
-Majd jobban leszek nyugi!-int le.
Pár perc se a gyógyszer megérkezik. Ja és persze mehet haza.-Köszönöm a segítséget.-mosolyog a fekete hajú lányra miközbe segítek csórikámnak kimenni innen.
-Ne szopass, hogy nem emlékszel rám Mo.
-Mo? Az nem barna hajú volt és... Bazd meg kajak.-lepődik meg és elengedve engem a lány nyakába ugrik.-Anyám Szaszi nem tudom, hogy jutott eszedbe ide beíratkozni, de megmentettél.-örül fel. Én csak lazán lesokkoltam maradjak annyiba.
-Untam az előző sulit. De mitől mentettelek meg?
-Hát a sok hazugságtól.-néz kapásból rám. Ajjaj...
-Oh a sok kamusi osztály társad. Ha kell elszívjuk mind. De veled mi lett?
-Valami vírus. De kajak, hogy ne kapd el.-engedi el.-Majd megjavulok. Amúgy pedig szólok, hogy Hanbin nagyon próbálkozna.-mutat rám.-Látom én perverz hajlamait a gyereknek.-nevet fel.-Nem kell félteni megoldok mindent.
-Akkor jó, de ha kell leállítom. Na de most haza megyek mert pocsékul vagyok.-bazsalyog rá.
-Igazolt lógás. Jó rafinált lettél.
-Én? Én soha.-mosolyog és megye ki a suliból.-Szia Mo.-köszön még neki.-Ja és HanBin..-Én megyek!-futok be az öltözőbe a cuccomért amit a táskába vágok és sprintelek utána.
-Nem merem! Csak Bobby tud mindent ő pedig nincs itt.-ahogy beérem meg is nyílok.
-Akkor nem is az egész csapat?
-Ha haza mentem volna tudnák, de nem.
-Amúgy valami új embert kell keresni, mert nem hagyom, hogy ilyet tegyél a Mom-mal.
-Miért? Csúnya vagyok? Nem játszanák vele. És pont passzol az ideállomhoz.-megijedek gyors.
-Csak néz kicsit magadba Bro.-veregeti meg a vállam.-És tudok olyat amit te nem...
Lassan elszomorodok és csak nèzek ki a fejemből. Hogy képzeltem ha? Csak oda megyek és "Szia. Csípom a szép külső belsőd!*kacsintok* Járnál velem? Vigyáznék rád" Igen HanBin álmodozz csak.-Oké na.-sóhajt fel. Gondolom nagyon elgondolkodott.-Esküszöm segítek csak javuljak meg. Csak legyél türelemes. Tudod annyira mint mikor a családit várod.
-Köszönöm. Kajak nem viccnek szánom. A családira pedig nem birok sose várni. Vasazok.-nevetek fel a vicc kedvéért.-4 órát kibírtál és már lógsz is?-szólal meg mögöttünk Zicc. Lassan megfordul Lau és a mosolya is lefagy a gyereknek.-Te bolond vagy? Így bejössz fogyaték?-morog rá.-Majd én ágyba rendezlek ne félj!-elkapja a csuklóját és a maga után húzza. Intek neki egyet és mostmár igazán felnevetek.
Segíteni fog nekem és remélem nem csak eljátszanom kell majd, hogy tudok szeretni... Remélem... A skacokat pedig hozom a nyakára. Csak szimpla szeretetből. Hogy ne unatkozzon velem együtt...
YOU ARE READING
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...